RSS

De-ale tineretii..oracole

08 Mai

Cautand dupa niste poze pentru Ina,de cand eram noi copile si dorind sa i le trimit in Austria,am dat de ce a mai ramas din Oracolul meu.
Bineinteles ca nu m-am putut abtine ca sa nu pozez ce a scris ea si sa ii trimit pe mail.M-a sunat imediat,razand si aducandu-ne aminte de cele scrise acum..25 de ani.Aoleu ,ce batrana ma simt….:))
In orice caz,m-am uitat cu drag prin el si am citit cu nostalgie gandurile noastre de ani de zile…

Ei,ei,ei…daca cineva este in stare sa descifreze ce este scris,este cel mai tare!Acesta era alfabetul meu secret  si il cunosteau cativa doar,printre care si acest baiat care mi-a scris….Promit ca apoi sa va traduc,pentru ca mi-am adus ceva ceva aminte.Spor!!
Inceputul vi-l dau eu :,,Tin sa-ti multumesc ”……

Mai aveti asa ceva?Ma refer la caiete cu amintiri.

 
21 comentarii

Scris de pe Mai 8, 2011 în De-ale mele...personale

 

21 de răspunsuri la „De-ale tineretii..oracole

  1. Ana lu' Manole

    Mai 8, 2011 at 11:01 am

    Dap. Mai am un caiet cu ganduri.

     
  2. Ana lu' Manole

    Mai 8, 2011 at 11:03 am

    Si unul cu poezii. O cutie cu biletele scrisorele 😀
    Nu stiu de ce a sarit prima parte din comentariu direct la tine…asa ca am continuat cu asta :))

     
    • scorpio72

      Mai 8, 2011 at 11:17 am

      :)) cu poezii am si eu. si 2 jurnale. si un pachet cu scrisori.

       
  3. coolnewz

    Mai 8, 2011 at 12:02 pm

    daca ma apuc de cautat sigur gasesc si eu unul. Mai era si aia: eu departe/tu departe/un metru ne mai desparte! 🙂 Acum nu mai avem oracole, am crescut. Avem bloguri! :))

     
    • scorpio72

      Mai 8, 2011 at 12:13 pm

      :))
      dar nu cred ca cineva este in proportie de 100% sincer pe un blog..ca intr-un jurnal…

       
    • silavaracald

      Mai 8, 2011 at 1:12 pm

      Tot un drac! 😀
      La fel ca și în cazul ”oracolelor”, ne străduim să ne prezentăm celorlalți într-o lumină oarecare, îl împodobim cu imagini, poze, poezele, panseuri. Nu-i rău!
      Oricum, fain și bibilit ”oracol” ai avut. 🙂

       
      • scorpio72

        Mai 8, 2011 at 1:25 pm

        :)) in privinta ,,oracolului” ai dreptate.
        am gresit eu,ma refeream la jurnal….

         
  4. angela

    Mai 8, 2011 at 12:17 pm

    eu n-am fost in stare sa tin unul si mai ales, sa-l pastrez si acum imi pare rau 🙂

     
  5. psipsina

    Mai 8, 2011 at 2:47 pm

    să ştii că eu chiar nu mai am oracolul. nici nu ştiu prea bine de ce… aşa cum nu am avut niciodată jurnal.
    oare este şi blogul un soi de oracol? 😀

     
  6. DianaEmma

    Mai 8, 2011 at 3:38 pm

    Eu personal n-am avut oracole, doar le completam pe ale altora.
    Dar am felicitări, jurnale și caiete cu povești din acea perioadă.

     
  7. tink3rbe11

    Mai 8, 2011 at 7:08 pm

    Il mai am , am si o postare cu el http://tink3rbe11.wordpress.com/2011/04/04/caietul-cu-amintiri/ nu m-am abtinut sa nu pozez1!!

     
    • scorpio72

      Mai 8, 2011 at 10:15 pm

      clopotel,stiu,la tine am citit si mi-am adus aminte ca am si eu..:))

       
  8. redsky2010

    Mai 9, 2011 at 9:33 am

    cred ca-l mai am undeva pe acasa in birou. e interesant de cautat, cu prima ocazie 🙂

     
  9. BlueRiver

    Mai 10, 2011 at 2:31 pm

    N-am avut niciodata oracol, pur si simplu nu mi-a placut, iar completatul in oracolele altora mi se parea destul de plictisitor… nu aveam rabdare sa raspund la atat de multe intrebari… imi placea sa scriu si sa desenez, dar pentru mine, pe ce apucam… ultimul oracol pe care l-am primit spre completare, a fost al primului meu prieten… printr-a X a… l-am luat acasa intr-un weekend, am raspuns la cateva intrebari, sambata dimineata, apoi am mers la o nunta unde l-am cunoscut pe Sebastian, cel care m-a tinut de mana toata seara, la nunta( am scris aici http://carmensima.ro/2011/04/06/atingerea/#content) … cand am ajuns acasa am sters toate raspunsurile, iar luni i-am dat oracolul si am terminat si relatia de prietenie( s-a suparat ca am sters ce completasem si am refuzat sa scriu amintiri) 🙂

     
    • scorpio72

      Mai 10, 2011 at 6:43 pm

      si mie imi placea sa scriu,sa desenez,dar si oracolele :)).

       
  10. Hapi. River_woman

    Mai 10, 2011 at 2:32 pm

    Am avut oracol si jurnale dar le-am ars intr-o ceremonie solemna la tara la bunica, in urma cu vreo 8 ani. Un iubit zapacit se apucase sa le xerocopieze si sa-mi citeasca din ele la telefon…….
    N-am vrut ca experienta sa se mai repete.
    Acum imi pare rau. NU trebuia sa le ard…….cine ma iubeste , o face indiferent de ceea ce am gandit, spus, facut in trecut 🙂

     
  11. Daria B.

    Mai 10, 2011 at 6:48 pm

    vai, ce amintiri mi-a stârnit oracolul tău! şi m-a şi inspirat….

     

au urcat o treapta

 
