RSS

Duzina de cuvinte-Zece

01 dec.

 

Zece întâmplări ciudate, te-au adus la mine,
o reacție anormală, în clocot, ai simțit în tine.
Te-ai îndrăgostit pe dată și mi-ai spus-o fără rost,
eu nu te-am crezut, de aceea am fugit la adăpost.

Zece lucruri mă tot miră, cât ești de uman,
dar pesemne că în viață nu am răscolit în van.
Eu și viața facem un rebus și tot căutăm
verticalitate-n toate și nu ne-amuzăm.

Zece zile trec absurde și tu mă iubești,
eu găsesc de trebuință să îți spun că te grăbești.
Lesnicioasă-i așteptarea și neatingerea e chin,
numeri zilele ce trec , te gândești ,,mai e puțin”.

Două stele paralele, dar unite într-un gest,
șterg tristețea surdă de pe vechiul palimsest.
Într-o îndreptare clară, scriem noua fericire
Și ne pregătim în doi să intrăm într-o iubire.

Au scris: psi, dordefemeie, Vero, carmen pricop, Dia na

 

Etichete: , , , , ,

16 răspunsuri la „Duzina de cuvinte-Zece

  1. psi

    decembrie 1, 2012 at 9:59 am

    asta să fi fost sursa inspiraţiei tale? 😀

    de fapt nici nu contează, câtă vreme îţi este bine! îţi strălucesc ochii….

     
    • Scorpio

      decembrie 1, 2012 at 10:44 am

      Psi, da…am scris ascultand Chilian-Zece.

       
  2. Vero

    decembrie 1, 2012 at 10:15 am

    Din palimpsestul cu iubirea înscrisă peste vechea jale
    Să izvorască fericirea, spre-a vă-nsoţi pe noua cale!!!

     
    • Scorpio

      decembrie 1, 2012 at 10:45 am

      Vero…multumim frumos. :))

       
  3. Carmen Pricop

    decembrie 1, 2012 at 11:32 am

    Zece căi se întretaie şi o strângere de mână
    şi-i deajuns ca pân’ la urmă doar o cale să rămână.

    Frumoasă poezia, iar poza – o sursă de inspiraţie la aceeaşi înălţime cu cântecul lui Chilian.
    Să fii fericită! 🙂

     
  4. dordefemeie

    decembrie 1, 2012 at 3:37 pm

    Ce sa zic… nota 10!

     
    • Scorpio

      decembrie 1, 2012 at 5:15 pm

      Chiar ma bucur ca ti-a placut.

       
  5. Hapi

    decembrie 1, 2012 at 4:12 pm

    Frumoasa prelucrare a piesei lui Chilian .Aroma de iubire in casa ta, Scorpio 🙂

     
  6. almanahe

    decembrie 2, 2012 at 12:48 am

    10 pentru rime,
    10 pentru sentiment! 😉

     
  7. dictaturajustitiei

    decembrie 2, 2012 at 6:10 pm

    Se vede luminița de la capătul tunelui sau mă înșel eu ?

     
  8. dictaturajustitiei

    decembrie 2, 2012 at 6:11 pm

    „tunelului ” poate vrei să îndrepți tu greșeala, te rog !

     

au urcat o treapta