RSS

Psiluneli-Visul

23 Iun

Mă aflu într-un pat generos,învelită cu un cearceaf care miroase a pasiune și iasomie.Visez ceva care mă face 00gi055kv8tsă zâmbesc în somn…Visul este despre mine, despre tine și iubirea dintre noi.
Se făcea că atunci când m-ai invitat la tine, m-ai pus să închid ochii atunci când m-ai poftit în cameră.Apoi mi-ai spus să îi deschid și în fața ochilor am zărit pe mochetă, o inimă mare făcută din petale colorate de crizantemă, iar în mijloc trona regește un trandafir roșu.Am înghițit în sec și nu am mimat nici un gest, tocmai ca să nu se vadă emoția care mă cuprinsese. Știai , îți spusesem doar că sunt o romantică, dar că nu cred în gesturi siropoase, cu toate că mi le doream cu toată ființa mea, acum. Mi-ai luat mâna și mi-ai depus un sărut în palmă și asta a contat mai mult decât orice cuvânt.Ți-am privit ochii și în ei nu am citit decât bunătate și dorința de a oferi….
……
Visul mă transpune în altă scenă cu alte acte….actorii suntem noi….
Cada mă așteaptă plină de spumă. Pe margine tronează de jur împrejur lumânări parfumate, aprinse. Te așezi lângă mine și începi să mă speli ușor, mai mult mângâindu-mi pielea.Nu există nici un gest ,,pervers” în ce faci tu, ba chiar există multă, multă duioșie.
……
Întind mâna să te simt și nu dau de tine.Deschid ochii și observ că lipsești din patul mult prea mare acum.Mă întorc pe spate zâmbind și în acel moment apari pe ușă.Imediat un miros de cafea mă învăluie și mă trezește de-a binelea un ,,bună dimineața, iubito!”.
Mă ridic, spijinindu-mă de o pernă și cearceaful alunecă, dezvelindu-mi un sân. Te apleci și mi-l săruți, după care îmi întinzi cafeaua…
Mă uit la tine și ești aievea, ca în visele mele.Și mă gândesc că visul meu nu a fost vis, ci e aievea.
Și acum știu că ,,Dragostea înseamnムun singur suflet care trăƒieşte în douムcorpuri”.

Au scris psiIoana Soglulili3ddorcarmen pricoproxanaalmanaheVeroSome WordsGabrieladagatha

 

Etichete: , , , ,

19 răspunsuri la „Psiluneli-Visul

  1. Gabriela

    Iunie 23, 2013 at 10:34 pm

    Un vis care trece de granita genelor si a dorintelor, pasind cu pasi sigur in realitate. Frumos ai descris scenele romantice. Fiecare ne dorim lucruri frumoase si atentii din partea celor dragi iar cand ele se intampla sa apara, mai ales asa um ai descris tu, te umplu de emotie si de sentimente noi.

     
    • Scorpio

      Iunie 24, 2013 at 6:58 pm

      Un vis aparut din necunoscut…din neant!

       
  2. dordefemeie

    Iunie 23, 2013 at 11:17 pm

    Asta da vis 🙂

     
    • Scorpio

      Iunie 24, 2013 at 6:58 pm

      A fost dintotdeauna…acum e realitate.

       
  3. vavaly

    Iunie 24, 2013 at 3:00 pm

    Un vis conjugal cu iubire si zburdalnicie matinala, cu caldura de vara si timp de vacanta! Frumos vis.

     
    • Scorpio

      Iunie 24, 2013 at 6:58 pm

      O realitate izvorata dintr-un vis! Al meu!

       
  4. lili3d

    Iunie 24, 2013 at 9:27 pm

    Să aibă toată lumea parte de astfel de realități izvorâte din visări!… 🙂

     
  5. SimonaR

    Iunie 25, 2013 at 12:14 am

    Îți trăiești visul și e minunat 😀

     
  6. Hapi River

    Iunie 26, 2013 at 9:55 pm

    Oh, ce vise mai am si eu :red:

     
    • Scorpio

      Iunie 28, 2013 at 8:08 pm

      E bine daca ti le aduci aminte. :)))

       
  7. Dana Lalici

    Iunie 26, 2013 at 11:34 pm

    Sunt sigura ca mai sus sunt vise devenite realitate. Sunt sigura ca le meriti. cata senzualitate in visul tau. Cata speranta! Ce oameni frumosi!

     
    • Scorpio

      Iunie 28, 2013 at 8:08 pm

      Dana, in mod sigur le merit. Le-am asteptat destul.

       
  8. silavaracald

    Iunie 27, 2013 at 12:03 am

    Se pare că avem visele pe care le merităm. 🙂

     

au urcat o treapta

 
