RSS

Psiluneli- Octombrie

28 Oct

Octombrie…

…cu amintiri, atunci când constați că nu te mai înconjoară munții, că nu mai locuiești lângă pădure ca să auzi1375930_231616466995322_1672085208_n păsările și să asculți foșnetul copacilor.

… cu tristețe, când constați că a mai trecut un an și mai scrijelești pe răboj un semn.

…cu nostalgii, știind că îți lipsește ceva ce nu vei mai avea niciodată, ca de exemplu focul din șemineu.

…cu astenii, pe care nu le suporți deloc și te fac irascibil și te amețesc și te gândești că urăști toamna…și chiar simți că o urăști….

…cu bruma pe care o descoperi atunci când pleci la țară și ieși în grădină dimineața…

…cu dor de copilul care e plecat departe și care îți lipseşte mult şi doare…

…cu mirosul de dovleac copt, care te îmbie să faci rețete pe care nu le-ai făcut niciodată….

…cu prieteni  care te-au uitat și amici care te caută mereu ca să vadă dacă mai ești viu…

…cu frig afară și în casă și o pisică ce îți sare în poală, ținând loc și de sobă și de copil și de urât…emanând nu numai căldură ci și dragoste necondiționată.

…cu bucurii mărunte izvorâte din gesturi mărunte sau dintr-un cuvânt spus exact atunci când aveai nevoie.

… cu un viitor care se conturează sigur și totuși incert, pentru că în știința ta nu știi totuși ce îți oferă.

…cu dragoste oferită și primită, nedeclarată dar simțită, cu care nu ești obișnuită dar pe care o accepți pentru că știi că există acolo…

…cu veşti care te lasa mut şi te fac să te încovoi de durere, pentru că viaţa este nedreaptă şi nedreptul fură dintre noi oameni buni, aşa cum a fost conul Virusache . Şi plângi a neputinţă…

Octombrie în culori moarte și vii, roșii și galbene, palete întregi…ca și sentimentele…

Au scris  psi,  dorMatildacarmen pricopcarmen pricop2, Some WordsvavalymitzaaVienelafile din povesteAdrianaroxana

 

Etichete: , , ,

24 de răspunsuri la „Psiluneli- Octombrie

  1. psi

    Octombrie 28, 2013 at 8:49 am

    eu cred, draga mea, că lui virusache i-ar place să râdem aşa cum o făceam adesea când îl citeam. l-am plâns şi ne-am rugat pentru el. o vom mai face, dar aş vrea să găsim de undeva, pe undeva puterea de a zâmbi astăzi şi de a râde mâine pentru el, pentru ceea ce ne-a fost.
    şi să aşteptăm… ziua ta, a lui… 😉

     
    • Scorpio

      Octombrie 28, 2013 at 9:12 am

      A fost…(ramane in suflet)…m-am scuturat si…merg mai departe. Azi zambesc.

       
      • psi

        Octombrie 28, 2013 at 9:43 am

        şi eu zâmbesc. şi am să-l citesc… şi am să râd iar, aşa cum ştiu că îşi dorea să o facem.
        iar de ziua lui facem ceva… nu ştiu ce, dar facem! vorbim…

         
  2. dordefemeie

    Octombrie 28, 2013 at 9:35 am

    Multa melancolie in acest octombrie, dar si multa iubire… Imi place.

     
    • Scorpio

      Octombrie 28, 2013 at 9:22 pm

      Dor, sper sa fie si mai multa.

       
  3. Matilda

    Octombrie 28, 2013 at 9:44 am

    Octombrie are culori moarte şi vii, exact aşa cum ai spus. Să le păstrăm în suflet doar pe cele vii, să trecem cu ele peste iarnă, să le reunim cu speranţa nouă adusă de primăvară!

     
    • Scorpio

      Octombrie 28, 2013 at 9:22 pm

      Cah, cah…nu-mi place toamna…

       
  4. vavaly

    Octombrie 28, 2013 at 1:47 pm

    e luna de tranzitie si de acomodare. sa iti fie totusi acomodarea usoara cu prieteni dragi alaturi.

     
    • Scorpio

      Octombrie 28, 2013 at 9:23 pm

      E de acomodare pana prin martie. :))))

       
  5. filedinpoveste

    Octombrie 28, 2013 at 2:23 pm

    Eu am rămas setata pe dovleac. Doamne ce pofta am şi, Doamne, cat îmi place toamna…de-ar fi numai veşti bune…ce bine ar fi

     
    • Scorpio

      Octombrie 28, 2013 at 9:23 pm

      Am avut, am facut nefacute cu dovleacul :))))

       
  6. Adriana

    Octombrie 28, 2013 at 2:28 pm

    Am trait toamna ta cuvant cu cuvant, aproape, exceptand copilul…că n-am. Acum citindu-te, am bifat cateva şi mi-am zis că n-ar fi rau sa-mi aduc aminte si de acele toamne pe care le iubeam, dar care poate, nu mă iubeau ele pe mine. Te imbratisez…scorpioana cu văl de frunze aurii…

     
    • Scorpio

      Octombrie 28, 2013 at 9:24 pm

      Si eu te imbratisez, Adriana.

       
  7. SimonaR

    Octombrie 28, 2013 at 7:13 pm

    Culori moarte și vii… ai dreptate Scorpio. Încerc să mă concentrez pe cele vii 🙂

     
    • Scorpio

      Octombrie 28, 2013 at 9:24 pm

      Daaa….pe alea rosiatice 🙂 .

       
  8. Drugwash

    Octombrie 28, 2013 at 8:34 pm

    Cad oameni, cad frunze, cad ziduri, cad stele –
    Octombrie cade în noi ca şi ele;
    Covoare de gînduri ne îneacă paşii:
    Plecaţii s-au dus – noi sîntem rămaşii…

     
  9. alma nahe

    Octombrie 28, 2013 at 9:27 pm

    Mie îmi plac culorile neutre, terne, așa cum toamna are câteva din ele…naiba știe de ce! Îmi plac mai mult chiar decât cele ale primăverii.

     
  10. Carmen Pricop

    Octombrie 28, 2013 at 10:17 pm

    Până la urmă e doar o bucată de timp… şi are de toate. Îi lăsăm un gând şi îl lăsăm în urmă. 🙂
    Să-ţi fie bun viitorul incert!

     
  11. cita

    Octombrie 29, 2013 at 8:58 pm

    Scorpiuto, oare nu vine ziua ta? Sau a fost cumva? Atunci oricum ar fi… LA MULTI ANI fara sa te superi! E bine sa imbatranesti; Crede-ma! Pusi

     
    • Scorpio

      Octombrie 30, 2013 at 9:22 am

      Cita, mai e un pic, oricum multumesc mult.

       
  12. Silavaracald

    Octombrie 31, 2013 at 10:01 am

    Măi, uneori e rău și urât ce ne înconjoară acum, dar mă ia cu frisoane când îmi închipui cum va fi după ce va începe să cadă zăpada… Deci, capul sus, burta-nainte și haideți afară din casă, că nu vor mai fi multe zile de-astea de toamnă indiană! 🙂

     

au urcat o treapta

 
