RSS

Provocarea-Drumul gândurilor

29 Oct

Am multe întrebări…am și răspunsuri.
Dar de cele mai multe ori, am întrebări fără răspuns.
Am multe de ce-uri.
Am mustrări de conștiință și incertitudini.
De multe ori nu știu care e drumul meu și dacă ce și cum trăiesc, o fac bine. Nimeni nu îmi poate fi de ajutor…
De câțiva ani, încerc să mă descopăr, să știu cine sunt cu adevărat. Nu reușesc!
Prin prisma comunicării, câteva persoane îmi spun cam aceleași lucruri, în esență…spuse însă pe un alt ton…mai calm, mai agresiv…după cum este fiecare.
Dacă o persoană îți spune că ești beat, nu o crezi…dacă mai multe îți spun același lucru, te duci să te culci.
Undeva greșesc…știu…însă încerc din răsputeri să văd unde. Poate că știu, poate că neg…dar este evident.
Percepția mea despre viață e a mea…încerc să mi-o trăiesc eu și nu după cum încearcă alții să mă îndrume, sfătuiască, modeleze.
Cu atât îmi este mai greu, cu cât realizez că sunt pe drumuri greșite, nu mereu, dar sunt.
Prin prisma comunicării, câțiva încearcă să îmi înmoaie latura spirituală.
Mi se vorbește despre natură, întoarcerea la Dumnezeu, spiritualitate, iubire pură, fără interese și meschinării, despre rugăciune și credință. Despre viața cât mai simplă și fără avantaje.
Însă toți uită un lucru esențial…au partea materială care îi scutește de grijă zilei de mâine, sunt trecuți printr-o viață fără prea multe lipsuri sau dacă au avut, au ajuns la un nivel la care acum pot da sfaturi.
De acord!
Însă prea mare acest bombardament emoțional, venit dintr-o dată din mai multe părți.
E clar că CEVA, CINEVA..încearcă să mă facă să văd acolo unde eu nu pot vedea.
Nu mă văd trăind într-o chilie sau în munți, nu mă văd mâncând doar bălării și bea apă, doar că să ajung la un prag de mulțumire sufletească.
Nu mă văd departe de lume, trăind doar de pe azi pe mâine…însă înconjurată de iubire pură.
(Să nu exagerez, e doar un fel de a spune, nu real…)
De fapt…nu mă văd!
Pentru că nu mă simt, nu mă cunosc…nu mă recunosc.
În momentul în care mă voi iubi cu adevărat, voi fi și fericită de existența mea.
Până atunci, încă mă caut, mă descopăr, mă intreb…
Până atunci sunt pe drumul gândurilor mele.
Închei cu un citat preluat de pe mail:
,,€œSunt drumuri care ne caută de mult. Și ajung la noi, atunci când suntem plecați în căutarea lor, pe alte drumuri… ”

Aceasta este o ,,Provocare”… pentru sufletul meu.Comentariile nu sunt oprite, însă nu promit că voi și răspunde.

Au scris: psicarmen pricop,  dordefemeieincognitoDictatura JustitieiVeroverscammelyalmanahe.

 

Etichete: , , , ,

22 de răspunsuri la „Provocarea-Drumul gândurilor

  1. dordefemeie

    Octombrie 29, 2012 at 8:58 am

    Nu e nimic de comentat intradevar. Pot doar sa spun ca ma regasesc in fiecare rand.

     
    • incognito

      Octombrie 29, 2012 at 11:24 am

      Și eu, iar acest fapt mă întristează…

       
  2. Marian S

    Octombrie 29, 2012 at 10:39 am

    Să facem haz de necaz (stilul meu, evident). Am citit undeva o chestie, reproduc din memorie, oarecum incomplet:
    – Nu mă deranja cu bătăi puternice în uşă, că nu sunt. Am plecat nicăieri, să mă caut. Când mă întorc scot capul pe hol să văd cine nu mai este acolo, bine?

     
  3. silavaracald

    Octombrie 29, 2012 at 12:10 pm

    Și eu, tot pe drumul gândurilor mele hălăduiesc. Grea maturizarea asta!

     
  4. dictaturajustitiei

    Octombrie 29, 2012 at 1:45 pm

    Au scris deosebit de interesant. Cum a comentat și Dor , mă regăsesc în ele.

     
  5. Dan

    Octombrie 29, 2012 at 2:11 pm

    ..eu, dacă vreau mă văd….dar mă recunosc cu greu..

     
  6. Carmen Pricop

    Octombrie 29, 2012 at 4:58 pm

    Pentru că: „În momentul în care mă voi iubi cu adevărat, voi fi și fericită de existența mea.” eu cred că eşti pe drumul cel bun. 🙂

     
  7. psi

    Octombrie 29, 2012 at 8:44 pm

    partea materială ne doare pe toţi, chiar dacă nu recunoaştem.
    tu ştii că eu nu îţi spun nimic. dar asta nu înseamnă că nu sunt aici, că nu îmi pasă. şi ştii şi asta.
    iar eu mai ştiu că va fi şi bine. nu ştiu când, dar va fi, nu ştiu cum, dar o meriţi.

     
  8. vesnic indragostit

    Octombrie 29, 2012 at 9:14 pm

    1. Iti recomand lucrarile lui S.N Lazarev pe care le poti gasi la Humanitas ( ex .”Transcendenta fericirii.” mi se pare interesanta). Poti citi despre el si pe net. Terapia sa ,foarte, foarte succint pune in practica un proverb englezesc: ” vezi ce gandesti ca s-ar putea adeveri”.

    2.Credinta nu inseamna sa mananci frunze si sa stai in pestera. Inseamana sa ajungi sa crezi si sa ai incredere in ce crezi. Ca orice inceput ai nevoie de o indrumare pe care o poti obtine de la un duhovnic priceput. Vei constata ca pe masura ce inaintezi pe acest drum, nu te mai simti singura.

    Si nu o spun eu. In Manastirea Radu Voda din Bucuresti ( este langa Piata Unirii) sunt moaste ale Sf.Nectarie. Discuta atunci cu oamenii care zilnic vin sa-i multumeasca: i-a scapat din boli sau din imprejurari in care nu aveau nici o sansa.

    iti doresc sa reusesti!

    O seara minunata.

     
  9. Vero

    Octombrie 30, 2012 at 8:58 am

    Cred că drumul ţi-l găseşti întotdeauna singur. Sfaturile altora sunt, de obicei, un ghid de călătorie într-o limbă străină, aproape necunoscută 😛

     
  10. vesnic indragostit

    Octombrie 30, 2012 at 8:36 pm

    Nu,nu.Nu sunt sfaturi! Doar simple informatii. Cred ca am formulat gresit. Iar daca deranjeaza, mesajul poate fi sters.

     
    • Scorpio

      Octombrie 31, 2012 at 8:50 am

      Am inteles ce ai vrut sa scrii…stai linistit, nu era vorba de tine in randurile de mai sus.Si…nu deranjeaza nimic din cele de aici. 🙂

       
  11. almanahe

    Octombrie 31, 2012 at 12:34 am

    Drumul gândurilor e o uliţă, uneori o fundătură…şi cine ştie, poate că ăsta e drumul lor. Imaginează -ţi o autostradă a gândurilor tale…:)

     
  12. gabi8154

    Octombrie 31, 2012 at 1:38 am

    Dintre toate framantarile care-l incearca pe om, zbuciumul sufletului este cel mai tainic, cel mai dureros, cel mai de temut. Si pentru asta nu exista leac!

     
  13. Scorpio

    Octombrie 31, 2012 at 8:50 am

    @ All….va multumesc tuturor pentru cele scrise….

     
  14. cammely

    Noiembrie 1, 2012 at 9:39 pm


    La multia ani, Scorpiuto! 🙂

     

au urcat o treapta

 
