RSS

Duzina de cuvinte-Consecințe

26 ian.

 0337

Am libertatea sau nu, de a recunoaște că am greșit. Și o fac cu o atitudine demnă de mine…
Da, am greșit…am greșit mult în viață, alegând o cale oarecum onorabilă de a mă regăsi pe mine, de a îmi demonstra cine sunt eu.
Mi-am demonstrat cu vârf și îndesat, am demonstrat și altora din jur, am pierdut sau am câștigat.
Din experiență, vă pot spune că bunătatea nu este ridicată la rang înalt ci de multe ori i se dă o coloratură de naivitate sau și mai rău, e confundată grav, cu prostia.
Acum depinde de la om la om, cum îți percepe bunătatea….
Deci să revenim. Am greșit și nu o dată ci de multe ori și de tot atâtea ori mă scufundam într-un nor abstract și incert de negare.
Să nu credeți că nu am plătit pentru asta…oooo, ba da, de multe ori.
Venea după mine greșeala și mă striga, până simțeam în urechi un ecou ,,ai greșit, plătește acum, ai greșit, suportă consecințaaaaaa”….
Am plătit, cu vârf și îndesat și poate încă mai plătesc.
Dar acum totul este luminat în jurul meu și chiar dacă mă mai zbat să scap de strânsorile unor angoase ce se agăță de mine, mă scutur de ele și le arunc spre sistemul solar, să se prefacă în praf de stele….

Au scris:    psiLa Fee , tibi 1, tibi 2, Vero, cita, dor, Dunia, Dictatura Justitiei, Andreotti, cammely, anacondele

 

Etichete: ,

33 de răspunsuri la „Duzina de cuvinte-Consecințe

  1. Cita

    ianuarie 26, 2013 at 8:47 am

    Bunatatea nu poate sa strice chiar daca uneori pare asa! Cine e bun mai devreme sau mai tarziu este rasplatit! Lipsa de recunostinta este ispita care sa te faca sa devii rau si lipsit de generozitate pentru ca sa-ti pierzi sufletul!
    Se vede insa ca lumina de azi nu ti se trage din faptul ca ai devenit rea ci este o consecinta-cadou pentru bunatatea ta! 🙂

     
    • Scorpio

      ianuarie 26, 2013 at 5:49 pm

      Cita, rea nu am fost niciodata…nu pot!

       
  2. psi

    ianuarie 26, 2013 at 9:59 am

    draga mea, a face un rău este cel mai uşor lucru, a fi bun şi a face bine… este cumplit de greu. naivă sunt şi eu, dar nu regret nicio clipă. şi niciun preţ nu este prea mare… niciodată!

     
    • Scorpio

      ianuarie 26, 2013 at 5:49 pm

      O stiu pe propria-mi piele…

       
  3. Drugwash

    ianuarie 26, 2013 at 10:47 am

    Hapciu!

    Sorry, am alergie la praf de stele! 😛

     
    • Scorpio

      ianuarie 26, 2013 at 5:50 pm

      Ia un Claritine! :)))

       
      • Drugwash

        ianuarie 26, 2013 at 9:41 pm

        Lasă „nasturii” şi alte chimicale – mie dă-mi o ţuică de prună şi-mi trece şi mama alergiei! 😆

        A recunoaşte cînd ai greşit e un act de curaj şi de respect faţă de ceilalţi şi de tine însuţi. Cel puţin în faţa unor oameni care ştiu să preţuiască valorile.

         
  4. lafeeblanche

    ianuarie 26, 2013 at 2:38 pm

    praaaf de steeeleee!
    ¤ º° ¤`•.¸.•´ ¤ º° ¤ Love It! •.¸¸.•´¯`•.¸¸.☆♡

     
    • Scorpio

      ianuarie 26, 2013 at 5:50 pm

      Vrei si tu? Am intr-o sticluta…

       
  5. Tiberiu Orasanu

    ianuarie 26, 2013 at 3:20 pm

    Ai dreptate cu bunătatea. Ştiu cum este să fii luat de fraier dar, nu mai contează. Totul trece şi din amintirile unor fapte neplăcute, rămîne numai partea amuzantă a lor. Şi căpătăm experienţă. 🙂

     
    • Scorpio

      ianuarie 26, 2013 at 5:51 pm

      Exact, Tibi, dar asta nu inseamna ca si poti face la infinit pe ,,prostul”…. :))

       
  6. Vero

    ianuarie 26, 2013 at 3:27 pm

    Cred că am trecut cu toţii prin asta, cu toţii am auzit măcar o dată în urechi ecoul ăla… Dar „ce nu te ucide te face mai puternic” – sau cel puţin aşa se spune -, nu?
    Sau cum zice socru-meu, „nu poţi să fii deştept până nu eşti prost”! 😀
    Însă fireşte că a te „deştepta” nu inseamnă a renunţa la bunătate. Înseamnă doar a învăţa să nu aştepti răspunsul sub forma recunoştinţei 😛

     
    • Scorpio

      ianuarie 26, 2013 at 5:51 pm

      Pe pielea mea am invatat sa nu mai am asteptari. 🙂

       
  7. dictaturajustitiei

    ianuarie 26, 2013 at 5:40 pm

    Mă bucur mult pentru tine și îți doresc ca totul să rămână luminat !

     
    • Scorpio

      ianuarie 26, 2013 at 5:52 pm

      Sar’na. Sper si imi doresc.

       
  8. dordefemeie

    ianuarie 26, 2013 at 6:17 pm

    Angoase care se transforma in stele… frumos 🙂

     
  9. anacondele

    ianuarie 27, 2013 at 11:10 am

    Ce bine că poţi preschimba angoasele în praf de stele! Eşti o norocoasă! 🙂

     
  10. Hapi

    ianuarie 27, 2013 at 3:05 pm

    Dragostea te face mai libera si mai optimista. Ce bine 🙂

     
  11. dagatha

    ianuarie 28, 2013 at 11:21 pm

    soroooo, parcă ești eu! 😆
    Am scris atâtea pe tema asta încât…
    da…tot degaba! Nu mă-nvăț și pace!

     
    • Scorpio

      ianuarie 29, 2013 at 10:59 am

      🙂 Eu m-am cam invatat minte. stii aia cu ,,Esti beat, du-te si te culca? Ei…m-am saturat sa o aud, asa ca am ajuns la concluzia ca sunt ,,beata” :)) ” .

       
      • dagatha

        ianuarie 29, 2013 at 12:41 pm

        şi eu, da’ la mine e şi mai grav, că sunt şi surdă!
        😆

         

au urcat o treapta