RSS

Duzina de cuvinte-Fluturele

09 mart.


Mult timp mi-am invelit inima in staniol, pastrand-o sa nu se altereze…
Mult timp mi-am pus plasturi pe buze, refuzand sa mai rostesc soapte fierbinti…
Pana nu de mult, am insirat pe margele, suflete reci si golite de sentimente, slugi ale viciilor…
Mi-am scazut temperatura sufletului, criogenandu-l…
Am strans din pumn si am lasat lacrima dezamagirii sa cada, spargandu-se in mii de cioburi de suferinta…
Am cautat samburi de adevar si am gasit doar minciuni care m-au facut sa ma simt ca in plin proces de distilare
Am scris pagini intregi de durere, pagini intregi de speranta, pagini intregi de ruga…
Pot spera in sfarsit ca am fost ascultata? Sper! Asta am facut mereu…
Si m-am privit din nou in oglinda.
Imi place din nou ce vad.Ma vad prin ochii mei…ma vad prin ochii tai…
Sunt un cocon care se pregateste sa devina fluture…. Imi doresc sa zbor!

Cu scuzele de rigoare ca din nou postez prea devreme…si cu specificatia ca pe ceilalti participanti ii gasiti in tabelul lui Psi….sa aveti un sfarsit de saptamana grozav!

Mai puteti citi ,,Duzina” si la psianacondelealtcerseninVantdetoamnaVeroalmanahemitzaabiciclistagenovevadansvirusverbalisCarmen Pricopdictatura justitieiUn nou inceputKadia

 

25 de răspunsuri la „Duzina de cuvinte-Fluturele

  1. virusverbalis

    martie 10, 2012 at 8:40 am

    Cand or scoate astia treaba cu criogenia ptr toata lumea, sunt primu pa lista..Vreau s-ajung la dracu-n praznic… :))

     
  2. psi

    martie 10, 2012 at 10:03 am

    iar eu privesc de pe margine cu bucurie, cu drag, la renaşterea fluturelui care eşti. fie să te iubească lumina mereu!

     
  3. dictaturajustitiei

    martie 10, 2012 at 11:18 am

    Dumnezeu ți-a răspuns. Nu e nevoie să te mai întrebi ”Pot spera in sfarsit ca am fost ascultata? ” Ai început să te vezi precum un cocon. E bine.

     
  4. almanahe

    martie 10, 2012 at 3:35 pm

    suntem ascultaţi, nu e asta problema, ci ricoşarea…unde se duc văicărelile şi neliniştile noastre când se duc…şi ce se-ntoarce dintărătul lor; oglinda reflectă adevărul doar dacă se întrevede o rază de lumină; altminteri…zbor uşor! 🙂

     
  5. elly weiss

    martie 10, 2012 at 6:42 pm

    Mi-a placut mult ce-am citit.
    Frumoase metafore 🙂

     
  6. mitzaabiciclista

    martie 10, 2012 at 6:52 pm

    Şi tu să ai un sfîrşit de săptămână cât mai grozav 🙂

     
  7. CARMEN

    martie 10, 2012 at 11:32 pm

     
    • scorpio72

      martie 11, 2012 at 4:13 pm

      Carmen si tu sa ai o duminica frumoasa.

       
  8. altcersenin

    martie 11, 2012 at 12:38 am

    „Imi doresc sa zbor!” iti doresc din toata inima zbor frumos ca un vis!

     
    • scorpio72

      martie 11, 2012 at 4:16 pm

      Oooo… ce frumos suna. Asa sa fie, multumesc.

       
  9. Georgiana

    martie 11, 2012 at 12:18 pm

    păi hai, pregătește-te de zbor, că vine primăvara!! gata cu coconul, aruncă-l cât colo!
    ti pup!

     
  10. cleo

    martie 29, 2013 at 1:44 pm

    Ma…inteleg eu bine ? E vorba de iubire ?

     

au urcat o treapta