RSS

Duzina de cuvinte- Abandon

12 Oct

Și tu ai un gând abscons, Bobby Chiu  1
spui cuvinte fără sens,
abur-indu-mi telefonul,
în curând o să-ți iau tonul.

Ai nume abreviat,
care sună aberant,
O s-o pun de-un abandon,
când o să fii…fără ton.

Te dai mare absolvent,
de talent….mai abundent.
Așa c-o să-ți fac ablație,
o să îți tai din…creație.

abate-un gând sinistru,
să te-arunc, hăt, peste Nistru,
să respir în a ta absență,
dar nu-mi iese de pasență!

Absorbit de-a ta pasiune,
nu știi c-am plecat în lume,
Am semnat o abrogație
și am ales o altă destinație.

Au scris psi, Matilda, carmen pricop, Doar online, Vienela, Adriana, Sonia, alma nahe

 

Etichete: , ,

12 răspunsuri la „Duzina de cuvinte- Abandon

  1. Drugwash

    Octombrie 12, 2013 at 7:45 am

    Dur Eros. 😎

     
    • alma nahe

      Octombrie 13, 2013 at 12:43 am

      Mi-ai luat sfârcu’ din gură! 😆

       
      • Drugwash

        Octombrie 13, 2013 at 7:10 am

        Tough love, tough life, tough luck baby… 😎

         
  2. Adriana

    Octombrie 12, 2013 at 12:52 pm

    Fermă, ce să zic! Nu…. abandonului…în iubire!

     
  3. vavaly

    Octombrie 12, 2013 at 1:18 pm

    hotarata fata. pe mine cuvintele astea m au dat gata, m au trimis ele pe mine peste Nistru :)). asa ca suntem la mare distanta unele de altele . dar le citesc la voi, cei curajosi sa va luati la tranta cu ele :).

     
  4. Resurse Creative

    Octombrie 12, 2013 at 8:13 pm

    Cine altcineva? Scorpio! 🙂

     
  5. cita

    Octombrie 12, 2013 at 9:15 pm

    Bravo tie, fata draga! Esti hotarata! 🙂
    Si ce bine le-ai pus pe toate… la locul lor! 🙂

     
  6. Andrei

    Octombrie 13, 2013 at 1:25 am

    ….N-am inteles nimic,da’ mai citesc odata maine.Cine stie?!Poate-mi iese!

     
  7. vienela

    Octombrie 13, 2013 at 2:00 am

    Pe mine ma macina o curiozitate: care-i numele abreviat care suna aberant? :))))
    Atentie la chestiile subtile… Daca este aruncat peste Nistru, fapta nu se mai incadreaza la abandon, ci e posibil sa fie pedepsita mai aspru. :)))

     
  8. Carmen Pricop

    Octombrie 14, 2013 at 2:19 am

    M-ai binedispus! :))

     

au urcat o treapta

 
