RSS

Va fi mereu…

26 oct.

Azi mi-am făcut datoria și am scris aberatii.

Apoi am văzut în Clubul nostru ceva postat de Psi.
Și o veste a căzut ca un trăznet….
Azi e ziua de nume a tatălui meu…,,La mulți ani , Barosane”…dar din păcate tot astăzi ,într-o zi sfântă, a plecat pe ultimul drum, dragul nostru Virusache .
Fiul lui are dreptate, ne vom reîntâlni cu el… acolo ….cândva.
Era un om bun, un scorpion de al meu veritabil, un ,,mincinos” pătimaș (pescar), la fel ca tata.
Eram pe aceeași undă în gândire și scria cu un umor fantastic.Mă alinta ,,Scorpiuţă dragă”…offff…
Nu îmi găsesc cuvintele…plâng şi scriu, dar nu am ce să scriu…privesc în gol…şi lacrimile curg fără să vreau…
Citiți-l!  Merită fiecare cuvânt scris de el să îl savurați…

Vv-ule drag…de acolo de sus, să privești Clubul Psi cum duzinează și pentru tine.
Dumnezeu să te odihnească în pace! Rămâi cu bine! Şi fir întins!111111111111111111111

Au scris azi, întru amintirea ta şi să rămână mereu în gândurile noastre….psicarmen pricop,  soniaGeorgianaVeroIoanaresursecreativeVeroIoanaSome wordsFlaviusobeadadagahaanacondelevibratianumerelorAdriana

 

11 răspunsuri la „Va fi mereu…

  1. psi

    octombrie 26, 2013 at 10:51 am

    Dumnezeu să îl ierte! 😦

     
  2. luciastroila

    octombrie 26, 2013 at 11:19 am

    Dumnezeu sa-l ierte si sa-l odihneasca! Tare rele mai sunt bolile astea in ziua de azi si mult prea devreme distrug oameni tineri.

     
  3. Drugwash

    octombrie 26, 2013 at 12:04 pm

    Plecat prea devreme… întîlnit prea tîrziu…
    Un loc printre prieteni rămînea-va pustiu…

     
    • Drugwash

      octombrie 26, 2013 at 12:07 pm

      Dar să ne îngrijim, cu atît mai mult, de cei ce încă sînt lîngă noi, cu noi, pentru noi. La mulţi ani tatălui, Scorpiuţă! 😉

       
      • Scorpio

        octombrie 26, 2013 at 12:21 pm

        Multumesc mult Dragos….voi sarbatori maine cu el. Azi stau acasa, sa imi limpezesc gandurile…si ochii.

         
        • Drugwash

          octombrie 26, 2013 at 1:26 pm

          Cam asta cred că vom face cu toţii, cei de aici… Huguleţ!

           
  4. Adriana

    octombrie 26, 2013 at 12:59 pm

    Un ochi rade, altul plânge! Pentru tatăl tău doar bine, pentru tine…alinare azi, pentru Conu’ …păreri de rău. Cred, asa aiurea vorbind, că e fericit să vă vada, de acolo de sus, ce inseamnă să fii iubit de prieteni. Nu l-am stiut, dar asta nu inseamnă nimic. Randurile lui vor ramane…pe aici ca si cand …totul continuă…prin cuvintele sale. Dumnezeu să-l odihnească!

     
  5. vavaly

    octombrie 26, 2013 at 7:09 pm

    spre Soare sa ii fie drumul, spre lumina!

     
  6. Mirela Pete

    octombrie 27, 2013 at 7:55 am

    Dumnezeu să-l odihnească…rip.

     
  7. monicas10

    octombrie 27, 2013 at 3:46 pm

     
  8. alma nahe

    octombrie 27, 2013 at 11:52 pm

    😦 rămas bun, Coane! La mulți ani, Barosane! Și viața și moartea încap pe un rând.

     

au urcat o treapta