RSS

Duzina de cuvinte- Crez

27 oct.

Dragostea mea se va plia întotdeauna după cel care va spune (ținând degetele încrucișate la spate)că este fericit alături de mine.
Mierea-mi din voce și ochii-mi afectuoși vor contribui la liniștea ce se va instaura între noi doi.
Ochii îi voi ține închiși atunci când iubitul meu va avea vreo dorință liber exprimată și voi da din cap că ,,Da”, negândindu-mă nici o clipă că aș vrea să îi strâng cu un clește ouăle.
Nu îmi va fi greu atunci când mă va lasă singură spunându-mi că pleacă cu băieții la o bere, în timp ce eu am de aspirat, gătit, spălat, etc…ba chiar îi voi da eu această sugestie, gândindu-mă că merită și el așa ceva, după ce s-a pricopsit cu mine pe cap…iar el fiind atât de minunat.
Soluțiile la problemele noastre le vom rezolva împreună, fără să izbucnească vreun conflict….tocmai ca să trăim în bună armonie și pace, în iubire și dragoste..amin! :))

Au scris : psiIrealiaGriskadordefemeiepoezelealmanahedagatha

 
21 comentarii

Scris de pe octombrie 27, 2012 în Duzina de cuvinte și Provocările

 

Etichete: , ,

21 de răspunsuri la „Duzina de cuvinte- Crez

  1. psi

    octombrie 27, 2012 at 9:50 am

    😀 iar el va merge fericit la piaţă în vreme ce tu îţi vei pierde timpul cu prietenele la o sesiune de învârtit cafeaua, nu?

     
  2. Marian S

    octombrie 27, 2012 at 10:37 am

    Ah!!! Întotdeauna mi-a plăcut faptul că ştii să alegi pozele, numa` de-alea educative pui!

     
    • Scorpio

      octombrie 27, 2012 at 9:03 pm

      Educativa pentru mine, da? :))

       
      • Marian S

        octombrie 28, 2012 at 7:33 pm

        În scenariul iniţial mai era una, care pregătea baia!

         
  3. Griska

    octombrie 27, 2012 at 12:55 pm

    Şi eu le miaun mereu bipezilor că sunt fericit alături de ei. Înseamnă că de-aia mă răsfaţă! 😀

     
    • Scorpio

      octombrie 27, 2012 at 9:04 pm

      Deci am gasit solutia, ca sa fiu rasfatata…sa miaun!!! :))))

       
  4. dordefemeie

    octombrie 27, 2012 at 1:19 pm

    Mi-a placut crezul tau. Amin!

     
    • Scorpio

      octombrie 27, 2012 at 9:04 pm

      E intre ghilimele, da?

       
      • dordefemeie

        octombrie 27, 2012 at 10:13 pm

        Da… 🙂

         
  5. Carmen Pricop

    octombrie 27, 2012 at 8:10 pm

    De acord cu toate cele. O singură sugestie aş avea pentru a evita chiar orice conflict. Soluţiile la probleme le va găsi el şi le vei rezolva tu… Armonia e garantată! :))

     
    • Scorpio

      octombrie 27, 2012 at 9:05 pm

      Mmmm…ma gandesc, ma gandesc.

       
  6. almanahe

    octombrie 28, 2012 at 1:53 am

    Poziţia aia cu mâinile la spate mi-a plăcut şi mie, da’ cu deştele lui aş fi făcut altceva, da’ merg şi ţinute cruciş la ce mă gândesc eu, doamne-ajută! 😆

     
    • Scorpio

      octombrie 28, 2012 at 11:23 am

      Fata, lasa destele in pace. :)))

       
  7. dagatha

    octombrie 28, 2012 at 11:06 am

    😆 😆
    Să mă ierte ”duziniștii”, dar asta e, de departe, postarea mea preferată de data asta! 😆
    Uite că te și pup pentru asta: muah! 🙂

     
    • Scorpio

      octombrie 28, 2012 at 11:22 am

      :)) Ma pupi pentru sarcasm, nu??? Sar’na.

       
      • dagatha

        octombrie 28, 2012 at 12:17 pm

        Pentru tine, așa că-mi ești dragă 🙂

         

au urcat o treapta