RSS

Provocarea- Călător printre stele

28 Ian

Călător printre stele…
Sunt stelele mele,
bucăți de negare
transformată-n visare.

Steaua de sus,
ce tocmai a apus,
odată mi-a spus
să țin capul sus.

Dar eu n-o priveam,
eu mă rugam.
Aveam o credință,
puneam o dorință.

Călător printre stele,
cu dorințele mele,
înșirate pe ață,
transformate în viață.

Călător printre stele,
zbor printre ele,
le sărut, le adun,
sufletul meu, în ele îl pun.

Să fie acolo, strâns..adunat,
când vei veni, să fie aruncat,
să te-mpresoare, să te amețească,
să te alinte, să te iubească.

Au scris: psi,  Some Words, tibi o data,  tibi ?nca o data 🙂carmen pricopanacondeledorDictatura JustitieiLa FeeMitzaa BiciclistaCita,

 

Etichete: , , ,

36 de răspunsuri la „Provocarea- Călător printre stele

  1. dordefemeie

    Ianuarie 28, 2013 at 10:05 am

    Frumos…

     
  2. lafeeblanche

    Ianuarie 28, 2013 at 10:34 am

    Ooo, un poem încâtător!
    Ce minte frumoasă ai tu!

     
    • Scorpio

      Ianuarie 28, 2013 at 4:50 pm

      Mai am si momente din acestea….

       
      • lafeeblanche

        Ianuarie 28, 2013 at 4:52 pm

        Eu nu stiu ce sa zic despre momentele tale… Mie mi-a bucurat sufletul si mintea ceea ce ai scris!

         
        • Scorpio

          Ianuarie 28, 2013 at 5:11 pm

          Momentele mele? Bune, nebune, triste, frumoase, multe, marunte…destule.
          Iar eu iti multumesc pentru cele scrise.

           
          • lafeeblanche

            Ianuarie 28, 2013 at 5:13 pm

            ღღ .
            …. Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ•´¯`•♥•♪♫
            ║║╔═╦╦╦═╗♥♫•¸.•´¯`•.♥♫ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
            ║╚╣║║║║╩╣ …Thank you dear friend, Much Love
            ╚═╩═╩═╩

             
  3. dictaturajustitiei

    Ianuarie 28, 2013 at 10:48 am

    Să te țină Dumnezeu călătoare printre stele ! E o plăcere să te vizitez.

     
    • Scorpio

      Ianuarie 28, 2013 at 4:51 pm

      Prefer cu picioarele pe pamant :))

       
  4. Drugwash

    Ianuarie 28, 2013 at 1:04 pm

    Ai lăsat garda jos, după cum blînd a cerut inspiraţia şi iată că ai urcat sus de tot, la stele… Mişcătoare confesiune – se cuvine respect şi plecăciune, drept pentru care mă conformez.

     
    • Scorpio

      Ianuarie 28, 2013 at 4:51 pm

      E doar impresia…nu las garda jos niciodata.

       
      • Drugwash

        Ianuarie 28, 2013 at 5:05 pm

        Ai făcut-o, inconştient poate, atunci cînd ai lăsat versurile să te modeleze în gînd şi faptă. Dar ştiu că n-ai s-o recunoşti nicicînd. 🙂

         
  5. cita

    Ianuarie 28, 2013 at 2:44 pm

    Cine stie sa-si doreasca
    are dreptul sa primeasca 🙂
    felicitari!

     
  6. Dunia

    Ianuarie 28, 2013 at 3:23 pm

    …si uite asa intr-un frumos vartej m-au dus versurile tale 🙂

     
    • Scorpio

      Ianuarie 28, 2013 at 4:53 pm

      Daca nu te-am ametit prea rau, e bine 🙂 .

       
  7. SimonaR

    Ianuarie 28, 2013 at 4:14 pm

    Am cules si eu o stea de pe bolta ta ca prea frumos stralucea 🙂

     
    • Scorpio

      Ianuarie 28, 2013 at 4:54 pm

      Este pentru toata lumea, Simona.

       
  8. Tiberiu Orasanu

    Ianuarie 28, 2013 at 5:07 pm

    Aşa-mi place: bine ancorată pe pămînt şi cu privirea printre stele! 🙂

     
  9. Gabriela

    Ianuarie 28, 2013 at 6:44 pm

    Navigand printrele stelele destinului ti-ai transformat dorintele in viata. Sa ai o seara minunata!

     
    • Scorpio

      Ianuarie 28, 2013 at 9:21 pm

      Gabi, cam asa ceva. O seara buna si tie.

       
  10. psi

    Ianuarie 28, 2013 at 8:04 pm

    descântec de zână? 😀 să ţi se împlinească…

     
    • Scorpio

      Ianuarie 28, 2013 at 9:21 pm

      Psi, sa fie, sper sa se implineasca.

       
  11. Carmen Pricop

    Ianuarie 28, 2013 at 8:17 pm

    Călător printre stele
    caută adăpost.
    L-ai zidit din acele
    sentimente, dând rost.

     
  12. Andreotti

    Ianuarie 28, 2013 at 10:37 pm

    Frumoase gânduri înșirate printre stele…la fel de strălucitoare!

     
  13. anacondele

    Ianuarie 29, 2013 at 2:45 am

    Da, primeşte-l în suflet şi păstrează-l, fă-l să se simtă acolo ca printre stele! 🙂

     
  14. costysright

    Ianuarie 29, 2013 at 5:43 pm

    Calator, astronaut sau mag,
    Tanar si matur si varstnic drag,
    Prin cetati, catune, poate vii:
    Stele, perseide, papadii!

     
  15. lafeeblanche

    Martie 8, 2013 at 5:39 pm

    La multi ani!
    Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ•.¸¸.•.¸.•♪♫.•´Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ¯`•.Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ¸.•♪♫..      
    (ړײ)/¸.•´….•´¨¨))
    .«▓       ((¸¸.•´ ¸.•´.-✿
    ..╝╚ …✿. ✿….✿

     

au urcat o treapta

 
