RSS

Jelanie

26 Iul

Mi-e bine! Mi-e chiar prea bine…
Dar…
Dar mi-e cald.Și silă de tot și chiar de mine.
Nu pot băga la maț decât roșii, brânză și poate ceva pâine.Și cereale din fulgi de ciocolată.
Și pepene…mult pepene. Roșu și galben, galben și roșu. Și bere Red’s. Și multă apă.
Rezultatul?Am început să mă compar cu un greiere borțos….Am o mingiuță care pare că se mărește pe zi ce trece!
Și nu am avut așa ceva!
Nici să fac abdomene nu pot să mai fac, gâfâi că un hipopotam și simt că mă rostogolesc și dacă încerc să le fac…simt cum îmi iese pepenele pe urechi.
Chestia e că nici nu pot să stau cu mațul gol că începe să chițăie.
Fimiu deja ,,urlă ” că îl neglijez, că sunt o mamă nepăsătoare…atunci când deschide frigiderul și plânge în fața lui…în el nu e decât pepene și roșii…
Ieri am cedat și am făcut vinete coapte…jaleeeee…
Azi m-am scurs pe lângă Iadul din bucătărie, chinuindu-mă să îi fac niște clătite americane.Mai aveam un pic și plângeam, ba chiar am crezut că îmi curg lacrimile în gură…nu era decât transpirația.
Vreau la mama…vreau să fiu copil fără griji…dar….
Ok, dar ce mă fac cu borțosenia?
Voi ce haliți vara, când eu nu dorm???

 
26 comentarii

Scris de pe Iulie 26, 2012 în De-ale mele...personale

 

26 de răspunsuri la „Jelanie

  1. dictaturajustitiei

    Iulie 26, 2012 at 8:42 am

    Am senzatia ca mi se lipeste mana de tot ce ating, ca imi iese grasimea prin pori.

     
  2. Vero

    Iulie 26, 2012 at 9:31 am

    Noi halim brânză, salam, roşii, ardei, fructe, ciocolată, biscuiţi, câte o pizza făcută la microunde cu o jumătate de lipie pe post de blat… Mai facem şi ochiuri la microunde… Mia deschidem şi aragazul, dar după 10 seara, când se mai răcoreşte afară şi deschidem şi toate geamurile… Aseară am fiert porumb şi motanul Grişka a mâncat aproape cot la cot cu noi…. 🙂

     
  3. psi

    Iulie 26, 2012 at 11:21 am

    sincer… mai nimic. motiv pentru care am slăbit ca un ogar şi mă ţin de pereţi. dar beau apă în neştire.

     
    • Scorpio

      Iulie 26, 2012 at 1:47 pm

      Psiiiii….nu pot comenta si scrie la tine deloc!

       
  4. dordefemeie

    Iulie 26, 2012 at 12:59 pm

    Eu lactate. Dar tot dina astea manac si cand e frig. Si cand ploua. Si cand ninge. Tot timpul. Sunt moarta fara ele. Pe langa, ceva fructe, castraveti, si rosii cateodata, un ou pe luna, gratar cand fac vecinii… 🙂

     
    • Scorpio

      Iulie 26, 2012 at 1:49 pm

      Un ou pe luna? Gratar de la vecini? :)) Crezi ca trebuie sa ma duc si eu sa zambesc tamp pe langa gratarul vecinilor mei? :))

      Help!!!! Intra la Psi si scrie-i ca eu nu pot scrie nimic la ea.

       
      • Drugwash

        Iulie 26, 2012 at 2:40 pm

        Crede-mă, cu tot antrenamentul necesar pentru a ajunge pe lună (ştii prin ce trec cosmonauţii, da? 😉 ) ca să mănînci oul ăla, o să dispară şi mama ei de burtă şi ultima moleculă de grăsime de pe oriunde s-ar fi aciuat ea! 😆

         
        • dordefemeie

          Iulie 27, 2012 at 12:10 pm

          as vrea sa fie asa…. adica sa ajung pe luna… 🙂

           
          • Drugwash

            Iulie 27, 2012 at 3:37 pm

            Vino la mine în vizită, că tot atît de mult praf e, nici o diferenţă. Şi călătoria e muuuult mai ieftină. Promit să cumpăr un ou proaspăt de la magazinul din colţ… 😆

             
          • dordefemeie

            Iulie 27, 2012 at 6:03 pm

            Daca e sa fie praf vreau sa fie musai de pe luna… 🙂

             
          • Drugwash

            Iulie 27, 2012 at 7:29 pm

            Aş minţi să spun asta, însă e adunat lună cu lună, de vreo trei ani şi ceva – oare putem echivala atîtea luni triste cu una aparent strălucitoare…?

             
          • dordefemeie

            Iulie 27, 2012 at 8:27 pm

            Eu zic ca o curatenie luna n-ar strica, si s-ar putea sa straluceasca la fel de tare… 🙂

             
          • Drugwash

            Iulie 27, 2012 at 8:51 pm

            Ba eu aş zice că vorba asta e veche de dinainte să ajungă oamenii pe lună… că altfel nu mai ajungeau ei la concluzia că un strat de juma’ de metru de praf (sau cît puii mei o fi acolo) egal „curăţenie lună”. 😆

            Da’ oricum, pe mine nu mă deranjează, e o atmosferă familiară… mi-e groază să intru în case care seamănă a muzeu, unde mi-e teamă să trag şi scaunul pe care ar trebui să mă aşez ca nu cumva să deranjeze ciucurii covorului…

             
      • dordefemeie

        Iulie 26, 2012 at 5:44 pm

        N-ar fi rau… 🙂

         
  5. tink3rbe11

    Iulie 26, 2012 at 2:27 pm

    Lasa berea/ea este vinovata de burta~~consumatoare de red`s sunt si yo….

     
  6. Marian S

    Iulie 26, 2012 at 6:27 pm

    Hm… hm… sigur e de la mâncare? 😛

     
  7. almanahe

    Iulie 27, 2012 at 4:45 am

    lasă burta-n pace!e şi ea o bucăţică din tine! :))

     
  8. coolnewz/Ratatouille

    Iulie 27, 2012 at 11:56 am

    vrei sa stii?
    fripturi grase, de porc!
    uneori pun numai slanina pe gratar si o maninc asa, goala! 😀

     
  9. Gabriela

    Iulie 27, 2012 at 7:07 pm

    Salate cu legume( rosii, salata verde, castraveti, porumb, masline), putin mozarela ori cascaval ras deasupra. Langa ea servesc un peste prajit ori o conserva de ton, (bucati) pus pe felii de lamaie. Ori fac mancaruri care nu dureaza mult. pilaf cu bucatele de piept de pui, tavalit prin faina cu putina sare si prajit. Poti face macaroane cu branza si cubulete de bacon calit. Cartofi fierti cu sau fara carne.

     
    • Scorpio

      Iulie 27, 2012 at 7:36 pm

      Gabi, sarut mana…dar astea le mananc deja…mi s-a luat de ele..

       
      • Drugwash

        Iulie 27, 2012 at 8:19 pm

        Problema nu-i în CE ci mai degrabă în CÎT şi poate CÎND. Nu trebuie să cedezi slăbiciunii… cînd se bat lingurile-n stomac, arată-le un deget virtual şi fă altceva, orice, care să te distragă. Nu te gîndi la foame, nu te gîndi la mîncare, caută ceva suficient de captivant încît să uiţi de ele.
        Am scris cîndva, demult, despre cura mea de un an de zile… ambiţie extremă, orez şi cafea… şi chiar dacă nu oricine poate suporta asta (dă-i Claudiei orez dacă vrei să-i fii duşman de moarte! 😆 ), ideea e să ai voinţă şi ambiţie.

        Sigur, şi sărăcia e un ajutor de nădejde. 😉 Uite, timp de vreo două-trei săptămîni am mîncat o felie de salam dimineaţa şi poate una seara, sau o supă la plic în schimb, fiindcă n-aveam bani. Acum cînd am provizii, o salată de roşii cu o felie de brînză şi una-două de slană cu boia plus piper şi un fir de ulei, e de ajuns pentru o zi; poate, seara, doi-trei biscuiţi sau o linguriţă de dulceaţă, ca supliment. Şi un păhărel de… ceva – eu am vişinată făcută de mine, dar merge o gură de coniac sau o bere, însă aia mai rar. Iar despre pîine – întotdeauna neagră; dacă n-are la magazin, nu iau, mănînc fără.

        Pînă la urmă, trăim ca să mîncăm, sau mîncăm ca să trăim…? 😉

         
  10. Hapi

    Iulie 27, 2012 at 8:58 pm

    Eu de toate halesc dar cand nu am nimic gatit…….iaurt, paine prajita cu unt si miere, fructe, niste muesli, chestii de-astea usoare

     
  11. Alex

    Iulie 28, 2012 at 1:47 am

    Trăiască bereeeeeaaaa! S-a făcut burtoşenia cât o cocoaşă de cămilă, dar nu mă las de berică, pe-aşa o sete de mi se lipeşte limba de cerul gurii! 😀 Aşa că…stai liniştită!

     
  12. silavaracald

    Iulie 31, 2012 at 10:57 am

    Cam tot de-astea pap si eu, dar n-apuca sa se adune „in matz”, ca o iau repegior la vale pe alte cai. :))

     

au urcat o treapta

 
