RSS

Duzina de cuvinte- Curcosaurul

10 ian.

Un curcosaur care se credea cam taur, photoshop-manipulations19
dar taur d-ăla îndrăgostit lulea,
voia să cucerească o mândră iubilură
și să-i aducă în dar o mică stea.
Sau luna, ori un vienelar pe inelar,
sau poate-o sticlă cu iarnarcotic tare,
ca să-i zâmbească mândra, din ce în ce mai tare.
Avea idei mărețe domnul și multe exasperanțe,
nu se gândea deloc că poate nu-s finanțe.
Visa la un dezmâț, așa pe văztuneric,
o atmosferă-ncinsă, un peisaj feeric.
Închiriase până și un psiriduș,
să-i scârțâie duios cu mâna pe arcuș.
Asigurmand din fire asigurase masa
și cumpărase o caneluridă rară și mare cât casa.
Iar când bătu de ceas uite-apăru mândruța,
Dintr-un olimpotab ea coborâ fuguța.
Și domnul curcozaur rămase ca blocat,
căci mândra iubilură era dublă la pat.
Atunci el se întoarse spre micul psiriduș
și-n grabă îi răcni ,, închide corolarma…eu am fugit la mama.”

Au scris  psi , Vienela, Sonia, Ioana Soglu, Adriana1, ComiCultural, calatoria perfecta, Griska, anacondele, carmen pricop, Adriana2, roxana, vavaly, Vladen, Bogdan, Dan, Raluca M., gelu odagiu, Radu Thor, Laura Laly, maya, Cristian, Litere Stacojii, Adrian, dagatha, adicherish, Liliana, Kadia

 

Etichete: , ,

39 de răspunsuri la „Duzina de cuvinte- Curcosaurul

  1. Poteci de dor

    ianuarie 10, 2014 at 10:05 pm

    Mi-nu-nat!!!! Şi uite aşa au prins sens toate cele fără sens…

     
    • Scorpio

      ianuarie 11, 2014 at 10:54 am

      La absolut toata lumea a fost gasit sensul…si chiar foarte bine! :)))

       
  2. greenleaffy

    ianuarie 10, 2014 at 10:16 pm

    Bravo, am râs! Bravo ție!

     
  3. psi

    ianuarie 10, 2014 at 10:30 pm

    😆 la mama? 😆

     
  4. Drugwash

    ianuarie 10, 2014 at 10:34 pm

    Baszmeg, ce coşmar o să am la noapte! Ioi, cine m-a pus s-alerg prin curtea-ţi!? 😀

     
    • Scorpio

      ianuarie 11, 2014 at 10:55 am

      De ce o sa ai cosmar? Ti-e teama ca vine canelurida peste tine?

       
      • Drugwash

        ianuarie 11, 2014 at 11:42 am

        Brrr! Ce caneluridă – curcosauru’ ăla din poză îmi dă fiori pe şira spinării! Brrr!
        Ptiu, chiei ghiavole! 😈

         
  5. Carmen Pricop

    ianuarie 10, 2014 at 11:54 pm

    Curcosaur
    ca un taur,
    caut adăpost la mama!
    Cât m-o ţine
    mi-o fi bine!
    Dacă nu mă tai cu lama! 😆

     
  6. vavaly

    ianuarie 11, 2014 at 9:39 am

    Bietul curcosaur. Tot la mama i mai bine decat cu una dubla.

     
  7. Mala

    ianuarie 11, 2014 at 12:56 pm

    Excelent jocul psi… traznet si imaginea care-l insoteste :D!

     
  8. Vienela

    ianuarie 11, 2014 at 1:03 pm

    Duzina ta are intotdeauna un ceva haios, care ma binedispune. 🙂 O singura rugaminte as avea la tine: nu mai pune asemenea poze pe blog, ca mi-s sensibila si visez urat noaptea. :))))

     
    • Scorpio

      ianuarie 12, 2014 at 1:04 pm

      Iti iei in brate ursuletul de plus si iti va tine de urat.

       
  9. Radu Thor

    ianuarie 11, 2014 at 1:49 pm

    Eeh, poate dacă erau trei nu mai fugea! 🙂

     
  10. Adrian

    ianuarie 11, 2014 at 6:49 pm

    Dacă se gândeşte bine cu siguranţă mama i-a spus că e prea bun pentru acea iubilura! 🙂

     
    • Scorpio

      ianuarie 12, 2014 at 1:05 pm

      Eu cred ca s-a speriat si atat!

       
  11. Adriana

    ianuarie 12, 2014 at 5:43 am

    EXCELENT! Iar curcosaurul din poză de deliciu! Faină duzină!

     
  12. maya-maria

    ianuarie 12, 2014 at 8:08 am

    Foarte tare curcotaurul tau psihotic!
    Cred ca a folosit iar narcotic
    de-a vazut una cat doua.
    cred ca trebuie sa ne dea reteta si noua.

     
  13. Raluca M

    ianuarie 12, 2014 at 9:14 am

    Faina poezia. Au capatat sensuri nebanuite toate cuvintele inventate.
    Frumusetea acestui joc in particular este ca fiecare poate da alt sens si astfel croi alta incursiune in imaginar.

    In alta ordine de idei, dintr-un motiv necunoscut mie comentariul tau la mine a ajuns in spam si din automatism am apasat primul buton care era nici mai mult nici mai putin de stergere si acum imi pare rau!

     
  14. Liliana

    ianuarie 12, 2014 at 9:58 am

    Faină îmbinarea cuvintelor! M-am binedispus!
    O duminică minunată! 🙂

     
  15. ComiCultural

    ianuarie 12, 2014 at 12:42 pm

    Scorpiosaura Iubilurabilis.
    Exasperanța Poeticus.
    Dezmâțarchaeopterica Feerica.
    Curcosaurafoba ComicAnaeroba (în sensul aerului tare-rarefiat al înălțimilor stilistice).
    _____________________________________________________________________
    PS: am recepționat ”reclamația” ta pe facebook – nu ai putut comenta la mine. S-au mai ”plâns” în trecut și Irealia&Hipertensiv, dar la a doua încercare au reușit.
    Regret timpul pe care l-ai consumat cu commentul pierdut. Poate încerci să scrii commentul într-un document word, pentru securizare. Apoi mai încerci să îl copiezi și în sistemul meu de comentarii Disqus. Trebuie să meargă. Poți bifa acolo orice dorești, Disqus permite mai multe variante de logare, poate e puțin incomod la prima vedere, apoi merge ca uns. Mai trage-mă de guler, dacă nu îți iese. Merci!

     
    • Scorpio

      ianuarie 12, 2014 at 1:03 pm

      Am incercat chiar acum…folosind Disqus…nu ma lasa, imi spune ca numele folosit este incorect, ca parola poate e incorecta, ca a mai fost folosit, etc. Cred ca sunt eu prea blonda pentru acest sistem de logare. Imi cer scuze, nu am rabdarea necesara si nici nu sunt as in utilizare.

       
  16. Litere Stacojii

    ianuarie 12, 2014 at 1:02 pm

    Imaginea este absolut fabuloasa, iar poezia m-a amuzat teribil. Frumoasa tare 🙂

     
  17. dagatha

    ianuarie 12, 2014 at 2:39 pm

    Duzină maximă! Unde mai pui că e și în versuri! 😆
    Iar poza…
    De fapt, asta m-a stârnit de la început, că, neavând laptop, atât vedeam pe mobil inițial 😀

     
  18. Andrei

    ianuarie 15, 2014 at 9:41 pm

    …Astia..pe unde „misuna”?..

     

au urcat o treapta