RSS

Banal

06 Iun

Ieri a fost o zi superba din toate punctele de vedere…Daca la inceput s-a anuntat a fi urat afara si banal,a aparut soarele in forta si ,,el,, a aparut acasa mai devreme.Am plecat la o mare petrecere a comunitatii turcesti de aici(fusese invitat)..a fost dragutel acolo,intre un ceai turcesc,o ,,ceva” mare ca o clatita cu carne si alte boroghine inauntru,plus ceva prajituri made Turkey..am fost invitati sa vedem centrul lor de intalnire plus moscheea. M-a fascinat,era atat de simplu dar frumos si curat…Imi pare rau ca nu am facut poze,dar pur si simplu mi-a fost rusine sa intreb daca am voie…
De la aceasta festivitate-petrecere,am plecat din nou in Bregenz,unde de 12 ani se tine Festivalul New Orleans,un festival de muzica si cu muzica foarte buna si live,de la jazz la blue si pop..

Lumea cu bun simt,mese pe care poti servi ceva de baut si mancat…a fost dragutel..

De acolo ,ne-am roit la petrecera grill organizata de prietenul lui,unde in afara de petrecareti care ragaiau intre doua inghitituri de bere si o imbucatura de wurst,nu mi-a trezit interesul decat..tavanul.

 

au urcat o treapta

 
