RSS

Duzina de cuvinte- Noi?

28 iul.

Intâi au fost niște .
Apoi….
La început a fost un cuvânt și din cuvânt s-a lăsat noaptea.
Cu sete de tine, de mine… cu gesturi suave, fragile, delicate ca de egrete-regrete și frică de trecut, de viitor, de regrete-egrete, am privit un răsărit.
Apoi încă unul…
Două inimi s-au împletit și au dat răspuns unor corăbii pline cu vise.
Gesturi deschise, priviri mute, sete de noi, cuvinte adânci, tăcere în gâturi uscate de-atâtea săruturi, atingeri….
Când ai fost rănit din dragoste, mai poți iubi?
Ce vârstă trebuie să ai ca să fii îndrăgostit?
Lăsăm totul in trecut, lăsăm viitorul!
Trăim prezentul…..
Carpe diem!

Ps.-Pentru ca nimeni nu a vazut strigatul meu de ajutor..o sa scriu aici..Psi..de cand ai schimbat fata blogului tau, eu nu mai pot comenta sau scrie ceva la tine, chiar nu am cum .Acelasi lucru mi se intampla pe blogul lui Cabral.
Deci..daca nu am mai aparut pe acolo, nu este ceva intentionat…

Au mai scris ,,Duzina” :
dordefemeie,
psi,
anacondele,
tiberiulabulivar,
poezeledictaturajustitieiirealiaveroversalmanahepoezeleeclpsademartcammelyjorapispis .

 

Etichete: , , , ,

28 de răspunsuri la „Duzina de cuvinte- Noi?

  1. Carmen Pricop

    iulie 28, 2012 at 9:15 am

    trăim prezentul cu pasiune şi metaforă azi, cu zâmbet şi umor în alte zile…
    mi s-a întâmplat şi mie la fel pe blogul lui tibi, la început, la primele mele participări la duzină. după un timp am putut comenta… la fel de inexplicabil.

     
  2. dordefemeie

    iulie 28, 2012 at 9:53 am

    Sigur mai poti iubi, chiar daca ai fost ranit in dragoste, si asta indiferent de varsta.
    PS eu am vazut strigatul tau, dar la mine functioneaza normal site-ul lui Psi.

     
  3. psi

    iulie 28, 2012 at 9:56 am

    dragule, am văzut mesajul tău. nu faţa blogului s-a schimbat, o temă nu are cum să modifice într-atât. blogul meu s-a mutat de pe un server pe celălalt şi nu îmi explic ce ai păţit. 😦

     
  4. Tiberiu Orasanu

    iulie 28, 2012 at 11:29 am

    Mi-a plăcut tare mult poezia ta. Să fii iubită! 🙂
    la ps. am primit şi eu astfel de mesaje dar nu-mi pot explica de ce nu se poate comenta pe blogul meu.

     
  5. Tiberiu Orasanu

    iulie 28, 2012 at 11:41 am

    ?reiau
    Mi-a plăcut foarte mult poezia ta. Să fii iubită! 🙂
    la ps. nu pot să spun decît că şi mie mi s-a spus că nu se poate comenta pe blogul meu şi nu înţeleg de ce.

     
  6. virusverbalis

    iulie 28, 2012 at 1:45 pm

    Ma lua cu frisoane..Si apoi calduri…Une sa ma racoresc? :))

     
    • Scorpio

      august 3, 2012 at 5:18 pm

      la strand? sau vrei un cub de gheata?

       
  7. irealia

    iulie 28, 2012 at 2:42 pm

    Salut, Scorpio!
    Observ, cu drag, c-am îndreptat duzina de cuvinte în aproape aceeaşi direcţie. Postarea mea vine ca răspunsul pe care-l cauţi: da! Indiferent de vârstă. 🙂

     
    • Scorpio

      august 3, 2012 at 5:19 pm

      Bine ai venit Irealia. Ma bucur ca gasim cateodata aceeasi lungime de unda intre noi.

       
  8. Drugwash

    iulie 28, 2012 at 2:55 pm

    Doar aşa, ca să întăresc convingerea că ceva e putred şi chiar aici la noi nu în Danemarca, am să spun că şi eu am încercat azi-noapte să intru la Psi şi am fost întîmpinat cu aceeaşi ostilitate de către site. Am acceptat cu reţinere cîteva script-uri în browser (Firefox 9.0) însă fără rezultat; cum serverul chiar este în RO (spre deosebire de majoritatea celor de pe WordPress care sînt în USA), m-am retras imediat şi mi-am promis să nu mai repet vreodată greşeala. Oricum, scrierea forţată nu prea-mi cadrează şi nici spiritul gregar nu mă înghesuie tare. 🙄

     
  9. almanahe

    iulie 28, 2012 at 7:27 pm

    noi, lutierii luatului de la capăt, putem iubi răniţi, draga mea.

     
    • Drugwash

      iulie 28, 2012 at 7:36 pm

      Poate capătul e cel greşit şi de aceea corzile sufletului scîrţîie în loc să sune în armonie? 😉

       
      • almanahe

        iulie 28, 2012 at 8:20 pm

        sau poate că cel ce ciupeşte notele, deşi învăţate asiduu, crezând că-i mijloc pentru capete de întreg, nu-i un virtuoz . 😉

         
        • Drugwash

          iulie 28, 2012 at 8:31 pm

          E-o vreme de ciupit şi-o vreme de plimbat suav arcuşul. Adevărat, virtuozitatea e har, nu se ia cu cinci la bac.
          Dar oare, vioara-i mereu bine acordată…? 🙄

           
    • Scorpio

      august 3, 2012 at 5:21 pm

      Voiam doar o confirmare…

       
  10. jora

    iulie 29, 2012 at 3:40 am

    voi!

     

au urcat o treapta