RSS

Provocare-Eroul meu preferat

15 aug.

🙂 bai…cam greu sa fiu serioasa cu chestia asta..pentru ca nu pot raspunde la aceasta intrebare dand exemplu un singur erou…
Primul ,din cate imi aduc eu aminte,a fost Fat-frumos..atat de mult a fost eroul meu,incat si acum visez la un Fat-frumos(am palosul gros…cum zic aia de la ,,Cassa Loco) si al dracului de mai apare,cu cal,fara cal,cu palos,fara,cu matura masina sau pe jos…
Apoi a urmat Popeye marinarul….imi placea,era eroul meu..ii mardea pe toti,avea muschi cum numai la Shvartzenegher am mai vazut.Ei mai grav era ca se indopa cu spanac si chiar daca era eroul meu,l-am schimbat repede,ca mie spanacul imi provoaca stare de voma…
La un moment dat a aparut Shvartzenegher in vizorul meu,eroul preferat…ah..stati ca mai intai a fost Rembo ala de ii impusca pe toti,ai dreacu..ca erau rai.Si imi placea bentita lui,era in trend,am purtat si eu,ca sa nu-mi plezneasca mintea.
Deci Shvartzenegher ala era eroul meu,ca era Terminator si facea curat in jur…
Daca stau bine sa ma gandesc…am avut si doua eroaie 🙂 Ecaterina Teodoroiu si Ioana D’Arc.
Aaaa si Fetitele Pauar Pof,erau trei si faceau bine in lume si se luptau cu Mogjo Giogjo,o maimuta dobitoaca ce se credea stapana lumii.
Apoi…au fost pe rand cei trei muschetari,Van Dame ala care se cracana si batea in karate si avea si muschi si era si frumos(bine,acum cand il vad in reluare,ma intreb ce dracu vedeam ceva frumos la el,dar eu atunci eram lesinata).
Au mai urmat niste Juani televenosi,eroi si aia si aveau si cai…apoi s-au smecherit si Juanii au devenit Hose-ii Armano-ii cu jeepuri…si alergau vacile cu ele si isi faceau dreptate cu lasoul intr-o mana si pusca in alta.
Cand am mai crescut si eu,am mers cu trendu de eroi mai departe,fiecare razbea raul si faceau bine..Nicolas Cage,Van Diesel si mai nou..eroul meu dupa care balesc acum The Rock si ca tot am ajuns la el…va las cu eroii mei si ma bag la un film sa il vad…ah,muschiuletii lui si ochisorii aia…poate vine sa ma salveze si pe mine sau sa ma ajute sa prind tantarul care tocmai m-a facut praf acum cand scriam.Si promit ca lui ..lu The Rock,nu ii dau cu flit.
Am zis!
Iote colea..stanga sau dreapta…la alegere,cu palos sau fara :).

Despre alti eroi,la virusachetiberiuverogrişka,Psipsina,Sara,

 

Etichete: ,

28 de răspunsuri la „Provocare-Eroul meu preferat

  1. tink3rbe11

    august 15, 2011 at 11:37 am

    Eu imi aduc aminte numai de Superman ….ca Fat Frumos era deja ravnit de toate. :))
    O zi minunata!

     
    • scorpio

      august 15, 2011 at 4:34 pm

      Din astia cu Super…am o gramada si eu,ii adun pe toti si fac o ciorba :).

       
  2. Lecteriţa

    august 15, 2011 at 1:00 pm

    Primul meu erou a fost Muc-Cel-Mic.Numele, abia dacă-i îngăduie sa fie erou… ha,ha,ha!
    După careeee… Che Guevara.
    Şi peste ei, Gizăs !

     
    • scorpio

      august 15, 2011 at 4:35 pm

      Imi aduc si eu aminte de Muc cel mic..abia vag…

       
  3. Gabriela Cimpoca

    august 15, 2011 at 2:11 pm

    Ha ha ha.. fain. Dar sunt convinsa ca peste vreo 20 de ani, si muschiulosul asta de-acum, marele erou al zilei, ti se va parea penibil.
    Apropo, frumoaso… meserie poza ti-ai tras! 🙂

     
    • scorpio

      august 15, 2011 at 4:36 pm

      Gabi…acu e pe val,cel putin pentru mine(femeie serioasa cu copil mai inalt ca ea 🙂 )
      Aaaa…multumesc.

       
  4. Marian S

    august 15, 2011 at 4:26 pm

    Apropo de „făt frumos cu paloşul gros„
    Avea un amic o vorbă: măi, de-i scurtă nu conteaza cît e de subţire, de-i lungă să nu fie prea groasă!!!
    (rolling on the floor, n-am emoticon, vai) 🙂

     
    • scorpio

      august 15, 2011 at 4:36 pm

      Marian…eu zic…cum o fi sa fie :).

       
  5. psipsina

    august 15, 2011 at 7:51 pm

    draga mea, cum i-am zis şi sarei, io l-am preferat mereu pe balaur: scotea flăcari pe nas şi îmi părea rudă cu prometeu! 😀

     
  6. Ana lu' Manole

    august 16, 2011 at 12:14 am

    Mie intotdeauna mi-au placut aia mai putin macho :)))

     
    • monika

      august 16, 2011 at 10:08 am

      ia un sfat. dinamita la un brat, dinamita la celalalt, dinamita aici, dinamita colea,fitilul il au mic .asa ca schimba-ti eroii.

       
      • Marian S

        august 16, 2011 at 11:15 am

        Monika stie!!! 🙂

         
      • scorpio72

        august 16, 2011 at 12:15 pm

        🙂 Ciprioatooooo…imi vine sa te bat,noroc ca esti departe de mine…
        Pe unde naiba ai disparut? Suna-ma faaaaaaa!!!
        Cat despre fitil…hmmm,nu am controlat eroii..:) .

         
    • scorpio72

      august 16, 2011 at 12:16 pm

      Mie nu 🙂 .

       
  7. monicas10

    august 16, 2011 at 5:31 pm

    ăăăă, da. De ieri îmi chinui neuronii și ei pace!
    Un prim erou a fost tataie (unul dintre bunici) că bun de venea toată târla după el fără să zică nimica, apoi tata (mă lua în brațe și mă ridica sus de tot, jucam șah cu el încă înainte de a învăța alfabetul). Apoi o pauză lungă de câțiva ani. Mi-au plăcut ochii albaștrii și stilul ironic ai agentului 007 (Roger Moore), glasul și aristocrația lui Sean Connery. Cred că de la fiecare s-a adunat câte ceva, pentru că pe toate le are cel de lângă mine.
    Recomandare: sunt mulți mușchii cu care cutia umană este dotată, unul a avut prioritate de la mama natură: inima. E primul organ care se formează la făt. Apoi urmează creierul și restul… 😉

     
  8. Hapi. River_woman

    august 16, 2011 at 8:21 pm

    Eroul preferat…..cred ca si eu am inceput cu Schwartzeneger si a durat muuuulti ani pana sa imi fure inima altul :)))
    Tin minte si acum scene din Conan Barbarul…..si mai era un film cu Atlantida………nu mai tin minte daca tot tanarul Arnie juca si in acela……….

     
    • scorpio72

      august 17, 2011 at 8:14 am

      Hapi,in Atlantida juca Patrick Duffy(alias Bobby Ewing din Dallas).

       
  9. virusverbalis

    august 17, 2011 at 5:16 pm

    Hai, sa rezumam.. :)):

     

au urcat o treapta