RSS

Ne-simţită

16 Oct

Am început să devin ne-simțită! 1379817_10200790827469390_1639003086_n
Mă sună vecina să îmi spună că e cutremur, pentru că eu nu îl simt…. Îmi bag trei izmene pe mine și apoi mă fac că nu dârdâi…. Jami dă să mă muște, iar eu nu mai bag în seamă mâna mea ce e pe post de șorici de șoricel….
Chestii de genul!
Am primit nește vești de la cineva ce am crezut că devine important în viața mea la un moment dat.
A ajuns la vorba mea și mi-a dat dreptate(eu știu că am mai mereu-nu mereu, dreptate)…și a anunțat că e bine. Să îi fie de bine!
Ochii văd, inima cere…nu ai vrut, la revedere!
Mno…e neinteresant, mi-e bine, parcă m-am mai liniștit și nu mă mai apucă strechea așa cum mă apuca de la orice căcat.
Cred că ori am îmbătrânit, ori m-am dat un pic pe brazdă, ori mi-am dat seama că iubu înseamnă mai mult decât credeam eu….ceva, în viața mea.
Încă mă bănănăi între două case, între Jami care de drag și amor după mine, se spârcâie tot, împarfumându-mă cu un miros ce mă bagă urgent în mașina de spălat, între Bubuţ care cum prinde că vreau să mă bag în cadă la baie, sare înaintea mea în apă și eu trebuie să zic pas şi să îl urmăresc cum înoată…. și un papagal neînfricat, care se înfoaie la unul dintre motănei, alergându-l prin casă.
Aventuroasă viață am….
Trebuie să recunosc că uneori chiar nu mă plictisesc.
Pe lângă toate astea, hai să vă mai spun ceea ce nu mai este un secret de mult, dar trebuie să mă repet….nu mai luați chiar de bun tot ceea ce scriu, printre realitate…recunosc că mai strecor și multă multă fantezie, asta ca să dea bine la public.
Dar…voi…vă dați seama…știu eu!   :)))
Mno, azi nu mai am Suleyman, nu am nici căldură ca să mă delectez cu ea, dar poate o pun iar de o zgâlțâială…măcar să nu mai zic că sunt ne-simțită.
Hai să aveți o zi bună!

 
15 comentarii

Scris de pe Octombrie 16, 2013 în De-ale mele...personale

 

Etichete: ,

15 răspunsuri la „Ne-simţită

  1. Adriana

    Octombrie 16, 2013 at 10:29 am

    …aventură, aventură….de-ar fi şi-un pic de căldură! Şi fără cutremure…..mă înfior…

     
    • Scorpio

      Octombrie 17, 2013 at 11:15 am

      Si eu ma infior…si de una si de alta. :))

       
  2. psi

    Octombrie 16, 2013 at 10:29 am

    schimbare de ton? 😀
    nici eu nu am simţit acel cutremur…

     
    • Scorpio

      Octombrie 17, 2013 at 11:16 am

      Psi, tonul meu chiar este neschimbat. 🙂

       
  3. Sonia

    Octombrie 16, 2013 at 12:15 pm

    O zi faină şi ţie. Şi fără zgalţâieli daca se poate! 🙂

     
    • Scorpio

      Octombrie 17, 2013 at 11:16 am

      Hai ca a fost fara. Zi faina.

       
  4. Laura Laly

    Octombrie 16, 2013 at 5:45 pm

    Foarte jucausa postarea ta. Mi-a placut enorm.

     
    • Scorpio

      Octombrie 17, 2013 at 11:16 am

      Postare jucausa? :)))) Multumesc.

       
  5. Andrei

    Octombrie 16, 2013 at 10:10 pm

    …Antrenament pt. „beretele verzi”?…Pot fi solutii, dar nu te gandii la mizerii !

     
    • Scorpio

      Octombrie 17, 2013 at 11:17 am

      Antrenament pentru iarna. E de ajuns.

       
  6. tink3rbe11

    Octombrie 16, 2013 at 10:14 pm

    Dardaiala face parte din „tezaurul romanesc al familiei” iar cutremurele….io stau la 4 …nu ajung la mine.
    sa ai noapte buna si fara scuturaturi .

     
    • Scorpio

      Octombrie 17, 2013 at 11:18 am

      Clopotel…stiam sa dardai numai afara. Acum am invatat (din nou) si in casa. :)))

       
      • tink3rbe11

        Octombrie 17, 2013 at 5:09 pm

        ne pliem dupa cum dicteaza…..ceilelti! Dardaim oriunde.Este noul dans!

         
  7. vienela

    Octombrie 17, 2013 at 10:20 am

    Ne-simtita sunt si eu! Ne-simtita cobor dimineata din pat, ne-simtita merg prin casa, fara sa tropai, ne-simtita umblu prin frigider, fara ca cineva sa creada ca am mancat ceva. :))))

     
    • Scorpio

      Octombrie 17, 2013 at 11:18 am

      Pai nu suntem amandoua de ,,acolo”??? Ne asemanam. :)))

       

au urcat o treapta

 
