RSS

Lapsus

04 Iun

Am venit de la munca hotarata sa scriu…nu stiu ce!Pai ce am reusit?Cum am aparut in casa,m-a luat ,,el” un-doi,ca nu are timp si trebuie sa plecamAcum,mna era interesul meu sa plec,pentru ca fiul meu si-a cumparat matz-pisic-pisugi si i-am promis ca ii cumpar de aici ceva pentru el..o casuta,o pernuta,un loc pentru cacarit,asa ca hopa in masina si tzop in Germania(sunt nebuna stiu,e in alta tara,dar era oferta prea tentanta ca sa nu cumpar).Si apoi la intoarcere,plimbare prin Bregenz,un oras de la granita si apoi acasa la tuns iarba de pe gazon.Acum am stocat eu ideile,pe cand eram in masina,dar s-au dus si alea..am uitat complet ce voiam sa scriu azi..in orice caz,nu despre pisugiu lui fimiu sau masina de tuns iarba…Batranetea ,frate,batranetea…

 
4 comentarii

Scris de pe Iunie 4, 2010 în Diverși picurici

 

Etichete: ,

4 răspunsuri la „Lapsus

  1. Manole

    Iunie 4, 2010 at 5:58 pm

    :)) pisugiu lui fimiu!
    Azi , cumparat nisip pisugiu fii-mii :))

     
  2. abj

    Iunie 5, 2010 at 1:17 pm

    :)) ce fain 🙂 io am shoarek. cumpar rumegush, talash. face talashoterapie shoarecu meu. o sa-i fac poze sa-l pun pe blog. asta daca nu uit… deh, batranetea ,frate, batranetea…
    (ma bucur ca te-a amuzat incursiunea gastronomica, sper sa nu fi mincat inainte. si nici prea curind dupa ce ai citit :))

     
  3. Manole

    Iunie 6, 2010 at 7:15 pm

    N+am texte d+astea…dupa ce+am schimbat pamparsii fii+mii, galbeni+verziu, 2 ani de zile…nu ma mai, aproape mai nimic 😀 😀 😀

     
  4. dac12

    Iunie 6, 2010 at 9:39 pm

    🙂
    uitarea e ceva firesc!

     

au urcat o treapta

 
