RSS

Duzina de cuvinte- Lipsuri estivale

28 iun.

Creola Samantha cu păr scurt și negru dar și cu meșă,
Ar vrea ca să facă în timp o buclă, o breșă,
să treacă mai repede.
La mare să fugă,
dar nu are cum, este pe dungă!

Și dunga e lungă, făcută cu cretă,
ea nu are bani și mult mai regretă.
Ar merge și-n tren..acolo să ajungă,
dacă gagic cu merţan nu există s-o ducă.

Un tremur o face să se înfioare…
Câhh…trenul? Să stea în picioare?
Poate pe trepte sau și mai rău…
cu inși de altă breaslă ce put a sudoare?

Cu un creion socotește frenetic pe o hârtie,
dar rezultatu-i greșit, rămâne fără un ban de chirie.
Supărată că nu mai are treceri la moși,
face hârtia mototol și-o aruncă la coș.

Cred că morala este destul de simplă:
,,Oricât ai fi de Evă..nu mai ai succes deloc dacă ,,moşii” au intrat în grevă. ”’

Au scris  psi SoniaCalinDana LaliciAlma Nahecarmen pricopanacondeleDictatura JustitieiMaxroxanavavalylili3d

 

Etichete: , ,

20 de răspunsuri la „Duzina de cuvinte- Lipsuri estivale

  1. Călin

    iunie 28, 2013 at 10:19 pm

    da ce-i păli şi pe moşii ăştia să intre taman acum în grevă? nu puteau acolo în noiembrie???

     
  2. Sonia

    iunie 28, 2013 at 10:20 pm

    Săraca Samantha. 🙂 Nedreaptă este soarta cu unii. 🙂

     
    • Scorpio

      iunie 29, 2013 at 10:01 am

      Daca e invatata sa astepte de la altii?

       
  3. Dana Lalici

    iunie 28, 2013 at 11:13 pm

    Da-o dracului de chirie! La mare! ( Stiu, e usor de comentat de pe margine). Tot e bine ca nu are copii de hranit. Mosii sunt la statiune , la tratamente de tinere vesnica pe timp de vara.

     
    • Scorpio

      iunie 29, 2013 at 10:02 am

      :)))) S-au dus sa se faca bine!

       
  4. alma nahe

    iunie 29, 2013 at 3:14 am

    Mie mi se par compensaţii estivale, nu (cu) lipsuri cele ce ai scris! Uneori mă întreb dacă vecinii tăi, prietenele tale ştiu că scrii despre ei. 😆 Glumesc! 😉 Habar n-am cine îţi e muză, dar aproape de fiecare dată mă faci să zâmbesc, oricât de tristă aş fi. Şi e mare lucru, aşa să ştii!

     
    • Scorpio

      iunie 29, 2013 at 10:03 am

      Logic ca nu stiu! Dar…in afara de cateva posturi, cred ca trei cu vecinii si unul despre o fosta prietena…restul sunt rodul imaginatiei mele, acum nu prea bogate!
      Imi pare rau de cele intamplate, am citit acolo…eram prin preajma. Cateodata ne dam seama cat de ,,mici” suntem in mana LUI.

       
  5. dictaturajustitiei

    iunie 29, 2013 at 10:23 am

    Și Samantha din orașul meu este creolă numai că ea se descurcă….:lol:

     
  6. Marian S

    iunie 29, 2013 at 1:22 pm

    E cam nasol, o, Doamne! a zis amar Samanthu`
    (Că şi el cam făcuse cu drag şi sârg pe-amantu`).
    Nu-s bani deloc în pungă, speranţele-s cam slabe
    Că vremurile-s naşpa la moşi, dar şi la babe. :mrgreen:

     
    • Marian S

      iunie 29, 2013 at 1:24 pm

      Am uitat să pun titlul: Autoportret.

       
      • Marian S

        iunie 29, 2013 at 9:13 pm

        V-aţi grăbit să mă credeţi, ai? De-aia aţi rămas cu gurile căscate, de-aia e linişte pe aici???
        Ei, comedie…

         
  7. lili3d

    iunie 29, 2013 at 9:40 pm

    Moșii nu se simt prea bine vara… 😀

     
  8. cita

    iunie 30, 2013 at 4:19 am

    Daca vorbiti de mosi… treaca-mearga! dar de babe… va rog! nu vorbiti de funie ca mai sunt si spanzurati pe aici! 🙂 🙂 🙂

     

au urcat o treapta