RSS

Psiluneli-Mica poticneală….

15 Iul

….ce tocmai se poticni la mine.
M-am împiedicat de lipsă…totală de timp, de foi cu întrebări, teste și niște eseuri de tot rahatul
Și m-am poticnit și în drumurile astea… orașul meu, orașul lui, țară și via acasă.
Da’ nu m-am poticnit decât puțin, e o poticneală mică mică, cât o puță de furnică ce va dura probabil încă o lună.
O lună în care în loc să fiu și eu în trend, să plec la mare, la munte, la dracu, la… în praznic, mă bănănăi în casă cu niște foi cică extrem de importante care mă vor ajuta să devin în devenire.
Deci io azi mă poticnii un pic în tastele astea, dar nu mă ține mult, că sunt cu o lingură în mâncare și cu ochii beliți pe vreo 50 de foi, care ar trebui să însumeze materia mea pe trei ani, în puii mei…
No…io vă țuc din mers, lăsați-mă un pic poticnită…că apoi îmi revin…și dacă intru să vă citesc, înseamnă că e o mare realizare.
Dar cu scrisul…greu frate, greu, nu am timp.
Gata, respirai un pic, mă duc să halesc și mă bag iar să amestec micţiunea cu diureza și infarctul cu angina.
O ieși ceva, în pana mea….

au scris   Psi,  Ioana SogluGriskaAbisurile

 

Etichete: , ,

20 de răspunsuri la „Psiluneli-Mica poticneală….

  1. Drugwash

    Iulie 15, 2013 at 2:11 pm

    Apoi cînd te mîncă, musai te scarpini! 😆

    Multă baftă în toate şi să dispară poticneala cît ai zice „piş” (că ‘micţiune’ e prea lung, în pana mea! 😆 )

     
    • Scorpio

      Iulie 15, 2013 at 6:48 pm

      Hiii…unde ma manca? Unde, unde???? :))))

       
      • Drugwash

        Iulie 15, 2013 at 8:16 pm

        Ei unde, unde… între emisfere, bre! Da’ nu spui care, nici să mă pici (sau pişi… pe moldoveneşte 😛 ) cu ceară. 😀

         
  2. Griska

    Iulie 15, 2013 at 2:46 pm

    Miao! Succes, succes, succes! Să cazi mereu în picioare, ca o pisică, şi să le-arăţi că tuturor că Scorpio nu se poticneşte niciodată cu adevărat!

     
  3. mixy

    Iulie 15, 2013 at 3:32 pm

    :))) baftăăăă!

     
  4. vienela

    Iulie 15, 2013 at 6:35 pm

    Ce stil, domnule, ce stil si ce cuvinte…! 🙂 M-am poticnit si eu citindu-le… :)))
    Spor sa ai, scorpiuta!

     
    • Scorpio

      Iulie 15, 2013 at 6:46 pm

      Daca ai inteles ceva, atunci e bine! :))))

       
      • vienela

        Iulie 15, 2013 at 6:49 pm

        In trufia mea nemarginita, imi imaginez ca am inteles. Dar stii cum este, unul scrie si zece nebuni isi dau cu parerea, fiecare in felul lui, de cele mai multe ori ajungand acolo unde nici autorul nu a gandit. :))))

         
        • Scorpio

          Iulie 15, 2013 at 6:52 pm

          Haidi bre, ca nu iti insult inteligenta…ce te alinti atat? :)))

           
  5. dictaturajustitiei

    Iulie 15, 2013 at 7:02 pm

    Mult succes!

     
  6. Hapi

    Iulie 16, 2013 at 7:41 pm

    Invata, invata c-o sa-ti fie de folos 🙂

     
    • Scorpio

      Iulie 16, 2013 at 8:15 pm

      Sincer, incep sa ma indoiesc…ptiu, ptiuuuu

       
  7. silavaracald

    Iulie 16, 2013 at 10:31 pm

    Lasă că nici eu nu mă coastă-azuresc vara asta, ci mă ibănesc.
    Baftă extremă! :-*

     
  8. Dana Lalici

    Iulie 16, 2013 at 11:57 pm

    Bafta, la tot ce ai tu de facut acolo. Orice ar fi , are nevoie de o finalitate. Dupa care o sa vina concediul si o sa razi de tot. Si stii ceva? Sunt sigura ca ai trecut si de altele mai grele.

     
    • Scorpio

      Iulie 19, 2013 at 8:52 pm

      Dana, termin scoala de asistente med.

       

au urcat o treapta

 
