RSS

Duzina de cuvinte- Dans în CLUB

15 sept.

 

Codul de douăsprezece cuvinte date de psi,
ne face să ne simțim câteodată copii.
Prindem friptura de pește adusă de Virus, din zbor
și ne prefacem că totul în viață este ușor.
Hydea hidoasă, zâmbește din spate,
mă împinge pe mine și pe Jekylla să facem păcate.
Amuzată, Almanahe îmi trimite un sărut
și-mi spune să fac și să nu mai ascult.
Cammely ne vorbește despre prevedere și rugă,
încerc să ascult dar îmi vine de ducă.
Drugwash îmi oferă mereu o informație,
râd…și mă gândesc deja la distracție.
Anacondele prin mici tertipuri, ne plagiază.
Mă fac că nu văd și-mi desenez mai departe viața pe-o pânză.
Tiberiu, mare profesor de viață,
Mă încurajează și îmi dă sfaturi cum să nu mai fiu paiață.
Profesor cu limba înțepată e și Dictatura justiție
Și-mi place că ea e cea care aplică dreapta corecție.
Vero e strălucitoare-lucitoare în traducere,
iar Grișka pare șef în conducere.
Știu că în CLUB încă sunt mulți care ,,scrie”
Mă iertați că nu v-am enumerat în această poezie,
ochii mei miopi nu v-au găsit și vouă cuvinte.
Promit că mă fac statuie și devin cuminte.

,,Duziniștii” la apel psialmanaheanacodeleArconcarmen pricopDictatura justitieiDragosjoradordefemeieIrealiaLolita

 

Etichete: , ,

34 de răspunsuri la „Duzina de cuvinte- Dans în CLUB

  1. dordefemeie

    septembrie 15, 2012 at 10:12 am

    Si eu am scris o poveste, dar n-o public ca nu-s multumita, asa ca zic pas 🙂

     
    • psi

      septembrie 15, 2012 at 12:31 pm

      mai ai timp până la noapte să şlefuieşti… şi apoi, poate că nouă ne-ar plăcea aşa cum este, nu crezi?

       
      • dordefemeie

        septembrie 15, 2012 at 12:33 pm

        Am incercat sa scriu asa cum am spus, ceva de dragoste, dar n-a iesit sub nici o forma 🙂 Iar cu timpul… greu tare

         
        • psi

          septembrie 15, 2012 at 12:36 pm

          suflu praf de inspiraţie… să te găsească! 😉

           
          • dordefemeie

            septembrie 15, 2012 at 12:38 pm

            sigur de la tine o sa vina, ca ai si pentru altii…. 🙂

             
          • dordefemeie

            septembrie 15, 2012 at 12:42 pm

            Am publicat-o asa cum era sa nu ma criticati prea rau…

             
          • psi

            septembrie 15, 2012 at 12:42 pm

            fuguţa la tabel şi fuguţa vin şi eu să te citesc. 😀

             
  2. psi

    septembrie 15, 2012 at 12:30 pm

    ba să ne mai scrii…. că o faci frumos! 😀

     
    • Scorpio

      septembrie 15, 2012 at 3:57 pm

      Dupa cum bate vantul, psi…dupa cum bate vantul….

       
  3. SimonaR

    septembrie 15, 2012 at 1:55 pm

    Nu statuie… cum o sa mai scrii apoi?! 😀

     
  4. jora

    septembrie 15, 2012 at 2:38 pm

    Nici n-aveam azi vreun cuvânt în duzină ,
    care să mă cuprindă şi să mă scrie,
    Aşa că citesc cu ochi de pisică, poezie,
    Şi mă minunez de-aşa nebunie,
    ce ti-o trecut prin cap, căţărătoare,
    către această şmeşcheră enumerare. 😆

     
    • Scorpio

      septembrie 15, 2012 at 3:58 pm

      Pai doar trebuia sa prezint si din Club, nu?

       
  5. almanahe

    septembrie 15, 2012 at 2:57 pm

    danzezzzzzzzz, peeentru tine danseeeez! 😆

     
    • Scorpio

      septembrie 15, 2012 at 3:58 pm

      :)) Te cunosc de undevaaa????

       
  6. Drugwash

    septembrie 15, 2012 at 3:05 pm

    Asta chiar a fost super, dragoste la prima vedere! 😎

    Şi ca să nu mă dezmint cu informaţiile, uite una: e un ă lipsă în „îmi dă sfaturi”. 😀

    Week-end cît mai plăcut! 😉

     
  7. dictaturajustitiei

    septembrie 15, 2012 at 4:16 pm

    Mulțumesc! Vorbele tale mi-au mers la inimă .

     
  8. Marian S

    septembrie 16, 2012 at 9:44 am

    M-am trezit la eclipsă. Iau în consideraţie
    Că n-am bere în frigider (pentru inspiraţie).
    O să fug prin parc, pentru respiraţie
    (Chiar de mă aleg cu o transpiraţie).

    Când mă întorc o să scriu iar la caterincă
    (Sper să găsesc pe undeva palincă).
    M-am enervat din cauză că fi`ncă
    Pe-aici nu sunt „rege„ şi nici măcar „opincă„.

    Dar vă spun de pe-acum (să nu-mi pierd ideia)
    Că e foarte greu să înţelegi femeia.
    Poţi să-ncerci cu Avon, să te chinui cu „Cheia„.
    Hai, mai bine tac… e greu cu femeia…

     
  9. Hapi

    septembrie 16, 2012 at 11:23 pm

    E placut sa vad ca prietenii tai virtuali te inspira 🙂

     
    • Scorpio

      septembrie 17, 2012 at 8:39 am

      Tot ceea ce ma inconjoara ma inspira. :))

       

au urcat o treapta