RSS

Psiluneli- Toamna din noi

14 Oct

Toamna din noi aduce ploi, aduce gutui și miros de must, aduce mantie ruginie, sentimente calde, aducere In_Dreams_II_by_cosmosueaminte, căldură, regăsire….
Toamna din mine, nu ține la astea!
Toamna din mine se vaită de genunchi și de reumatism, căutând disperată Diclofenacul.
E depresivă și umblă despletită cu pletele fluturând.
A mea toamnă, din mine…înjură birjărește când plouă și e nevoită să stea în casă, pentru că nu îi place ploaia. Și se supără când trebuie să dârdâie zdravăn, pentru că a venit frigul și e trebuie să pună zece mii de corcoațe pe ea, ca să nu îi mai înghețe mâinile și picioarele.
Toamna din mine e gri, e vânată, e neagră, pentru că nu are vești bune și nu are cămara plină, ba i s-a cam golit și sacul. Se gândește dacă mai are cu ce plăti facturi scumpite din nou și dacă în locul celor de la Termica (care a dat faliment) vor veni alții, pentru că în casă are undeva în jur de 12 grade.Și nu știe dacă va exista căldură în această iarnă.
Toamna din mine se încălzește la aragaz și mirosul din casă e ciudat-pentru că nu e învățată cu el, plus că pe geamuri îi curge aburii transformați în apă. Radiatorul cu halogen e frecție la piciorul de lemn și nu face față. Noroc cu Jami, pe care toamna mea îl ia și în mai înfășoară în jurul ei noaptea, ținându-i de cald.
Nu știu cât de mirifică este toamna din voi…e clar că toamna din noi…nu există, toamna din mine, nu rezonează cu a voastră.
Iubiți-vă toamnele, eu vreau să o trimit la plimbare, dar nu se dă dusă. Și se pregătește să îmi dea cadou și două strănuturi și trei muci.

Au scris psidorMatildaroxanaalma naheCitacarmen pricopVienelavavalyAdrianaSome WordsAdrianapoemLaura Laly

 

 

Etichete: ,

36 de răspunsuri la „Psiluneli- Toamna din noi

  1. Drugwash

    Octombrie 14, 2013 at 8:06 am

    Ştiu ce înseamnă frigul în casă. Îmi pare rău. Îţi ofer totuşi un sfat: radiatorul acela nu e eficient. Pentru o încălzire mai rapidă şi eficientă îţi recomand o aerotermă portabilă de 2000W, ceva de genul ăsta. Singurul dezavantaj îl reprezintă zgomotul ventilatorului datorat măştii de evacuare. Şi în timp necesită ungerea lagărelor motorului (cu ulei auto), altel începe să zbîrnîie. Însă încălzeşte uniform încăperea, datorită circulaţiei aerului. Crede-mă, e testat. 😉

    Îţi mai recomand însă să priveşti şi cifrele de pe contorul electric pentru a evita un atac de cord la primirea facturii. 😀 Şi şterge-ţi mucii că altfel nu te pup. 😛

    Sănătate şi multă baftă! 😉

     
  2. monicas10

    Octombrie 14, 2013 at 8:49 am

    Durerile de articulaţii au fugit treptat, după ce am ţinut de câteva ori regimul Oshawa 8.
    De frig, iubind, ajutându-i pe cei care pot să-i ajut şi reînodând nişte relaţii rupte de câţiva ani buni.
    Şi încă ceva… care genunchi te supără cel mai tare?

     
    • Scorpio

      Octombrie 14, 2013 at 2:44 pm

      Nu ma supara tare…cel drept.

       
  3. Vienela

    Octombrie 14, 2013 at 9:27 am

    Pe hartia virtuala toamna mea are culori calde, e plina de visari si poezie. In rest, camara-i goala, portofelul gol, factura la curent e de 350 lei, Mihai are o misterioasa durere intercostala… Macar ne merge centrala… 🙂

     
    • Drugwash

      Octombrie 14, 2013 at 9:52 am

      Mergi la Hale pe platouri, caută baba care vinde Untu’ Pămîntului, cumpără cîteva fire, usucă-le, mărunţeşte-le, pune-le la macerat în alcool sanitar agitînd o dată-de două ori pe zi timp de o săptămînă apoi fă-i frecţii pe locul cu pricina cît de des posibil, avînd grijă să stea acoperit bine, la căldură (un prosop, un şal, un fular de bumbac, etc). Dacă simte furnicături, pişcături înseamnă că îşi face efectul. 😉

      Aş mai recomanda şi consumul regulat de ceapă şi în special usturoi (care nu degeaba e supranumit ‘antibiotic natural’), dar numai în cazul în care nu are probleme cu stomacul (hiperaciditate, gastrită, ulcer).

       
      • Vienela

        Octombrie 14, 2013 at 9:59 am

        Mananca ceapa intr-o zi, cat mananc eu intr-un an. :)))))
        Imi amintesc de untul pamantului, stiu ca si mama s-a vindecat de habar nu am ce cu radacina aia. Problema este ca pe el il doare acum. Pana se usuca si pana e gata macerata… Dar voi cumpara… Merci!
        O reteta pentru celelalte probleme nu ai? :))))

         
        • Drugwash

          Octombrie 14, 2013 at 10:16 am

          Nu le ştiu nici eu pe toate, na. 🙂 Ai putea găsi gata uscată, doar s-o toci şi s-o macerezi. Lasă că durere de-aia am avut şi io ani la rînd şi acum s-a mutat pe stînga, iar javra de „ex” (care a făcut şi şcoală de asistente la fel ca gazda noastră) nici măcar nu s-a deranjat să treacă pe aici să-mi facă o frecţie cît de profesional cu putinţă. Noroc că mie nu-mi mai pasă dacă mă mai suportă Pămîntul ori nu. La voi mai e o şansă. 😉

           
          • Vienela

            Octombrie 14, 2013 at 10:49 am

            Pe stanga e si a lui… Poi daca este „ex”, ce pretentii mai ai la ea? Cauta alta proaspata, odihnita… :)))) Asa poate fuge si pesimismul de care dai dovada…

             
          • Drugwash

            Octombrie 14, 2013 at 11:08 am

            De la o vîrstă, femeile-s precum locurile de parcare: alea bune-s deja ocupate iar alea libere-s doar pentru handicapaţi. 😛

            Am zis că măcar aşa, că ne cunoaştem, ar putea face un gest nobil, „doamna”… că şi io am ajutat-o de fiecare dată cînd a avut nevoie de mine, n-am dat-o cotită. Şi-apoi ea e cea care a călcat pe bec odinioară, nu eu. Dar c’est la fuckin’ vie, nu-i aşa…

             
          • Vienela

            Octombrie 14, 2013 at 11:15 am

            Ce soi de cavaler esti tu, sa faci publice asemenea destainuiri? Ţţţ…

             
          • Drugwash

            Octombrie 14, 2013 at 11:21 am

            Da, adevărul doare… Închipuie-ţi pe mine. Crezi că toate junghiurile din partea stîngă sînt dureri intercostale…? 😦

             
          • Vienela

            Octombrie 14, 2013 at 11:31 am

            Nu e vorba de adevar sau neadevar, ci de faptul ca noi nici o cunoastem pe ex-doamna ta… Dar iti inteleg durerea care nu este intercostala.

             
          • Drugwash

            Octombrie 14, 2013 at 11:40 am

            Păi nici nu trebuie să fie cunoscută, e doar ideea de „ea”. Ideea că ai la cine să apelezi la nevoie şi că e frumos în sensul de bun-simţ ca ajutorul să fie reciproc. În fine, nu mai insist. Mulţumesc pentru înţelegere.

             
    • Scorpio

      Octombrie 14, 2013 at 2:49 pm

      Mie nu imi merge centrala…ca nu am! :)))

       
  4. vavaly

    Octombrie 14, 2013 at 10:44 am

    la asta cu stranuturile mi e teama ca voi subscrie curand. dar la mine nu e de frig, e de geamuri deschise sa intre soarele in casa. imi pare rau sa aud de dureri de articulatii si alte asemenea. toamna ar trebui sa fie frumoasa, nu friguroasa. cel putin in prima parte.

     
  5. dordefemeie

    Octombrie 14, 2013 at 11:04 am

    eu n-am frig in casa, dar am la serviciu, 13 grade, si stiu prea bine cum e, iar cu stranuturile si cu mucii am trecut deja si prin asta, toata saptamana trecuta am stat acasa, in concediu medical, cu puroi in gat… dar toamna tot e frumoasa 🙂

     
    • Scorpio

      Octombrie 14, 2013 at 2:56 pm

      Toamna e urataaaaaaaaaaaaa! Gata, nu ma mai doare nimic. 🙂

       
  6. Adriana

    Octombrie 14, 2013 at 11:59 am

    …..azi se plângea sotul de „şale”. Aştept să văd dacă-i de la toamnă sau doar de la o zi …muncită fizic. Sănătate şi …cine ştie, mai multă căldură de unde vrei tu..

     
    • Scorpio

      Octombrie 14, 2013 at 2:55 pm

      :)))) Adriana, nici nu stii ce era sa raspund!

       
  7. cita

    Octombrie 14, 2013 at 12:49 pm

    Apoi asa… nici mie nu-mi ma-ar mai placea toamna…!
    Succes in gasirea de solutii calde si miraculoase!
    daca te simti mai confortabil… sufar alaturi de tine, de toate durerile de oase posibile! 🙂

     
    • Scorpio

      Octombrie 14, 2013 at 2:55 pm

      Cita… :)))) Solutii calde sunt jami si iubu.

       
  8. Matilda

    Octombrie 14, 2013 at 3:08 pm

    Returnează-i cadoul, spune-i să nu mai vină decât cu ghiocei! 😆

     
  9. psi

    Octombrie 14, 2013 at 4:12 pm

    dă-i şi tu o gutuie, un ceai cu lămâie… o să-i placă.

     
    • Scorpio

      Octombrie 14, 2013 at 4:24 pm

      I-am dat o para si apoi must! A tacut din gura, nu mai zice nik. :)))

       
  10. SimonaR

    Octombrie 14, 2013 at 7:47 pm

    La ploaie subscriu 😀 birjărește rău de tot.

     
  11. Hapi

    Octombrie 14, 2013 at 9:59 pm

    Bine, promit c-am sa incerc sa-mi iubesc toamna dar asta pare mai lunga ca altele….

     
    • Scorpio

      Octombrie 16, 2013 at 9:52 am

      Eu nu pot sa o iubesc…nu stiu de ce…

       
  12. lili3d

    Octombrie 15, 2013 at 2:54 pm

    Mai dă-i şi-un pic de bucurie, poate se mai încălzeşte şi ea!… 🙂

     
    • Scorpio

      Octombrie 16, 2013 at 9:53 am

      Pai are bucurie, da-o in pana mea! :))))

       
  13. Andrei

    Octombrie 15, 2013 at 10:03 pm

    Ochi Frumosi, ca nu-mi vine sa te numesc Scorpio, da’ sufletelul tau, linistea ta interioara, ai incercat sa faci ceva cu ele ?!…..

     
    • Scorpio

      Octombrie 16, 2013 at 9:53 am

      Pai spune cineva ca nu fac ceva cu ele? Am liniste interioara, doar ca eu sunt de fel zbuciumata, ce sa fac??? :)))))

       
      • Andrei

        Octombrie 16, 2013 at 10:13 pm

        Doamne…pai ce liniste-i aia?!

         
  14. Carmen Pricop

    Octombrie 15, 2013 at 11:54 pm

    Te înţeleg. Am stat în frig ani muuulţi. Nu doresc nimănui să ştie cum e. Rezolvare grabnică îţi doresc!
    Şi pentru că am văzut că ai primit şi alte sfaturi, îmi dau şi eu cu părerea. Am nişte panouri cu infraroşu. Nu-s ieftine, consumă destul de mult, dar cred că au randamentul mai bun decât celelalte încălzitoare pe curent. E indicat totuşi să ai termoizolaţie. Eu n-am. 🙂

     
    • Scorpio

      Octombrie 16, 2013 at 9:54 am

      N-am nici de aia, nici de ailalta. Si nu mai am nici lovele. Vezi de ce nu-mi place toamna mea? :))))

       

au urcat o treapta

 
