RSS

Provocarea-Sotronul

23 Ian

Tzop.tzop,tzop..sar intr-un picior.Unu, doi,trei..hop,inapoi..iau pietricica si ma intorc…am reusit.
Privesc pe prietena mea cum arunca pietricica si aceasta alege o casuta oarecare…
Ma uit la sotronul desenat si ma gandesc ca mereu l-am comparat cu un omulet pe care topai,vesela.
Radem si ne jucam in contiuare pana ne plictisim..
……………………………………………….
Tic,tac,tic,tac…zbarrrrr!
Zarul se rostogoleste si se opreste la 5…
Pixul se infige pe hartia pe care am desenat un sotron in forma de om.Fac un X.Asta e pentru tine…..
5 este in dreptul inimii….Hmmm,cam greu sa ajung la ea…
Iau zarul si il arunc din nou…zbarrrrr…3…
Nu imi place pozitia cifrei 3,dar infig din nou pixul in hartie si mai fac un X.
Prea usor,nici macar nu e nevoie sa ma joc cu zarul,stiu deja raspunsul tau,la tine e mereu da,la mine e refuz…..
Ma rezem de spatarul scaunului si imi pun mainile sub ceafa…urc picioarele pe biroul intr-o pozitie ciudata dar comoda,numai buna pentru meditat…
Viata e ca un sotron.Sari pe el si te gandesti…la cifra 1 ai totul la picioare,daca pica 4 dai inapoi, 5 sigur e dragoste…2 e neinteresant,3 e o aventura…6 iti da o stare de verticalitate,7 si 8 se impart si iti da posibilitatea de a alege…
Ochii se intorc la hartia desenata si la zar…
Zbarrrr….zarul se invarte si cade exact pe linia ce desparte 7 de 8…
Ei,la dracu si acum ce fac? Pe care sa aleg?

Cititi si alte ,,Provocari” la Psi,Tiberiu,Redsky,Carmen Sima,Cita,vantdetoamna,almanahe,Virusverbalis,Dagatha,dictaturajustitiei,anacondele,Rokssana

 

33 de răspunsuri la „Provocarea-Sotronul

  1. virusverbalis

    Ianuarie 23, 2012 at 9:44 am

    Da cand cade zaru tzutz, ce reac facem? :))
    Esti martz! :))

     
  2. redsky2010

    Ianuarie 23, 2012 at 10:29 am

    daca nu stii ce sa alegi, mai stai…mereu se gaseste cineva sa-ti dea o idee, sa-ti limpezesti alegerea. o saptamana minunata intre 7 si 8 😀

     
  3. cita

    Ianuarie 23, 2012 at 11:16 am

    Frumos sotronul tau! Si mie mi se para ca sotronul seamana cu viata!
    Cu drag, mi-a placut! dar vezi ce raspunzi la intrebarea lui Virusverbalis! 🙂

     
    • scorpio72

      Ianuarie 23, 2012 at 11:29 am

      Cita,uite asa tzopai,inainte si inapoi..pe un picior.. 🙂

       
  4. almanahe

    Ianuarie 23, 2012 at 12:35 pm

    şotronul e un om fără picioare. :)…Un olog!
    între 7 şi 8 e jumătate, mai mult ori mai puţin…linii, uneori puncte. 60.
    Între 7 şi 8 sunt alegeri(haha…anticipam c-o să spun asta)
    stânga?
    dreapta?
    răsucire?
    marş!
    marş înapoi şi aruncă piatra! 🙂
    nu greşi!

     
  5. psi

    Ianuarie 23, 2012 at 2:46 pm

    şi tu crezi că viaţa e ca un şotron? 🙂 şi atunci de întreb: de ce nu râdem mai des când sărim, aşa cum o făceam în copilărie?

     
    • scorpio72

      Ianuarie 23, 2012 at 9:50 pm

      Pentru ca acum sar in serios si nu jucandu-ma? 🙂

       
  6. Pingback: sotron
  7. tibi

    Ianuarie 23, 2012 at 3:21 pm

    Am jucat la şotroane cînd eram copil, cu duiumul dar nu mi-a trecut prin cap să-i dau o astfel de semnificaţie!
    Eu zic să mai dai o dată cu zarul şi să nimereşti pe 5. 🙂

     
  8. dagatha

    Ianuarie 23, 2012 at 9:47 pm

    clar trebuie să mai dai o dată! facem ce vrem, doar e jocul nostru, nu?
    😀

     
    • scorpio72

      Ianuarie 23, 2012 at 9:51 pm

      Clar,il jucam de cate ori va fi nevoie.

       
  9. BlueRiver

    Ianuarie 23, 2012 at 11:47 pm

    intotdeauna sotronul mi s-a parut un joc serios, misterios… 🙂

     
    • scorpio72

      Ianuarie 24, 2012 at 9:10 am

      Mie mi s-a parut un joc…sec. 🙂

       
      • silavaracald

        Ianuarie 24, 2012 at 10:56 am

        Mie mi s-a părut hipnotizant. Sau ca mâncatul de semințe. Odată început, greu te mai desprinzi de el.

         
  10. Evill Advocate

    Ianuarie 24, 2012 at 1:46 pm

    nu cred ca am jucat sotronul vreodata:)) am voie sa dau de mai multe ori??:)

     
    • scorpio72

      Ianuarie 24, 2012 at 2:01 pm

      Logic! Asa se si joaca,incerci pana nimeresti 🙂 .

       
  11. Evill Advocate

    Ianuarie 24, 2012 at 3:07 pm

    pai…ia sa mai dau…ce-mi place…:)) daca ar fi si in viata asa….eheee

     
  12. rokssana

    Ianuarie 24, 2012 at 6:33 pm

    uite ce repede ai gasit solutia…incerci pana nimeresti 🙂

     
  13. scorpio72

    Ianuarie 25, 2012 at 10:32 am

    🙂 Pai,ce sa fac?

     
  14. Pingback: clubul psi

au urcat o treapta

 
