RSS

Duzina de cuvinte- Un pitic…

28 sept.

Un pitic aristocrat, mă curta fără măsură, spune-si-tu-te-ar-deranja-sa-ai-un-iubit-mai-scund-decat-tine_1_size1
I se cam citea în ochi, în privire și la gură,
unde-un fluviu de salivă se scurgea mai subțirel,
de câte ori mă privea sau treceam pe lângă el.

Într-o zi pe când eram ieșită-n societate,
a venit să mă surprindă, ușurel, mai pe la spate,
invitându-mă la dans.
Însă-atunci când m-am întors,
l-am zărit doar când am lăsat ochii în jos.

Cum să dansez vals german,eu cu el ici în salon?
Poate să-i agat de brâu, să-l ridice, un balon!
Însă ochii lui vioi, ce sclipeau de romantism,
Mi-au oprit vorbele-n gât…vorbe pline de cinism.

Ce să fac? Că piesa veche de un secol, cântă acum.
Iau piticul de-o subsoară și-l cocoţ pe-ai mei conduri
și încep să mă valsez, făcând încontinuu cercuri,
iar piticul fericit, stă cu capul pe-al meu sân.

sursa foto- google.

Au scris vienelaalmanahevantdetoamnaIoanaMatildacarmen pricopdoroglinda lui erisedgandvisSome Wordsvavalylili3dAdriana

 

Etichete: , ,

31 de răspunsuri la „Duzina de cuvinte- Un pitic…

  1. Vienela

    septembrie 28, 2013 at 10:07 am

    :))) Cam asa dansam eu cu Ionut cand era mic. Il urcam pe pantofii mei si ne invarteam… :)))
    In veci nu mi-ar fi trecut prin cap sa folosesc aceste cuvinte pentru un dans cu unul caruia sa ii scuip seminte in cap. :)))

     
    • Scorpio

      septembrie 28, 2013 at 4:01 pm

      Mi s-au parut un pic grele cuvintele si m-am agatat de o ,,tampenie” ca sa imi iasa! :)))

       
  2. Marian S

    septembrie 28, 2013 at 2:04 pm

    …iar piticul, fericit, stă cu capul pe-al meu sân…

    Iată vorba ce mă face să devin un pic hapsân:
    Că, de vreau şi eu asemeni, chiar regret că nu-s pitic
    Dar am mulţi pitici pe creier şi… doar mă aplec un pic!

     
    • Scorpio

      septembrie 28, 2013 at 4:01 pm

      :))) ramai cu piticii tai.

       
  3. mihaela

    septembrie 28, 2013 at 2:32 pm

    un pitic atat de mic ce a dansat fericit 😛

     
  4. dordefemeie

    septembrie 28, 2013 at 2:35 pm

    Norocos piticul tocmai ca-i pitic
    Si ca pe deasupra e si romantic
    Si refuzul aspru nu l-a mai primit
    A dansat la sanu-ti si a fost… topit 🙂

     
    • Scorpio

      septembrie 28, 2013 at 4:02 pm

      Am facut un gest ,,umanitar”… :)))

       
  5. Drugwash

    septembrie 28, 2013 at 3:47 pm

    ‘ţi-ar piticii să-ţi fie, m-ai făcut să zîmbesc. 🙂

    Week-end plăcut! 😉

     
    • Scorpio

      septembrie 28, 2013 at 4:03 pm

      Asa si era ideea, trebuie sa zambim mai mult! Week placut si tie.

       
  6. greenleaffy

    septembrie 28, 2013 at 5:11 pm

    Mă bucur pentru pitic, mă bucur că nu l-ai ridiculizat, mi-ai oferit un zâmbet plin de duioșie, dragă Scorpio.

     
    • Scorpio

      septembrie 29, 2013 at 9:25 am

      Ioana, e piticul meu, nu? :)))

       
  7. SimonaR

    septembrie 28, 2013 at 5:25 pm

    :))) plină de haz și astăzi, Scorpio! Tare fericit o fi fost piticul și pe bună dreptate. Week-end frumos!

     
    • Scorpio

      septembrie 29, 2013 at 9:26 am

      Pai cred si eu, la cata atentie a primit….

       
  8. Resurse Creative

    septembrie 28, 2013 at 8:47 pm

    De săptămâna trecută am aşteptat să văd ce o să mai scrii!
    Se pare că nu am aşteptat degeaba :))

     
  9. lili3d

    septembrie 29, 2013 at 12:26 am

    Unii mai au și noroc câteodată…

     
  10. Adriana

    septembrie 29, 2013 at 9:16 am

    …pitic, pitic …dar cu intenţii măreţe!Are gusturi bune piticul tău!

     
    • Scorpio

      septembrie 29, 2013 at 9:26 am

      Adriana, un pitic insistent!

       
  11. Andrei

    septembrie 29, 2013 at 10:11 pm

    Se adeverste vorba: unde-i dragoste nu conteaza dimensiunea !…

     
    • Scorpio

      septembrie 30, 2013 at 10:45 am

      Andrei…poate doar pe hartie… :)))

       
  12. roxdumitrache

    septembrie 29, 2013 at 11:30 pm

    O pereche inedita: unul tine pasul si celalalt se tine de cel dintai.

     
    • Scorpio

      septembrie 30, 2013 at 10:46 am

      Rox, asta imi aduce aminte exact cum a scris si Vienela, ca asa dansam eu cu fiul meu cand era mic…il urcam pe pantofii mei si dansam amandoi!

       
  13. cita

    septembrie 30, 2013 at 12:26 am

    🙂 🙂 🙂 Ce inspirata! Si nu ti-ai pierdut o clipa stilul ! Bravo!

     
  14. alma nahe

    septembrie 30, 2013 at 9:55 pm

    Păi, cum stă cu capu’ pe sân, maică? Să mă scuze această societate(care uneori îs chiar eu), dar într-o oarecare măsură, n-ar ajunge decât până la locul ăla vioi, hai să-i zic elegant „salon”. Stând în picioare. Drrrrepţi, dom’le german! De cap zic. Ăla aristocrat!  Cu capu’ la fluviu!  Fiindcă nu cred că piticu’ creşte ca Făt-Frumos într-un vers cât alţii într-un secol. Cred că te-ai lăsat sedusă de romantism, zău şi l-ai culcat! Da’ e bun de-un dans, de-un vals, acolo! Piesă, ce să mai!

     
  15. Silavaracald

    octombrie 4, 2013 at 8:25 am

    Măh, nu subestima piticii, că nu ști de ce-s în stare… ;))

     

au urcat o treapta