RSS

Help,Hilfe,Ajutor.

14 Aug

Iubitele mele cititoare…de aici si mai ales din partile Germaniei…sunt disperata.
Stiti ce inseamna o femeie careia i se termina un produs cosmetic pe care l-a folosit ani de zile si nu il mai gaseste??E disperata,nu mai doarme noaptea,se chinuie sa il gaseasca.
Fetelor…eu mi-am rugat o prietena sa imi caute ce imi trebuie,dar a spus ca nu a gasit(poate nu a avut timp sa se uite).
Mi se termina creionul pentru ochi.Ce ma fac? Help…
Eu mi-am cumparat mereu de la Dm..nu stiu daca se gaseste si la Bipa..costa in jur de 1.78 eu. un creion.Este retractabil si folosesc albastru.
Daca printre cititoarele mele(Coolnewz,Blo,Hapi) dar si din Rom., se afla una careia i se face mila rau de mine,plizzzzz…poate gaseste in zona ei si imi trimite si mie un pachetel cu vreo….5-6 creioane albastre.Suport eu cheltuiala.Am si eu sucursala Dm in oras,nu au asa ceva.De pe net nu ma pricep deloc sa cumpar si nici nu am vazut…
Multumesc oricui ma poate ajuta,macar sa imi spuna de unde sa fac comanda din Romania,fara a-mi risca cardul prea mult(ma refer la net).
Alta marca nu imi doresc,am o gramada,nu imi plac..se intind,nu raman ore intregi ca asta.
Pe creion scrie asa:
-Essence Longlasting eye pencil
-09 Cool Down
-super soft and precise application,long lasting
-supersofter und praziser auftrag,langhaftend
-Made in Germany
-cosnova-frankfurt(germany),new york.

si arata asa:

..

..

..

 
23 comentarii

Scris de pe August 14, 2011 în De-ale mele...personale

 

23 de răspunsuri la „Help,Hilfe,Ajutor.

  1. Hapi. River_woman

    August 14, 2011 at 12:39 pm

    Eu iti cumpar daca gasesc (si banuiesc ca da, daca bine tin minte eu am vazut creion di asta si la cluj in standul Maybelline)
    Sugestie: mai da maine o tura la un Real sau Auchan de la tine, la standul unde stau fetele cu cosmetice . Daca nu gasesti, merg eu marti la DM si la Schleker (si la Rossman!!) 😀 caut, cumpar si te contactez 😉

     
    • scorpio72

      August 14, 2011 at 12:54 pm

      Nu am Real,nu am Auchan…doar un Dm mic :).
      Mai incerc odata maine sa vad acolo..daca e iti scriu la tine scurt.Ms mult,mult,vorbim.

       
  2. Lecteriţa

    August 14, 2011 at 12:56 pm

    O sa ma uit si eu la DM, ca imi iau masti cu colagen de la ei. Dar…. tu esti plecata? Ca nu mai stiu, o vreme n-am intrat pe bloage.

     
    • scorpio72

      August 14, 2011 at 12:59 pm

      Nu Lectere,sunt acasa..daca eram plecata nu ma mai agitam…am intrat in sevraj 🙂

       
  3. Hapi. River_woman

    August 14, 2011 at 1:30 pm

    Ok, astept vesti. Daca nu gasesti, dau eu marti o tura prin magazine
    Abia astept sa vin acasa sa-mi iau vreo 5 creioane contur negru si maro de la Farmec :))))

     
  4. Minoki

    August 14, 2011 at 4:09 pm

    Draga mea, nu siu desre ce vorbesti tu acolo. De marca DM nu am auzit, desi sunt o mare amatoare de produse cosmetice. Eu iti doresc totusi bafta s agasesti ce iti doresti.

     
    • scorpio72

      August 14, 2011 at 5:41 pm

      Dm este un magazin care are multe ,,lanturi” in Austria si Germania si mai nou ,la noi.
      Marca este Essence.

       
  5. Nea Costache

    August 14, 2011 at 6:00 pm

    Din pacate nu te pot ajuta, decat eventual sa-ti mai descretesti putin fruntea (nu ca ai fi ridata, doamne fereste!):
    http://www.neacostache.com/2011/08/14/pa%C8%9Baniile-mele-cu-labu%C8%99/
    O seara frumoasa de duminica!

     
    • scorpio72

      August 14, 2011 at 6:04 pm

      Multumesc mult nea Costache…asemenea!

       
  6. Marian S

    August 14, 2011 at 7:43 pm

    E cumva acesta? http://dmdrogeriemarkt.ro/contact.htm
    Lol, filiala 21 e chiar langa mine, dar nu stiam ca au asemenea comori! 🙂

     
    • scorpio72

      August 14, 2011 at 8:41 pm

      Da Marian,acesta este magazinul Dm,am si eu in oras.

       
      • Marian S

        August 14, 2011 at 8:52 pm

        Păcat, uite aşa atrăgeam şi eu o scorpioancă la Bucureşti… 🙂

         
  7. Marian S

    August 14, 2011 at 7:56 pm

    Asta este: http://www.essence.eu/products/eyes/eyepencil/long-lasting-eye-pencil.html

    Nu au filiala in Romania, trebuie comandat in Austria, Germania, Elvetia.

     
    • scorpio72

      August 14, 2011 at 8:43 pm

      Saru-mana 🙂 am fost si eu azi in Dm…nu aduc de la firma Essence,asa este.

       
  8. blo

    August 14, 2011 at 10:36 pm

    eu n-am DM pe aproape, dar am un Schleker si-un Muller. o sa incerc zilele astea sa ajung, si daca gasesc, iti dau un semn. si eu mi-am luat tot de la essence creion de ochi 🙂

     
    • scorpio72

      August 15, 2011 at 8:26 am

      Multumesc frumos,Blo.Hapi se duce marti sa vada daca gaseste ea.O sa scriu si anunt daca mi-a gasit si luat.

       
  9. coolnewz / Ratatouille

    August 14, 2011 at 11:32 pm

    transmit mesajul mai departe! 🙂

     
    • scorpio72

      August 15, 2011 at 8:27 am

      Multumesc mult.
      Anunt daca Hapi sau Blo au gasit.

       
  10. Hapi. River_woman

    August 15, 2011 at 1:25 pm

    Ti-am gasit, cumparat 5 buc, ultimele in aceasta culoarela Essence
    Detaliile pe mail 🙂

     
    • scorpio72

      August 15, 2011 at 4:40 pm

      Yupiiiiii…eu ti-am trimis raspuns acum.

       
  11. BlueRiver

    August 17, 2011 at 12:55 am

    scorpiuto, la Dm in Giurgiu nu se gaseste, am cautat eu 😦

     

au urcat o treapta

 
