RSS

Retrospectiva 2013

31 Dec

mesaje-2014 A fost un an ciudat din multe puncte de vedere…   …pe alocuri chiar am trăit experiențe noi in 2013.
A fost exact cum este viața mea dintotdeauna, cu suișuri și coborâșuri, cât să simt că trăiesc. Pe alocuri a dat rateuri sau m-a împlinit.
A fost un an care a început frumos și promițător, dar nu puteam să nu mă gândesc că se termină în 13…cu toate că de obicei îmi poartă noroc această cifră.
A fost un an cu un început de iubire frumoasă…
M-am bucurat, am luptat, m-am întristat, m-am întărit, am plâns, m-am ridicat.
Am învățat mult în 2013.Am învățat pentru școală, am învățat să ascult, am învățat să lupt în continuare, să cred, să sper, să las de la mine sau dimpotrivă să  mă gândesc că dacă faci compromisuri, îți dezvelești latura slabă, de care alții încearcă să profite.
Am avut aceleași prietene minunate cu care am ținut legătura sau m-am vizitat.
A fost un an în care fiul meu a plecat departe, a fost un an al singurătății…
M-am simțit singură fără fiul meu, m-am simțit apoi singură în doi.
Apoi m-am simțit singură fără Jami meu… Am lăsat multe în urmă, încercând să merg după fericirea mea. O utopie…
Am terminat o școală care mă ține în casă, pentru că nu există șanse palpabile.
M-am bucurat că am luat licența pe muncă mea, dar doar atât.
În 2013, mi-am dat seama că visele sunt doar vise, iar dragostea la care visez eu, doar în cărțile cu povești. Sau poate ca cer eu prea mult în nebunia mea.
Că pentru a câștiga, trebuie să te bagi în mocirlă…că pentru a mima fericirea trebuie să taci și să te prefaci că totul merge bine.
Din punctul meu de vedere, a fost un an dezamăgitor.
În 2014, am multe de făcut.
Trebuie să privesc din nou în interiorul meu și să văd dacă îmi este comod sau mă mint.
Trebuie să mă gândesc serios dacă las din nou țara în urmă și îmi clădesc din nou viitorul printre străini. Țara mea nu mi-a oferit nimic. Nici măcar liniște.
Simt din nou, după mulți ani, că eu nu mai sunt eu și m-am pierdut pe drum.
Sunt dezamăgită în primul rând de mine și apoi de cei din jurul meu.
Va trebui să găsesc din nou puterea și resursele să merg mai departe.
Nu am așteptări mari în 2014. Știu însă că trebuie să fac schimbări și nu este ușor.
Va trebui să îmi regăsesc curajul și nebunia pe care le aveam odată.
Sper că 2014 să vă aducă ceea ce doriți și să vă împlinească din toate punctele de vedere.
Vă urez un sincer ,,La mulți ani!” și să ne vedem sănătoși în continuare.
O mare îmbrățișare virtuală pentru voi toți care mă citiți!

 
36 comentarii

Scris de pe Decembrie 31, 2013 în De-ale mele...personale

 

Etichete: , ,

36 de răspunsuri la „Retrospectiva 2013

  1. maya

    Decembrie 31, 2013 at 8:35 am

    Din toate am reținut doar „trebuie!”. TREBUIE să gândești că poți și TREBUIE să reușești. Iți doresc din suflet să ți se împlinească acest TREBUIE! Îți returnez îmbrățișarea. La mulți ani!

     
  2. Sonia

    Decembrie 31, 2013 at 9:43 am

    Să ne citim cu bine în noul an. Și să le putem duce pe toate, așa cum vin. Cu încredere și speranță.
    Te îmbrățișez și eu. La mulți ani!

     
    • Scorpio

      Decembrie 31, 2013 at 3:45 pm

      Sonia, multumesc. La multi ani!

       
  3. psi

    Decembrie 31, 2013 at 9:52 am

    eu îţi doresc un an în care astfel de gânduri să nu mai existe. un an mai bun.
    eu voi numi acest an, mereu, un an al norocului. chiar dacă greu, el mi-a dăruit… viaţa.
    şi te îmbrăţişez.

     
    • Scorpio

      Decembrie 31, 2013 at 3:46 pm

      Si eu te imbratisez. La multi ani!

       
  4. Drugwash

    Decembrie 31, 2013 at 11:24 am

    Parcă nu m-aş hazarda să-ţi urez ce cred eu că ţi-ar fi bine, aşa că am să-ţi urez ca orice ai alege să faci să-ţi fie încununat de succes, să ai sănătate şi putere de-a sări zîmbind peste micile băltoace din drumul vieţii, indiferent ce coordonate GPS are avea acel drum! 😎

    La Mulţi Ani şi să ne povesteşti numai de bine din experienţă proprie în 2014! Huguleţ! 😉

     
    • Scorpio

      Decembrie 31, 2013 at 3:46 pm

      Sa fie, Dragos! La multi ani!

       
  5. lili3d

    Decembrie 31, 2013 at 12:23 pm

    Să-ți fie visele împlinite în Noul An!
    LA MULȚI ANI!

     
  6. CARMEN

    Decembrie 31, 2013 at 12:35 pm

    sa petreci ca-n basme în noaptea de revelion, sa pasesti cu încredere si bucurie în noul an! Fie ca Anul Nou 2014 sa fie si mai bun si mai bogat în realizari! Sanatate si LA MULTI ANI!

     
  7. tink3rbe11

    Decembrie 31, 2013 at 1:40 pm

    Sperante,vise,impliniri,dezamagiri….sanatate peste toate si La multi ani!

     
  8. Andrei Răduţu

    Decembrie 31, 2013 at 3:59 pm

    La multi ani, multa sanatate si sa auzim de bine !

     
  9. darkleya

    Decembrie 31, 2013 at 4:00 pm

    La mulţi ani :*

     
    • Scorpio

      Decembrie 31, 2013 at 7:11 pm

      La multi ani, femeie frumoasa!

       
  10. Dana Lalici

    Decembrie 31, 2013 at 5:07 pm

    La multi ani, fata buna. Ai avut un an greu si cred ca te asteapta unul al marilor hotarari. Pentru unii viata e facuta, fir’ar ea sa fie, numai din lupta….
    Nu vreau sa iti dau incurajari false, stiu ca singurul motiv pentru care nu scriu niste randuri ca ale tale este faptul ca pe final, norocul mi-a suras o clipa. Cred insa ca esti un om de valoare si puternic. Ca nu te vei lasa doborata. De fapt, nu cred. Stiu precis. Te imbratisez cu drag.

     
    • Scorpio

      Decembrie 31, 2013 at 7:11 pm

      Dana, la multi ani si o mare imbratisare si de la mine!

       
  11. Domnul Bob

    Decembrie 31, 2013 at 11:27 pm

    La Mulți Ani !

     
    • Scorpio

      Ianuarie 4, 2014 at 10:18 am

      Domnul Bob, la multi ani cu intarziere!

       
  12. Cuvânta

    Ianuarie 1, 2014 at 3:25 pm

    Hai, curaj in 2014! Nu sta in puterea noastra sa ne gasim linistea, dar poate o descatusare a energiei de care clar dispui te va echilibra! Succes peste granite, oricare ar fi acelea!

     
  13. Andrei

    Ianuarie 1, 2014 at 11:08 pm

    ….Pai cum sa nu-i spui la”La multi ani ” lui „Ochi frumosi”! …Asa se intampla cand „te furnica” sa te uiti unde nu-ti fierbe oala!!
    ..da..merita arsura : ca e fata desteaptaa!
    La multi ani!
    Sincer, cu mult respect!

     
    • Scorpio

      Ianuarie 4, 2014 at 10:19 am

      Andrei, cu intarziere…la multi ani!

       
  14. Paul-Sorin Tița

    Ianuarie 3, 2014 at 12:09 am

    La mulți ani!

     
  15. cita

    Ianuarie 3, 2014 at 4:40 pm

    Te imbratisez si eu si iti doresc un an mai bun!
    E greu cu bilantul… dar depinde mereu care parte a paharului o privesti!
    Viata te va purta acolo unde trebuie sa fii pentru a-ti slefui sufletul! El e mereu in formare, in devenire, in cladire.
    Poate nu ar fi rau sa te analizezi mai putin drastic. Fii mai toleranta cu tine!
    AI SI TU DREPTUL SA GRESESTI, AI DREPTUL SA FACI SI ALEGERI NEPOTRIVITE caci, pana la urma, DINCOLO DE BILANT, E VIATA si, oricum ar fi fost anul trecut… L-AI TRAIT !
    Succes si, nu in ultimul rand, FELICITARI !!! 🙂

     
    • Scorpio

      Ianuarie 4, 2014 at 10:21 am

      Cita, iti multumesc din suflet! Poate ca da, ar trebui sa fiu mai toleranta cu mine…cu cei din jur…nu stiu.

       
  16. Silavaracald

    Ianuarie 5, 2014 at 12:29 pm

    Fără blog, deci fără „contacți” cum am fost, sosesc abia acum cu urările mele de bine pentru 2014. Putere, încredere și noroc, asta îți doresc. :-*

     
  17. mixy

    Ianuarie 8, 2014 at 3:59 pm

    La multi ani! Un an frumos si plin de bucurii ! 🙂

     
  18. coolnewz

    Ianuarie 9, 2014 at 10:59 am

    daca 13 a trecut asa cum a fost, 14 nu are loc sa mearga decit in … sus!
    si daca faci pasul catre Vest … este loc … Germania e mare. Austria dazu. Elvetia, de ce nu? 🙂
    La multi ani!

     
  19. Hapi

    Ianuarie 10, 2014 at 8:00 pm

    Ai realizat multe Scorpio. Nu mai masuram lucrurile in „mari „si „mici” pentru ca ar fi .,….in raport cu ce?
    Iti tin pumnii pentru 2014. Tine-i si tu pentru mine. O sa am nevoie.

     
    • Scorpio

      Ianuarie 10, 2014 at 10:01 pm

      Hapi, ti-i tin si ma gandesc la tine (mereu) sa stii. Si nu e o gluma!

       
  20. Hapi

    Ianuarie 16, 2014 at 9:54 pm

    Multumesc. Exista putine personaje virtuale pe care nu le-am intalnit niciodata dar le pot simti destul de aproape

     

au urcat o treapta

 
