RSS

Duzina de cuvinte- Cugetări (ne)cugetate

19 oct.

Cât de fals poate să fie, să știi povestea și de fapt totul să fie o minciună… lupul să se însoare cu capra, să facă doi luzi și să trăiască fericiți până la adânci bătrâneți?

Am simțit o mare amăgire, când mi-am dat seama că privindu-mă și exclamând ,,ce poză veche” , mi-am dat seama de fapt că mă priveam  în oglindă.

Parfumul tău, e toxic pentru mine… Mă ,,omoară”!

Cum poți spune că ai o impresie bună despre cineva, dacă afirmi că e prost atunci când e sufletist?

De ce o există vrajbă între două femei din două generații diferite, pe tema siluetei? Până la urmă, tu adolescenta, ai țâțe ferme, însă burtă și șunci de la atâta nepăsare…tu matura ai trup sculptat de griji, însă pieptul a dispărut păpat de țânci.

Cred că va simțiți oribil, când de fațadă, cineva vă spune ,,ești prea bună pentru mine, nu am nimic cu tine…dar e mai bine să ne vedem fiecare de drumul lui”…Rahat cu perje!

Dacă ai căzut cu bicicleta și ți-ai rașchetat arcada, înseamnă că trebuie să și știi să mergi cu ea.

Dați-mi un condur să îi dau unuia un șut în….ştiu eu de ce!

:))

P.s. o să vă citesc un pic întâziat ( luni)…din motive de călătoreală și lipsă de net.

Au scris  psi, dor, Adriana, Matilda, carmen pricop, Vienela, joraabisurileSoniaLaura LalyAdriana 2Some WordsCitavavaly

 

Etichete: ,

14 răspunsuri la „Duzina de cuvinte- Cugetări (ne)cugetate

  1. Poteci de dor

    octombrie 19, 2013 at 7:23 am

    Nu face risipă de … condur 😀 😀
    Bună dimineaţa!

     
  2. Poteci de dor

    octombrie 19, 2013 at 7:24 am

    Oooof, sunt adormită încă …. NU face risipă… scuze!

     
    • Scorpio

      octombrie 19, 2013 at 7:26 am

      Buna dimineata…nu fac. O cafea si trece…eu ma pregatesc sa plec la drum…

       
      • Jora

        octombrie 19, 2013 at 8:23 am

        Drum bun și relaxare. Nuș’ ce-ai avut, da’ până te măriți, îți trece! P-arc’așa! 🙄

         
  3. Vienela

    octombrie 19, 2013 at 10:58 am

    Vor fi mereu conflicte intre generatii! Important este sa le privim cu maturitate, sa nu ne lasam orbite de nervi, invidie sau alte chestii „dragute” de femei. :))))

     
  4. abisurile

    octombrie 19, 2013 at 11:22 am

    Fiecare varsta are farmecul ei , vrajba-i doar ocupatie amagitoare.

     
  5. dordefemeie

    octombrie 19, 2013 at 12:52 pm

    Sa-ti fie calatoreala de bine 🙂

     
  6. Adriana

    octombrie 19, 2013 at 2:20 pm

    Hmmm! Nimic nou sub soare dar cât de bine enuntate. Scorpio, tu esti fermă in toate.

     
  7. SimonaR

    octombrie 20, 2013 at 1:16 am

    =))) aia cu „ești prea bună pentru mine, nu am nimic cu tine…dar e mai bine să ne vedem fiecare de drumul lui” e întotdeauna cireașa de pe tort. Mă întreb… oare mai crede cineva? 😀

     
  8. roxdumitrache

    octombrie 20, 2013 at 1:51 am

    Bine punctat cu cele dousprezece cuvinte!

     
  9. psi

    octombrie 20, 2013 at 11:10 am

    când te întorci, uită-te în jur. am adus condurul… 🙂 zbang!

     
  10. Drugwash

    octombrie 20, 2013 at 1:06 pm

    Mă-ntreb, conform cugetărilor tale, dacă cei ce poartă numele Luca sînt descendenţi direcţi ai combinaţiei ADN dintre lup şi capră… 🙄
    „Mai neim iz luca end ai em ză lud. Ză fărst lud.” 😆

    Ştii ce fain sună „rahat cu perje” în accent moldovenesc? Mortal, parol! 😀

    Hai, m-am urcat pe bicicletă şi-am tăiat-o pînă nu-mi iau şi io un condur între „obrăjori”. S-auzim de bine! 😉

     
  11. Carmen Pricop

    octombrie 20, 2013 at 9:22 pm

    Plimbare plăcută şi relaxantă! 🙂

     
  12. Andrei

    octombrie 22, 2013 at 10:37 pm

    …Sa sti ca sunt interesat de condurul tau: poate fi o solutie pt.pasul urmator…Ce zici ? Prima data se pupa si dupa aia…Ei??..

     

au urcat o treapta