RSS

Duzina de cuvinte- Aberaţii

26 Oct

Domnul Ghio hipopotamul, cu un mers destul de aprig ,hipopotamul-vedeta
îşi făcea în gând un calcul cum s-o agaţe pe Big.

Îşi muiase-n călimară pana de păun şi îi scrise,
un bilet din corason, unde-mpărtăşise vise.

Şi-i dăduse întâlnire la copacul înciorchinat,
făcându-şi cruce cu limba şi dorind să fie bărbat.

Ba fixase-n calendar şi data ca să se ştie,
plus alarma-n telefon, însă nu avea să fie…

Dintr-o simplă călcătură se piti sub un calin,
aşteptând ca vântul aprig să devină un pic lin.

Hooo…nu mai merge…ce hipopotam? Ce gagică sexi Big? M-am poticnit…. 
Am creierii deja storşi ca de un calandru și întinși să se aerisească…nu merge!
Bag un calciu, că deja m-a luat cu leșin de la cuvintele astea ce se învârt în calea mea și îmi fac vânt cu evantaiul.
M-o luat cu căldură…am bufeuri, am fufeuri, am rateuri.
Mă frec în cap, mă scarpin în călcâi ca să nu mă scarpin în altă parte și mă gândesc să bag un ochi pe la ceilalți…dar asta se cheamă furt calificat și nu se face. Nu mă face, nu mă reprezintă.
Număr cuvintele…sunt unșpe. Mai trebuie introdus unul în chestiune…
Mmmmm…Zdrang, zbang, buf…mă iau cu mâinile de cap, că parcă nu mă durea destul. Jami mi-a dărâmat de pe birou un coșuleț  în care țineam diverse.Era în calea lui… Mă apuc să le adun, chiaunită deja de Duzină. Printre mărunțișurile căzute, un caleidoscop…a fost al fiului meu pe când era mic. Îl păstrează pentru fi-su. 🙂
Iau caleidoscopul și mă uit prin el…învârt și…ooo…nuuu….apare un hipopotam…nu din nou….iar mă întorc de unde am plecat?

Au scris  psi,  Adriana1Adriana2Vienelacarmen pricopMatilda

 
2 comentarii

Scris de pe Octombrie 26, 2013 în Duzina de cuvinte și Provocările

 

Etichete: , ,

2 răspunsuri la „Duzina de cuvinte- Aberaţii

  1. alma nahe

    Octombrie 26, 2013 at 8:39 pm

    Habar n-am cum se comentează aberaţiile! Şi nici nu cred că mă ţine să încerc în acest moment, mai puţin vesel. Da’ un zâmbet tot îţi lipesc aici, ca de geam. 🙂

     

au urcat o treapta

 
