RSS

Psiluneli- Umbra omului

21 Oct

Umbra omului…cuibul pomului.
Umbra omului sărac,
îl urmează fără drag.
Umbra omului bogat,
umblă-n haine unicat.
Umbra omului prea trist,
nu are mersul optimist.
Umbra omului ce speră,
de multe ori e efemeră.
Umbra omului hai-hui,
țopăie pe tocuri cui.
Umbra omului cuminte,
face un pas înainte.
Umbra omului deștept,
se bate cu pumnul în piept.
Umbra omului înalt,
se piteşte după gard.
Umbra omului ..de fel,
se ține scai după el.

Au scris psiMatildaroxanaAlma NahejoraDan (Hipertensiv)Adrianacarmen pricopanacondeledagathaGabriela

 

Etichete: , ,

17 răspunsuri la „Psiluneli- Umbra omului

  1. Adriana

    Octombrie 21, 2013 at 10:40 am

    …umbra omului ca tine
    vreau să vină si la mine,

    ……….mi-ai dat ritm zilei. Te pup.

     
    • Scorpio

      Octombrie 22, 2013 at 8:59 am

      Este acolo si te-asteapta,
      numa sa-i dai niste apa.

       
  2. psi

    Octombrie 21, 2013 at 2:58 pm

    fiecare umbră are omul pe care şi-l merită. 🙂

     
  3. Andrei

    Octombrie 21, 2013 at 9:19 pm

    …Ma surprinzi Ochi Frumosi !..
    Ce om destept se bate cu pumnul in piept !

     
    • Scorpio

      Octombrie 22, 2013 at 9:00 am

      Omul destept, nu se bate cu pumnul in piept.
      Omul cuminte, merge cu pieptul inainte!

       
      • Andrei

        Octombrie 22, 2013 at 10:30 pm

        Sunt convins ca are un piept frumos !…

         
  4. alma nahe

    Octombrie 22, 2013 at 1:45 am

    Umbra omului sucit…?
    Da’ umbra omului umbrit?

    Aștept răspuns! 🙂

     
    • Scorpio

      Octombrie 22, 2013 at 8:58 am

      Umbra omului sucit,
      a plecat si a venit,
      l-a lasat cam naucit.
      Umbra omului umbrit,
      s-a imbatat si s-a crucit,
      de-atata bezmeticit
      dupa pomul desfrunzit.

       
  5. Gabriela

    Octombrie 22, 2013 at 9:09 am

    Alta abordare originala. Umbra e o prelungire a fiintei umane, adoptand din atitudinea ”stapanului” ei. O oglindire opaca a insusirilor omenesti. Frumos. Mi-a placut!

     
    • Scorpio

      Octombrie 24, 2013 at 4:51 pm

      Gabriela si mie mi-a placut. :)))) De fel imi plac cand reusesc sa le scriu in maxim zece minute.

       
  6. Silavaracald

    Octombrie 24, 2013 at 11:46 am

    Umbra singulară mi se pare un pic tristă. Umbrele îngemănate însă… 🙂

     
  7. Hapi

    Octombrie 25, 2013 at 8:03 pm

    Cat timp avem umbra ne pastram verticalitatea si….e soare

     

au urcat o treapta

 
