RSS

Provocarea- Nu sunt ce par a fi…

26 Noi

Și dacă aș fi, aș fi pământ
să iau o floare și să-i cânt,
să-i spun că ea nu crește pură,
decât cu zâmbet și căldură.

Nu sunt ce par a fi mereu,
căci eu sunt nor, sunt curcubeu,
sunt cer și lună și sunt stele,
sunt eu și sunt trăirile mele.

Și de aș fi vântul care bate,
o frunză aș lua din multe toate
și aș dansa cu ea la infinit,
povestea noastră, dusă pan’ la asfințit.

De-aș fi nisip, tu ai fi mare,
m-ai săruta cu valuri, ce vin din lunga zare.
Dar nu-s ce par a fi, eu sunt nimic și totul,
sunt suflet neînțeles ce sparge orizontul.

Au scris : psiVeroalmanahe,dordefemeieTibicarmen pricopvavaly

 

Etichete: , ,

17 răspunsuri la „Provocarea- Nu sunt ce par a fi…

  1. dordefemeie

    Noiembrie 26, 2012 at 7:52 am

    Buna dimineata, suflet neinteles 🙂

     
    • Scorpio

      Noiembrie 26, 2012 at 8:00 am

      Buna dimineata om bun cu dor in suflet.

       
  2. almanahe

    Noiembrie 26, 2012 at 12:19 pm

    Eşti doar atât cât trebuie să fii:
    materie şi vise. Restul sunt filozofii.

     
  3. vavaly

    Noiembrie 26, 2012 at 1:03 pm

    Ce frumos trebuie sa fie sa fii nor si curcubeu, vise si stele… pacat ca viata ne transforma in stanci dure menite sa reziste…sau poate ca noi alegem asta?

     
    • Scorpio

      Noiembrie 26, 2012 at 1:11 pm

      Probabil ca alegem asta, atunci cand avem parte doar de dezamagiri repetabile.

       
  4. Vero

    Noiembrie 26, 2012 at 1:03 pm

    Mie-mi place sufletul tău neînţeles – atât cât laşi să se vadă din el pe blog! 🙂

     
    • Scorpio

      Noiembrie 26, 2012 at 1:12 pm

      :)) Corect. Asta ca sa nu sperii cititorii…

       
  5. Hapi

    Noiembrie 26, 2012 at 2:34 pm

    Chiar ai fost recent o frunza care-a dansat – dincolo de asfintit, ti-am vazut pozele 🙂

     
    • Scorpio

      Noiembrie 26, 2012 at 9:10 pm

      Pfuai…ce s-a potrivit! :)))

       
  6. psi

    Noiembrie 26, 2012 at 7:55 pm

    dacă tu ai fi un suflet neînţeles.. he, he… 🙂

     
    • Scorpio

      Noiembrie 26, 2012 at 9:11 pm

      pai..eu nu ma inteleg niciodata :))

       
  7. alexandervsalexander

    Noiembrie 27, 2012 at 12:47 am

    să-i spun că ea nu crește pură,
    decât cu zâmbet și căldură? – eu am alta conceptie, dar totusi nu pot sa nu recunosc ca m-am simtit bine in aceste strofe, chiar daca, recunosc cum am zis, am o cu totul si cu totul alta conceptie. 🙂

     

au urcat o treapta

 
