RSS

Crima cu premeditare

24 ian.

Raspuns la provocarea lui Papagigli.

Locuiam cu parintii mei la bloc,zona era noua,blocurile la fel.
La inceput am avut de-a face cu pisici..multe pisici,care veneau in urma a cateva case demolate,in locul carora aparusera blocurile.
Dupa pisicile din jurul blocului,au aparut furnicile.Toti din bloc aveam probleme cu ele.
Eu priveam fascinata alaiurile care in frunte cu regina, marsaluiau pe faianta din bucatarie,iar mama saraca se chinuia sa scape de ele.Intr-un final a reusit.
Dar a aparut altceva..soriceii..
Stateam la etajul 1 si cred ca se urcau pe peretii blocului sau nu stiu pe unde ,dar apareau..
Intr-o zi ma duc sa iau ceva din camara si cand sa inchid usa,vad ceva zbughind pe acolo.Tata anuntat,se apuca sa puna capcana cu strachina si o nuca(nu imi cereti detalii ca nu stiu sa dau)si dupa o zi prinde soricelul. Noi linistiti…
A doua zi in bucatarie,aud ceva racaind..ma uit in sus,pe dulap,un soricel.Il intreb pe tata ce a facut ieri,el plin de draci,se apuca sa caute soricelul,il prinde si il arunca pe geam.
A treia zi,in bucatarie o aud pe mama urland..fug repede,mama pe un scaunel:,,soricelul..uite-l”….ma uit repede si il vad dupa o galeata,iau matura si prinzandu-l intr-un colt,ma pregatesc sa ii dau una in cap.
Zarghitul de soricel,scapandu-se pe el de frica,tusti in galeata(galeata goala).Eu iau un capac,pun pe galeata,ma duc pe balcon si il scutur pe soricel in afara:,,da du-te dracu si nu mai veni inapoi!”
A patra zi…deja nu mai era amuzant…a patra zi in bucatarie,imi trece pe la picioare un soricel mic.Iau din nou matura si de data asta ii dau una,ametindu-l.Il iau pe faras si ma pregatesc sa il arunc iar afara,dar ma opreste mama:,,Fa-i mama ceva,ca asta vine iar inapoi..”
Ma uit la soricel,soricelul rastignit pe faras..si ma gandesc ce dracu sa ii fac,ca de sleit nu imi vine sa il sleiesc..si indreptandu-ma spre baie,ii fac vant duios in wc,dupa care trag apa fara pic de remuscare.
De fapt ..tata a prins in cateva zile,cam opt soricei,unul mai mare si restul mai micuti,ceea ce ne-a dus cu gandul nu la unul caruia i se pusese pata pe apartamentul nostru,ci la o soricica cu puiuti.

 

Etichete: ,

21 de răspunsuri la „Crima cu premeditare

  1. papagigli

    ianuarie 24, 2011 at 7:04 pm

    Eu cred c-am sa visez numai soricime la noapte. 😀 Trei sau patru posturi vaz ca i-au fost dedicate lui Micky Mouse 😀 Daca as visa vreun desen animat, nu mi-ar parea rau 😉

     
    • scorpio72

      ianuarie 24, 2011 at 7:05 pm

      :)) papa..mai era o varianta cu gandacii,dar era prea banala..

       
  2. papagigli

    ianuarie 24, 2011 at 7:17 pm

    P-aia las-o! Sobolanimea-mi ajunge 😀

     
  3. psipsina

    ianuarie 24, 2011 at 7:22 pm

    măăăă… tu trebuia să îl ai pe jamal de mai demult! 😆
    uite şi crima mea:
    http://pisica07.wordpress.com/2011/01/24/crima-cu-premeditare/

     
  4. silavaracald

    ianuarie 24, 2011 at 7:33 pm

    Uite că mi-ai adus aminte de ceva. Postez poimâine. 😀
    N-aș pune mâna pe un șoarece nici să mă tai! Mai bine mă bat cu un câine. 😀

     
  5. Georgiana

    ianuarie 24, 2011 at 7:59 pm

    Mie mi-s dragi şoriceii! hi! hi! eu am crescut şi un cobai în copilărie 😀 În schim nu la fel de mult îmi plac guzganii, de care am şi povestit la mine pe blog. De ăia mi-e frică de mor!!
    Una peste alta, a scos Papa din noi partea criminală 😀

     
  6. Georgiana

    ianuarie 24, 2011 at 8:11 pm

     
  7. scorpio72

    ianuarie 24, 2011 at 8:47 pm

    psipsi
    slvc
    geo….:)) le-am citit pe toate.

     
  8. zaqk

    ianuarie 24, 2011 at 9:05 pm

    hmmm…. mare lucru cu sobolanii astia. ma rog, soricei!

     
  9. virusverbalis

    ianuarie 24, 2011 at 10:52 pm

    Scorpio,scuze pentru intarziere!Acum am citit ca mai esti si tu in caruselul „crimelor” …Mea culpa! Asta nu inseamna ,ca nu-mi fac datoria pan’ la capat,conform normelor in vigoare si directivelor de partid si de stat(Papi):

    Crima cu premeditare


    Legat de postul tau.Pe vremuri,cand zburau bivolii pe sus, in cartier la mine se folosea frecvent metoda nucii cu chibrit si bucatica de slaninuta..Efectele erau peste asteptari…Soarecii nostri erau foarte versati,trageau teapa de multe ori ,intru nedumerirea fortelor de interventie..Se ghiftuiau si rar ajungeau sub farfurie…Cinste lor! :))

     
  10. papagigli

    ianuarie 25, 2011 at 11:41 am

    scorpiuto, pregateste-te pentru ceva mai dificil 😉

     
  11. scorpio72

    ianuarie 25, 2011 at 11:55 am

    am vazut propunerea..cum dq de gasesti numai din astea unde trebuie sa-mi frec neuronul ? :))

     
  12. papagigli

    ianuarie 25, 2011 at 12:04 pm

    Unde ai vazut-o, ca n-am postat-o inca? 😀

     
    • scorpio72

      ianuarie 25, 2011 at 1:07 pm

      pai nu e asta?Daca n-as fi ceea ce sunt?

       
  13. papagigli

    ianuarie 25, 2011 at 12:05 pm

    E o alta provocare, de alt gen, dar tot in legatura cu frecatul neuronului, ca altceva nu mi-as permite sa-ti propun 😀

     
  14. papagigli

    ianuarie 25, 2011 at 1:31 pm

    Ba da, dar asta e una din provocari. Acum lucrez la alta, putin mai dificila, nu ca titlu ci ca reguli de joc. Vei vedea miine

     
  15. Zazuza

    ianuarie 26, 2011 at 2:29 pm

    ptiu, cu niste din astia mici am daramat noi mitul ca pisica crescuta in apartament nu papa soareci. ba ii prinde si ii papa cu mare pofta 😀

     
  16. eumiealmeu

    ianuarie 27, 2011 at 1:14 pm

    iniţial am crezut şi eu că e o obsesie a unui şoricel pentru voi. noi, cu obsesiile noastre… doar nu era om să-i placă să vină printre cei care-l chinuie… dar şi şoricioaica aia… n-avea şi ea limită? 8? în fine, am stat între zâmbet şi stress – şoriceii sunt frumoşi doar pe hârtia de ambalat cadouri.

     
    • scorpio72

      ianuarie 27, 2011 at 5:30 pm

      :)) eu cred ca voia sa ni-i prezinte pe rand!

       

au urcat o treapta