RSS

Indoieli

26 Ian

Daca nu as fi avut sentimente,poate as fi trecut mai usor peste tot.Sunt in convalescenta si ma vindec,ma vindec incet dar sigur.
Ma invart in garsoniera mea si nu imi mai gasesc locul,ma simt incomod si nu am loc.
Ma uit pe fereastra si nu zaresc decat betonul de jur imprejur si fatada trista a blocului…nu mai am orizonturi in fata ochilor,nu mai vad rasarituri de soare.
Imi este dor de tot aerul curat respirat acolo,de casa in care am locuit 5 ani,de tablourile mele,de semineu…de tot ce am iubit .
Ranile se inchid si trec,insa va mai dura…pana ma voi vindeca.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
20 comentarii

Scris de pe Ianuarie 26, 2011 în De-ale mele...personale

 

20 de răspunsuri la „Indoieli

  1. simf

    Ianuarie 26, 2011 at 9:56 am

    timpul le va aseza, durearea va trece.
    destinde-ti fruntea a mirare, va fi, pentru o clipa, mai usor.
    o provocare…? : http://fusaru.blogspot.com/2011/01/zece.html

     
    • scorpio72

      Ianuarie 26, 2011 at 10:35 am

      simf bine ai venit!
      o sa fac si leapsa,dar nu acum..

       
  2. darkleya

    Ianuarie 26, 2011 at 10:29 am

    draga mea, orice nou inceput poate aduce lucruri frumoase. tu esti o femeie atat de puternica, prin insusi faptul ca ai plecat de acolo, incat sunt convinsa ca nu va trece mult pana cand de dupa fatada blocului gri vei vedea cel mai frumos rasarit de soare

     
    • scorpio72

      Ianuarie 26, 2011 at 10:35 am

      dark..ma mai apuca si pe mine,nu ma baga in seama :))

       
  3. Mirela

    Ianuarie 26, 2011 at 10:40 am

    Scorpiuțo, …asta:”de tablourile mele,de semineu…de tot ce am iubit ” e amară, dar simt fiorul unei duioase aduceri aminte…lispite de ură sau dispreț, iar asta e bine.
    O femeie frumosă și tânără ca tine, cu tot dorul, se va regăsi și chiar va fi mai fericită.
    Eu ÎNCĂ mai tânjesc după casa copilăriei. Nici n-am scris vreodată pe blog despre asta, pentru că visez adesea casa în care am crescut. La 10 ani m-am despărțit de un castel: cu trandafiri urcători, iarbă de mătase și camere spațioase, geam cu vitralii…N=ai crede, dar așa era.
    Am aterizat la Cluj (în Cluj m-am născut) în bloc! A fost frumos, dar…tot la casa copilăriei mă gândesc. Pentru că, odată despărțită de copilăie, m-am despărțit și de o anume fericire. Găsind o fericire mult mai mare AZI! 😛
    Multă fericire!

     
    • scorpio72

      Ianuarie 26, 2011 at 11:04 am

      e doar aducere aminte si da..fara urma de ura sau altceva.

       
  4. psipsina

    Ianuarie 26, 2011 at 1:35 pm

    tu eşti o învingătoare… iar timpul care trece, fiecare zi, te va aduce mai aproape de lumină. cândva, pereţii garsonierei tale şi fiecare lucru îţi va aminti că ai avut puterea să mergi mai departe pe drumul tău.
    deja zâmbeşti senin aducerii aminte… o casă este un loc. dar un loc este şi în inima ta.

     
  5. Georgiana

    Ianuarie 26, 2011 at 3:57 pm

    of, scorpiuţă dragă, îmi pare tare rău că trebuie să treci prin toate astea şi ştiu că nici o consolare de pe lumea asta nu te ajută. Singura capabilă să depăşească momentele astea mai puţin neplăcute eşti chiar tu şi am convingerea că vei reuşi! Scorpionii sunt nişte învingători şi nişte puternici! Fii bărbată, Zoe!!

     
  6. scorpio72

    Ianuarie 26, 2011 at 5:23 pm

    geo,or sa treaca toate odata si odata! :))

     
  7. dr.Lecter

    Ianuarie 26, 2011 at 5:33 pm

    am indraznit candva, sa iubesc o alta casa. pe a mea o incuiasem, o lasasem , si m-am mutat in alta pe care am iubit-o mult mai mult. nu e corect asa! si mi-am luat plata. casa aia m-a respins, la un moment dat.poate e dur spus ca m-a respins dar cert e ca m-am trezit la usa casei mele, inapoi. si ma simteam foarte vinovata ca o lasasem de izbeliste. chiar daca nu imi oferea confortul celeilalte, era casa mea, si dintr-o data m-am simtit in ea ca in pantecele mamei, protejata si linistita. chiar m-am intors apoi, in casa cealallta, casa mea e casa mea si de cate ori stau in ea, sunt asa…ca pe noro roz.
    sa nu mai spui, te rog, ca nu iti e bine in casa ta, ca e trista, ca e rece. casa ta e locul unde poti sa plangi in voie, fara sa pari penibila cuiva, casa ta e locul unde, daca te simti bine sa dansezi cu o perna sau cu un scaun, poti s-o faci, fara sa pari penibila, casa ta e locul unde nimic din raul lumii nu te atinge. cand te simti trista si prea inchisa in ea, iesi! iesi in aer liber, in locuri aglomerate, la pationoar, la film , la piata, la mall, chiar daca nu cumperi nimic, da-te cu scara rulanta, fa chestii aiurea, fa ce vrei tu…

     
    • scorpio72

      Ianuarie 26, 2011 at 5:40 pm

      Lectereaso,esti buna de pus pe rana..exact asa cum sunt eu pentru prietenele mele.
      Pentru fiecare gasesc o vorba, sa le dau puterea de a merge mai departe…numai pentru mine nu.
      Multumesc..cateodata mai cedez si eu,ce sa-i faci!

       
  8. papagigli

    Ianuarie 26, 2011 at 6:51 pm

    Pentru ca nu stiu despre ce e vorba, tac.
    Dar nu de tot 😉
    Eu nu ma atasez de locuri. Daca as fi facut-o, probabil ca n-as mai fi emigrat. Dar ce pot sa spun, e ca orice e al meu, imi place si orice a fost cindva al meu, nu ma mai intereseaza. Regretele sunt nocive. Greselile nu se retin, se uita. Inveti din ele si le dai dracu. Viata pentru care poti face ceva e-n fata, nu in spate.

     
    • scorpio72

      Ianuarie 26, 2011 at 8:41 pm

      papa..daca m-ai fi citit,ai fi stiut si tu…
      nu stiu daca sunt atasata de acel loc,nu am facut niciodata parte din el..insa ,surprinzator,imi este dor de ceea ce nu mi-a placut odata.
      iar ultima fraza scrisa de tine parca a scos-o Schatz din gura :)).

       
  9. papagigli

    Ianuarie 26, 2011 at 9:08 pm

    Eu am citit tot, de cind te vizitez in coace, dar nu pot citi absolut totul, de la inceputuri. Dar daca m-ai ghidona, in mod sigur as face-o 😉

     
    • scorpio72

      Ianuarie 27, 2011 at 7:49 am

      Categoriile Cutia Pandorei-trecutul
      Schatzi meu …-prezentul si trecutul :))
      Personal.

       
  10. floru' din grădină

    Ianuarie 27, 2011 at 11:18 am

    Suntem construiţi din … ” trecut ” . Suntem ceea ce suntem pentru că …am făcut, am trăit, am învăţat ceva.
    Suntem receptaculul, suma trăirilor noastre – suntem trecutul nostru clipă peste clipă – şi creştem devenind NOI cu fiecare clipă ce o adăugăm la suma existentă.
    Io personal nu pot să mă şterg la cur cu trecutul meu – pentru că trecutul meu = eu .
    Şi nici să ignor ce am iubit sau urât vreodată – pentru că sunt sentimentele mel = eu.
    Nu cred că oamenii sunt ca nişte linguri de oţel inoxidabil, pe care le speli, le ştegi bine cu cârpa şi sunt ca-n ziua când au fost făcute.
    Nu sunt deacord cu : trecutul nu contează , doar viitorul contează . Nu .
    Viitorul se scrie cu ceea ce am trăit în trecut.

     
  11. floru' din grădină

    Ianuarie 27, 2011 at 11:25 am

    Şi nu urma sfaturile unuia sau a altuia – e plină lumea de ” înţelepţi ” .
    Trăieşte, greşeşte , fă ce vrei – viaţa e prea scurtă ca să o trăieşti după cum te sfătuiesc binevoitorii. Oricum nu ei suportă consecinţele faptelor tale, nu pe ei îi doare când greşeşti, sau iubeşti, sau eşti fericită.
    Fii vie şi riscă să trăieşti . De analizat ce ai făcut ai vreme când vei fi la pensie ( oricum îşi vei aduce aminte doar momentele fericite – sau foarte nefericite ).

     
    • scorpio72

      Ianuarie 27, 2011 at 5:26 pm

      floru,bine ai venit!
      in general viata mi-am trait-o dupa cum am dorit eu,dar sa stii ca imi place sa aud ce au altii de zis.
      si da..eu imi traiesc viata mea,asa am facut,nimeni nu a trait pentru mine si nici nu are cum sa stie..

       
  12. papagigli

    Ianuarie 27, 2011 at 12:04 pm

    Ma duc sa-ti citesc dosarul 😉

     

au urcat o treapta

 
