RSS

Erou nou

27 Aug

Daaaa…deabia acum am reusit sa vad si eu filmul Thor.Il recomand cu caldura celor care se plictisesc si femeilor fara pofta de viata 🙂

Deciiiii…am un nou erou..da,stiu spuneam ca ma opresc la ,pana gasesc altul.Am gasit!
Asta e Thorica al meu…

Stiu,mi-ati spus sa nu ma uit la patratele…si jur ca nu la patratele m-am uitat,pe cuvant de femeie 🙂

Iar asa arata el…acum…stiti ca salivez deja pe tasta,da???Ei,sunt si eu o femeie care are fantezii…macar astea sa fie 🙂

Deci Chris-Thorica…tu esti recentul meu erou…pana gasesc altul.

 
30 comentarii

Scris de pe August 27, 2011 în Diverși picurici

 

30 de răspunsuri la „Erou nou

  1. Marian S

    August 28, 2011 at 12:04 am

    Asa se spune acum, salivez pe taste???
    Ma rog, eu ma gandeam la alte locuri si alte chestii, dar sa nu divagam, zic. 🙂

     
    • scorpio72

      August 28, 2011 at 8:11 am

      Marian,eu salivez doar pe taste,pentru ca aici am treaba…. 🙂

       
  2. zaqk

    August 28, 2011 at 12:51 am

    Am vazut filmul. Nu m-a impresionat. Slabut. Nici macar ideea nu e grozava!

     
    • scorpio72

      August 28, 2011 at 8:09 am

      Tz,tz,tz…nu ai prins ideea mea … :))

       
  3. Ana lu' Manole

    August 28, 2011 at 8:52 am

    Da’ ce cerb ti-ai ales :))))
    La cat e de patratos…trebuie alergat mult…
    Acum mai e stabilit…daca pana il prinzi sau dupa… :)))))))))))))

     
  4. psipsina

    August 28, 2011 at 9:57 am

    😆 câteva sugestii: jonathan rhys meyers- pentru doza de ironie amețitoare din ochi în miniseria tudors, andy withfield- australianul cu gene arse care se joacă aproape gol de-a spartacus, christian bale pe post de noul batman, deși în the machinist mie mi-a plăcut mai mult… 🙂

     
    • scorpio72

      August 28, 2011 at 10:03 am

      Psi…tu vrei sa ,,mor” incet? Lasa-ma usor… 🙂

       
      • psipsina

        August 28, 2011 at 10:15 am

        nu, draga mea, chiar nu… îți dădeam doar niște sugestii. eu nu prea am răbdare să mă uit la seriale și nu prea mă omor după acești „perfect bodies” aşa că ţi-am răspuns sugerând cam ce privesc eu pe ecran: ochi, gură, mâini…
        şi văd că am pus o literă aiurea în comentariul anterior… hm! 😦

         
        • scorpio72

          August 28, 2011 at 10:18 am

          Apropo de ce ai scris..mi-ai dat ideea unui post…mersic.

           
    • scorpio72

      August 28, 2011 at 1:51 pm

      primul -daa,pentru ochii bestiali pe care ii are..
      al doilea-daaaaaaaa.
      al treilea-nu e genul meu.

       
      • psipsina

        August 28, 2011 at 4:02 pm

        al trei-lea e chiar favoritul meu! :lol:pentru că este un bun actor.

         
        • scorpio72

          August 28, 2011 at 4:15 pm

          Psi…nu am pus in discutie decat strict fizicul….

           
  5. Tiberiu Orasanu

    August 28, 2011 at 12:06 pm

    Ziua bună!
    Hei, frumos erou ţi-ai ales! 🙂 Tu măcar recunoşti căăă atunci cînd vezi un nene gigea. 🙂
    Alte femei o fac pe mironosiţele şi bagă nasul în pămînt, făcînd aşa 😳 😳 😳
    O zi minunată îţi urez!

     
    • scorpio72

      August 28, 2011 at 12:08 pm

      De ce nu? Radea fiul meu aseara de mine,cand il cautam pe net sa il gasesc… 🙂
      Eu nu ma ascund dupa vorbe…asta sunt!

       
  6. BlueRiver

    August 28, 2011 at 12:27 pm

    eu salivez dupa Patrick Dempsey (Dr. Derek Shepherd) din serialul Grey’s Anatomy ;)… si dupa Sting, pentru care as divorta 🙂

     
    • scorpio72

      August 28, 2011 at 1:45 pm

      Daaa..Patrick,are acceptul meu…Sting insa, in afara de cum canta,nu.insa asta e dupa cum percep eu…nu ai gusturi ,,proaste”.. 🙂 .

       
      • BlueRiver

        August 28, 2011 at 7:18 pm

        iar in lista mea am mai avut slabiciuni pentru: Eric Roberts, Patrick Swayze( pe care l-am iubit), Keanu Reeves… si ar mai fi cativa 🙂

         
        • scorpio72

          August 28, 2011 at 9:06 pm

          Fii pe faza,or sa urmeze posturi cu bunaciuni 🙂 .

           
          • BlueRiver

            August 29, 2011 at 12:36 am

            deja mi-am lustruit si ochelarii, daca e nevoie 🙂

             
  7. Traian

    August 28, 2011 at 4:44 pm

    Mai fata, da’ asta n-are parapanta…

     
    • scorpio72

      August 28, 2011 at 5:09 pm

      Traiane,are ciocan 🙂 .

       
      • Traian

        August 28, 2011 at 5:14 pm

        Buuun. Da’ fara parapanta…tot dijaba!

         
        • scorpio72

          August 28, 2011 at 5:19 pm

          Sic! Thorica zboara fara….

           
          • Traian

            August 28, 2011 at 8:53 pm

            Tachinam si io…nu te supara, ti pup!

             
  8. scorpio72

    August 28, 2011 at 9:05 pm

    Traiane,pup si io.

     

au urcat o treapta

 
