RSS

Psiluneli- Urma de cerc

07 Oct

Să fie, să vină, 361067_decor-halloween---papusa-vrajitoare
să fie lună plină,
să meargă pe ape,
să se scalde în noapte,
ptiu, ptiu ca să țină
să nu fie rutină.

Urmă de cerc
și un cerb berc,
marmote învelite,
cucoane amețite,
ptiu , ptiu ca să fie
și să îți dea ție.

Urmă de cerc,
o cochilie de melc,
melc melc codobelc,
ce se târăște în noapte,
ușor ca un șarpe,
ptiu, ptiu să se-ntoarcă,
la tine în ,, barcă”.

Să fie, să țină,
să dea , să mențină,
Mărar înflorit
și pui bibilit,
șopârle cu labe
și rouă în boabe,
ptiu, ptiu, de o fi
la tine o veni.

Urmă de cerc,
mă pui să încerc,
să scuip un ptiu, ptiu,
la tine să viu,
să-zi zic de deochi
și-apoi să mănânc gnocchi.

Au scris AdrianaVienelaMatildaDan (Hipertensiv)Abisurilecita

 

Etichete: , ,

27 de răspunsuri la „Psiluneli- Urma de cerc

  1. Drugwash

    Octombrie 7, 2013 at 9:24 am

    Ptiu, ce m-ai speriat cu mătura aia! 😆

     
    • Scorpio

      Octombrie 7, 2013 at 6:07 pm

      Da’ ce ai cu matura???

       
      • Drugwash

        Octombrie 8, 2013 at 5:30 am

        Păi cum te văd aşa de ameninţătoare
        Credeam că vrei să mi-o rupi pe spinare! 😆

         
  2. Adriana

    Octombrie 7, 2013 at 9:57 am

    …se apropie haloweenul, sau ce? Am un nou descântec pentru deochi, să-l brevetezi, da?

     
    • Scorpio

      Octombrie 7, 2013 at 6:07 pm

      Cred ca am mai multe, dar trebuie sa le caut, Le am salvate pe undeva :))) .

       
  3. cita

    Octombrie 7, 2013 at 11:46 am

    Ce descantec frumos! 🙂 Sugubeato!
    Mie mi-a placut asta cu:
    Urmă de cerc/și un cerb berc,/marmote învelite,/cucoane amețite, 🙂

     
  4. Andrei

    Octombrie 7, 2013 at 12:21 pm

    Te si vad cu ghiocul si cu fusta inflorata!

     
  5. Dan

    Octombrie 7, 2013 at 1:38 pm

    Şi totuşi … De ce nu are cerbul coadă ??? 🙄 Dacă era „şi un urs berc”, ştiam cu toţii, da’ aşa pe mine cel puţin m-ai băgat într-un cerc de ceaţă. :mrgreen:

     
    • Scorpio

      Octombrie 7, 2013 at 6:08 pm

      Dan…dar cerbul nu are coada! 🙂

       
      • Dan

        Octombrie 7, 2013 at 6:26 pm

        Uuuups … 😳 Deloc-deloc ? Pfuuu… Serios că nu știam. Adică știam că n-are așeee… o coadă falnică precum calul ori vițelul dar nici deloc deloc nu m-așteptam să n-aibă … Amărâții … Nici măcar cât un moț de bască, măi ? Ce-nseamnă să te fascineze coarnele … Scapi din ochi alte amănunte.

         
        • Scorpio

          Octombrie 7, 2013 at 6:39 pm

          Ba da…un motz acolo… :)))

           
  6. psi

    Octombrie 7, 2013 at 2:00 pm

    drăguţă… mătură.

     
  7. Andreotti

    Octombrie 7, 2013 at 4:42 pm

    ”…..Dă baba-n bobi. Şi dă şi dă, şi-i învârteşte, şopteşte, dăscăleşte, îi descântă, îi vrăjeşte.
    — Patruzeci de bobi, bine ştiţi, bine-mi ghiciţi; de-o hi de deochi, din uitătură, ori din apucătură, pe ştiute, ori neştiute, pa văzute, ori nevăzute! de-o hi alb, de-o hi negru, ori pistriţ, de-o hi balaoacheş, de-o hi oacheş ori plăviţ, de-o hi mare, de-o hi mic, de-o hi uriaş, de-o hi pitic, de-o hi subţire ori frumos, de-o hi gros, urât şi burtos! de-o hi nărod, de-o hi cu cap, ori nătot, ori harap! ori cuminte, ori buimac, hie turc, hie turleac, ori lunatic, palavatic şi zănatic! de-o hi aşa! aminterea eţetera.!…

    Ăsta era caragiale, cu „Dă-dămult… mai dă-dămult ” :))

    Ești delicioasă! 🙂

     
  8. Hapi

    Octombrie 7, 2013 at 9:17 pm

    Te transformi noaptea in vrajitoare, stiam eu.

     
  9. mihaela

    Octombrie 7, 2013 at 10:30 pm

    Daca se lasa cu gnocchi dupa ma bag si eu la descantat, ca doar am licenta in magie alba, neagra si multicolora 😀

     
  10. Andrei

    Octombrie 7, 2013 at 10:30 pm

    Hai pa’ bune mancati-as gurita, ca de ochisori nu m-ating ca ma bagara-n b!ola mancati-as tie buzitile tale!!..Haole u de s-ar nimeri ce zici si ce zice ghiocul tau frumoaso, mancati-as, vai de capul meu!

     
  11. alma nahe

    Octombrie 7, 2013 at 10:32 pm

    Ptiu, ptiu! Cui faci farmece, fermecătoareo?

     
  12. roxdumitrache

    Octombrie 8, 2013 at 12:43 am

    Urme, cercuri, melci si spini
    Tot catand prin maracini.
    Ma cam speriasi:ptiu, ptiu
    De deochi sa-mi spui acu’!
    M-am distrat copios mergand pe urma cercului tau!

     

au urcat o treapta

 
