RSS

Provocarea- Zilele saptamanii noastre

30 Iul

Duminică au fost mai întâi niște ochi
Priviți adânc, să nu fie cu deochi..
Luni a urmat un cuvânt și plimbări,
De mână amândoi pe cărări.
Marți a venit din nou cuvântul
Și am zâmbit pentru că acolo,
Ne-am dus amândoi cu gândul.
Miercuri am râs împreună, vorbind..
Rostindu-ne vorbe șoptite candid.
Joi a venit pe nepregătite un dor
Și nu a mai fost așa de ușor…
Vineri a încheiat o săptămână
Așteptând să ne ținem din nou de mână…
Iar sâmbătă a ajuns cu bagaje
Și fuga noastră după miraje…
Duminică am privit niște ochi
Și nu au mai fost de deochi.

Provocarea  si la psitiberiupoezeleanaveroalmanahedordefemeiedictaturajustitieiirealiacammely

 

Etichete: ,

29 de răspunsuri la „Provocarea- Zilele saptamanii noastre

  1. dordefemeie

    Iulie 30, 2012 at 12:30 pm

    Ce saptamana plina de emotii…

     
  2. almanahe

    Iulie 30, 2012 at 1:05 pm

    ptiu! leac şi babei un colac! 🙂

     
  3. psi

    Iulie 30, 2012 at 1:11 pm

    sper că eşti bine. chiar îţi purtam de griji că ai tăcut în acest week-end.

     
    • Scorpio

      Iulie 30, 2012 at 1:17 pm

      Psi…sunt foarte bine, mi se intampla ceva frumos si sunt mereu plecata din localitate in week.

       
      • psi

        Iulie 30, 2012 at 2:02 pm

        să-mi spui când ne auzim la telefon. aş vrea să te sun doar ca să te aud. 🙂
        mă bucur mult pentru tine.

         
        • Scorpio

          Iulie 30, 2012 at 2:26 pm

          Oricand vrei si poti.Nu exista limita de sunat.

           
  4. dictaturajustitieid

    Iulie 30, 2012 at 1:21 pm

    Of ! Au trecut anii când și săptămânile mele erau astfel. Bucură-te de tinerețe !

     
    • Scorpio

      Iulie 30, 2012 at 1:46 pm

      Multumesc din suflet, asa o sa fac.

       
  5. cammely

    Iulie 30, 2012 at 2:28 pm

    eu lunea nu dorm, dar inca mai visez si tare greu imi e pana ma urnesc din loc
    insa daca ma opintesc nu ma mai opresc pana sambata spre duminica si de-or umbla ochii de deochi ca ciorile negre 😆

     
    • Scorpio

      Iulie 30, 2012 at 10:14 pm

      Eu lunea doar incep o noua saptamana.. :))

       
  6. Andrei Răduţu

    Iulie 30, 2012 at 3:28 pm

    Interesant programul saptamanii 🙂

     
  7. Drugwash

    Iulie 30, 2012 at 6:09 pm

    Poate mă înşel, dar simt un uşor iz de iubire adolescentină… evadările de week-end sună ca nepregătitele escapade în Vamă, de pe vremuri…

    De ţi-e frumos şi bine, să-ţi fie aşa pentru-o eternitate şi-o secundă! 😉

     
    • Scorpio

      Iulie 30, 2012 at 10:16 pm

      :)) Iubire adolescentina? Mmmm…nu comentez…
      Imi e bine si multumesc mult pentru secunda aia :))

       
  8. Marian S

    Iulie 31, 2012 at 8:03 am

    Hm… hm… noi trebuie să stăm o vreme cuminţei?
    Să nu-l apuce gelozia, zic. 🙂

     
    • Scorpio

      Iulie 31, 2012 at 11:19 am

      :)) De ce sa il apuce gelozia? Sunt un om stabil!

       
  9. silavaracald

    Iulie 31, 2012 at 10:55 am

    Sa tot ai asa saptamana! 🙂
    La mai multe!

     
  10. Hapi

    August 1, 2012 at 3:39 pm

    Deci,…..o saptamana palpitanta pentru Scorpiutza 🙂

     
  11. Carmen Pricop

    August 1, 2012 at 9:25 pm

    Să fie şi următoarele săptămâni la fel de frumoase! 🙂

     

au urcat o treapta

 
