RSS

Duzina de cuvinte- (Ne)siguranţă

19 iul.

2.-Derek_Gores_collage

Se întâmplă ceva și nu știu dacă eu sunt de vină sau tu ești de vină sau îndoiala pune din nou stăpânire pe mine și iar pășesc pe liane din pânze de păianjen.
Tulburătoare senzație, nesiguranța asta…
Am și spus….simt dragostea, iubesc…dar Dumnezeu încă nu mi-a luat mințile. Pentru binele meu, încerc să fiu rațională și să simt cu sufletul, dar să gândesc cu mintea. Cu sufletul tău nu știu ce se întâmplă…
Iar binele meu se poate să nu fie şi binele tău.
Nu mai sunt la vârsta la care să îmi permit să mă mai mint și să cred că mă pot îmbăta cu apa rece.
Cuvintele mi se evaporă pe pagini virtuale, nu merg rostite deocamdată, atunci când nu ești pregătit să răspunzi.
De auzit, le-ai auzit…și au trecut ca un ecou…sau au rămas…în van.
Celorlalți, de fapt tuturor li se pare ciudat….și nu știu dacă eu sunt de vină sau tu ești de vină.
Şi da…sunt femeia cu pisici, care scrie pe un blog şi are un fiu pe care îl iubeşte enorm…
Și da, dragostea continuă încă să existe…

(sursa pozei- Derek Gores)

Au scris psiMarianaIoana SogluVerotibiAdrianalili3dDictatura JustitieiDana LaliciSoniaSome WordsCalinVienelaAlma Nahedordagatha

 

34 de răspunsuri la „Duzina de cuvinte- (Ne)siguranţă

  1. Adriana

    iulie 19, 2013 at 10:20 pm

    Hmmm, frumos e la tine …femeie cu pisici. Şi frumoase sunt rândurile tale. Şi fur şi eu un pic din dragostea asta ce continuă să existe, să o desăvârşească pe a mea prin ….siguranţa ta. Nesiguranţa nu e cuvantul meu preferat. O seară bună!

     
    • Scorpio

      iulie 19, 2013 at 10:27 pm

      Adriana, eu am mai trecut pe la tine si a fost mereu, o placere….

       
  2. Adriana

    iulie 19, 2013 at 10:29 pm

    Sunt atât de nepricepută tehnic. Dar scriu cu sufletul…de 4 luni…azi. Mulţumesc. Apropo…am trei pisici acasă: doi motani şi o prinţesă birmaneză. Te sărut!

     
    • Scorpio

      iulie 19, 2013 at 10:32 pm

      Ma bucur ca se inteleg. Eu mai am un pui motanel la Buc. …si nu stiu cum va fi intalnirea dintre el si motanul meu Jami.

       
  3. Drugwash

    iulie 19, 2013 at 10:46 pm

    Divină,
    femeia-felină
    se-mprăştie-n gînduri,
    se-adună-n surdină,
    neliniştea cade ucisă-n lumină –
    cuvinte şoptesc dintre rînduri:
    „Muzica iubirii e de vină…”
    🙂

    Mulţumesc frumos pentru urările şi huguleţul de la Sonia. 😉

     
    • Scorpio

      iulie 20, 2013 at 11:44 am

      Dragos, ca de obicei..un galant. Saru-mana.

       
  4. Vero

    iulie 19, 2013 at 11:06 pm

    „Da, dragostea continuă încă să existe…” şi e bine că există şi „femeia cu pisici, care scrie pe un blog şi are un fiu pe care îl iubeşte enorm…”, care scrie pentru noi şi pe care o citim cu drag 🙂

     
    • Scorpio

      iulie 20, 2013 at 11:45 am

      Stiu ca ma citesti cu drag e valabila reciproca… Textul a fost scris insa cu ,,schepsis”….

       
      • Vero

        iulie 20, 2013 at 1:14 pm

        Ei, din lipsă de timp, azi-noapte m-am legat doar de „faţadă” 🙂
        În rest, sunt de acord cu psi. Sigur că nu e bine să te arunci orbeşte, dar nu trebuie nici să cazi în extrema cealaltă; exagerând cu frământările. N-aş zice chiar că în iubire nu poate exista raţiune, dar raţiunea, după părerea mea, nu implică un zbucium continuu 🙂

         
  5. psi

    iulie 20, 2013 at 8:21 am

    în iubire nu există pic de raţiune. te frămânţi prea mult.
    treci de învaţă că acuşi intri în focuri! apoi o să zâmbim larg… 😉 o să vezi.

     
    • Scorpio

      iulie 20, 2013 at 11:46 am

      In iubirea adolescentina nu exista ratiune. In iubirea mea, am lasat loc si ratiunii…tocmai pentru ca nu mai vreau sa fac greseli. Am gresit destul.

       
      • psi

        iulie 20, 2013 at 12:51 pm

        repet: în iubire nu există raţiune. nu contează vârsta ei… iar greşelile sunt lecţii care se învaţă.

         
  6. racoltapetru6

    iulie 20, 2013 at 8:48 am

    Ai castrat pisicile? Că vine fiscul şi te taxează!

     
  7. SimonaR

    iulie 20, 2013 at 4:15 pm

    Și da, încă o să mai existe muuuuultă dragoste 😀 Se vor face și pânzele de păianjen asfalt.

     
    • Scorpio

      iulie 21, 2013 at 5:17 pm

      Pana si asfaltul se mai inmoaie! :)))

       
  8. dictaturajustitiei

    iulie 20, 2013 at 8:16 pm

    Of! Scorpiuțo, te-ai gândit cumva că și aceste gânduri ale tale sunt semne clare ale tinereței tale ?
    Pe mine una …
    Trăiește clipa și nu te mai lăsa chinuită de gânduri ! Și iubește-ți în continuare fiul și pisicile, ei nu te vor trăda niciodată !

     
  9. Dana Lalici

    iulie 20, 2013 at 8:55 pm

    Acum imi dau seama ca ti-am raspuns scriind, ti-am raspuns inca dinainte sa te citesc. Eu cred in ratiune. Si in siguranta. Dar mai cred ca la un moment dat toate se intampla cu un rost. Imi doresc ca framantarile tale sa fie numai pe hartie.

     
    • Scorpio

      iulie 21, 2013 at 5:18 pm

      Dana…sunt si verbale, sa stii!

       
  10. alma nahe

    iulie 20, 2013 at 9:40 pm

    Şi erai îmbrăcată în roşu, când scriai, nu? 😆
    În dragoste o fi raţiune, dar aceea nu e chiar iubire, e nevesteală.

     
    • Scorpio

      iulie 21, 2013 at 5:19 pm

      Nevesteala? Ferit-ar sfantul!!!!! :)))

       
  11. lili3d

    iulie 20, 2013 at 10:59 pm

    Uneori, rațiunea din dragostea care încă mai există, e plină de întrebări.

     
  12. Diana şi Dan

    iulie 21, 2013 at 1:47 am

     
  13. dordefemeie

    iulie 21, 2013 at 11:09 am

    Indoiala exista intotdeauna. Chiar daca uneori nu e la vedere, ea sta ascunsa, ca o pisica, mereu la panda. Incredere 100% nu poti avea nici in tine insuti, dar in altcineva, sau in altceva. Frumos, femeie cu pisici…

     
    • Scorpio

      iulie 21, 2013 at 5:20 pm

      Dor, e si la vedere si chiar verbala. Doar ca eu astept raspuns la indoiala mea…

       
      • dordefemeie

        iulie 21, 2013 at 7:30 pm

        Atunci nu mai astepta, cere raspunsul care ti se cuvine…

         
  14. Sonia

    iulie 21, 2013 at 5:05 pm

    Există tot felul de iubiri, aprige sau molcome, năvalnice sau așezate, oarbe sau trecute printr-un oare care care filtru al rațiunii. Așa cred eu. Pentru că suntem atât de diferiți, simțim atât de diferit.
    Din pacate nici una dintre felurile de dragoste nu vine însoțită de certificat de garanție. Și de certitudinea că nu o să greșim.
    Nu știu ce ne poate ajuta să alegem corect. Cândva, pe mine m-a ajutat inconșiența (uite că se poate să te ajute un lucru despre care nu ai crede că este capabil de așa ceva). Mai târziu mi-am spus că a fost intuiție. Poate o fi fost sau poate nu. Cert este că pe cartea intuiției aș miza acum.

     
    • Scorpio

      iulie 21, 2013 at 5:20 pm

      Pai si pe mine tot inconstienta m-a ajutat…
      cateodata stau si ma intreb eu pe mine daca nu sunt cumva defecta?

       

au urcat o treapta