RSS

Asa o fi?

02 Iun

Am auzit de atatea ori in jurul meu discutii de genul:,,ce iti lipseste?”…,,traiesti ca o printesa!”…,,te plimbi mereu,ai de toate..”…,incat am inceput sa cred ca numai eu sunt dusa cu pluta si probabil ceilalti au dreptate.Stau si ma gandesc,ce naiba imi lipseste?
Am plecat de acasa sa muncesc,mi-am lasat familia si pe fiul meu…ce imi lipseste?Am o relatie unde ,,oficial imi merge bine”…ce imi lipseste?Muncesc acum mai putin,pentru ca este criza,nu?..,ma vad foarte rar in cursul saptamanii cu ,,el”,pentru ca este foarte ocupat,nu mai reusim sa comunicam…la sfarsit de saptamana exista O ZI,in care suntem impreuna si plecam oriunde,ne uitam unul la altul de multe ori si nu gasim cuvinte sa legam o conversatie,ne intalnim la masa numai sambata si duminica la micul dejun si poate la pranz…deci ce imi lipseste?? Multa lume priveste cu invidie viata mea,pentru ca am invatat sa port aceeasi masca pe care o poarta toti in jurul meu si nu imi pot striga durerea sufletului…cine m-ar intelege?Tuturor le merge bine,sunt multumiti,au o viata buna,sunt sanatosi…Chiar daca ai auzit ca sunt poate nefericiti sau foarte bolnavi,toti iti raspund la fel,,imi merge bine”. Oare de ce au uitat sa traiasca,sa iubeasca,sa aiba sentimente,sa fie fericiti? Ii tradeaza totusi ceva-ochii!Te uiti in ochii lor si ii vezi goi,lipsiti si secatuiti de viata,chiar daca isi afiseaza invariabil,,ranjetul de bine”…Nu mai arata a oameni,ci a marionete care prezinta un teatru ieftin.Oameni pe care viata, i-a transformat in clovni…

 

5 răspunsuri la „Asa o fi?

  1. Manole

    Iunie 3, 2010 at 9:04 am

    spuneam candva despre mortii vii, tot in sensul celor spuse de tine.

     
  2. abj

    Iunie 3, 2010 at 2:15 pm

    cel mai trist spectacol e acela dupa ce mastile cad 🙂
    uite un link 🙂

    🙂 am avut ceva vreme si am petrecut-o la tine, intre randuri, intre ganduri. fain, e liniste la tine. o sa venim cu drag. vad ca si mesteroasa mea e prin zona, manoleasca cea vesela.

     
    • scorpio72

      Iunie 3, 2010 at 4:06 pm

      multumesc abj.
      depinde la ce liniste te referi,poate e doar ,,masca” mea…

       
  3. cleo

    Martie 11, 2013 at 1:46 pm

    Nu putem sa respiram in afara mastilor „de sticla” in care stam….pentru ca nu stim cum e sa nu ai masca.

     

au urcat o treapta

 
