RSS

Psiluneli-Te plac așa cum ești

23 Sep

Te plac așa cum ești,
dar tu ești tu?
Oare îmi spui povești?
Să știu dacă le cred sau nu.

Te-aș fi plăcut oricum,
dacă știai să mergi cu mine,
pe același drum.
Dacă știai să mă iubești,
fără să îmi prefac inima-n scrum.

Te plac! Te plac oricum și-aș vrea,
să mergem amândoi pe calea mea, a ta,
să fim așa cum am mai fost,
fără să spunem lucruri fără rost.

Te plac așa cum ești!
Dar…dar nu vreau să-mi înșiri povești,
ci să-mi oferi stabilitate,
să îmi arăți iubire
și de ce nu?
Să îmi spui șoapte-n noapte,
de aproape.

Au scris Adrianacarmen pricopanacondeleVienela psialmanaheAdrianabisjoraMitzaaoglinda lui erisedIoana SogluSoniacita

 

Etichete: , ,

14 răspunsuri la „Psiluneli-Te plac așa cum ești

  1. Adriana

    Septembrie 23, 2013 at 11:46 am

    …şoapte-n noapte, de aproape să ai de vrei, Scorpio!

     
  2. alma nahe

    Septembrie 23, 2013 at 3:00 pm

    De-ţi spune o poveste tristă,
    tu pune-i alta-n loc, cu soare,
    să vă-ncălzească şi să vă cuprindă pe-amândoi.
    Şi dacă-ţi dă o palmă soarta,
    nevrând povestea ta cuminte,
    ci cu întâmplări
    călcând pe jar aprins,
    tu ia-o, fă din ea căuş de-nseninări
    şi caută mai mult, şi mai aproape,
    sau în alte zări.

     
  3. mihaela

    Septembrie 23, 2013 at 5:02 pm

    Sa mergem amandoi pe o cale si in aceeasi directie asta ar fi cheia 🙂

     
  4. cita

    Septembrie 24, 2013 at 2:14 am

    Sper sa citeasca… 🙂

     
  5. Aliosa

    Septembrie 25, 2013 at 4:28 pm

     
  6. Hapi

    Septembrie 25, 2013 at 8:32 pm

    Sa-ti si cante, sa te si alinte ….dar mai presus- sa te respecte.
    Nu si noaptea.

     
  7. Vienela

    Septembrie 28, 2013 at 10:46 am

    Povestile raman frumoase si numai bune de ascultat in serile blande, cu conditia sa fie prezentate ca fiind povesti, nu altceva…

     

au urcat o treapta

 
