RSS

Din nou 8 martie

08 Mar

Anul trecut  ma simteam cam asa de .
Ce s-a schimbat? Pai….
Anul asta nu mai plec in oras cu fetele,nu am avut timp de o invarteala, eu insumi am cam fost pe drumuri si o sa tot fiu de acum incolo.
Azi sunt fericita…ca au dat drumul la apa rece,oprita de cateva zile.Si ca fac macinici.Si ca nu ma mai dor rinichii.Pietrele de la ei nu le mai bag in seama, ca sunt fericita. :))
O sa ,,sarbatoresc” 8 martie pe 9, o sa sarbatoresc azi maine si sper,  mereu.
Nu o sa ma mai fac frumoasa, pentru ca ma simt deja.
Azi e o zi frumoasa, azi simt vibratii, azi ma bucur ca sunt femeie.Si maine voi face la fel…si maine…si maine…
Iar voua dragelor, ca de obicei, va urez un 8 martie superb, sa fiti iubite, adorate, respectate…si sa primiti cadouri pe masura asteptarilor.
Iar tie mami meu, la multi ani de ziua ta ca femeie si sa fii sanatoasa.
De la mine :)) …cu ajutorul Google…la alegere ce cadou doriti:





Iar daca ati avut rabdare pana la capat, va ofer si bonusul…la alegere, savurand cu ochii inchisi sau privind:

 
 

30 de răspunsuri la „Din nou 8 martie

  1. coolnewz/Ratatouille

    Martie 8, 2012 at 10:57 am

    🙂 La multi ani!
    Ce fel de macinici faci?

     
    • scorpio72

      Martie 8, 2012 at 11:09 am

      Multumesc. In zona noastra se fac macinici fierti, cum spune cineva, ,,ciorba” de macinici :)) .

       
  2. Ana lu' Manole

    Martie 8, 2012 at 11:54 am

    Acum ca mi-a venit Enelul pe fir si fiindca fac si azi ce vreau si cheful de aspirator mi-a trecut, ma dau si eu de-a dura pe net cu urari:
    Domnita, azi Femeie sa fie mai mult ca ieri si mai putin ca maine! LMA! :-*

     
    • scorpio72

      Martie 8, 2012 at 12:19 pm

      Rusine Manolo..pai eu facui si mancare si macinici,dadui si blana jos :)) si tu asa te lauzi????

       
  3. redsky2010

    Martie 8, 2012 at 12:08 pm

    superbe pozele, iar piesa e bestiala. am mai ascultat una tot cu ei, peisaje si muzica de exceptie!
    eu zic sa incepem dansul!!!

    daca tot e la moda!

     
    • scorpio72

      Martie 8, 2012 at 12:20 pm

      Anca gata :)) ma vezi cum batzai?? Vezi?

       
  4. Ana lu' Manole

    Martie 8, 2012 at 12:28 pm

    DA! :))))))))))))))) si ma gandesc s-o haihuiesc nitel :)))))))))))))) Fara nicio rusine, nah! :))))))))

     
    • scorpio72

      Martie 8, 2012 at 12:50 pm

      :)) de di she sa imi fie rushine? :))

       
      • Ana lu' Manole

        Martie 8, 2012 at 12:53 pm

        Adica n-o iau si pe ea la plimbarea cea hai-hui! :))))
        Nu stiu, s-o ia cine vrea! O declar disponibila :)))))

         
  5. Ana lu' Manole

    Martie 8, 2012 at 1:05 pm

    Neeee, nu fac afaceri cu ea, o dau intre prieteni! :)))))))))))))

     
    • scorpio72

      Martie 8, 2012 at 4:49 pm

      Tzacanito!!! :))

       
      • Ana lu' Manole

        Martie 8, 2012 at 5:24 pm

        Stai ashea, ca sunt si la inceput de sezon! :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))0

         
  6. psi

    Martie 8, 2012 at 1:37 pm

    vin şi eu la măcinici, da mâine!
    la mulţi ani, suflet bun!
    te îmbrăţişez.

     
  7. Lavi H.

    Martie 8, 2012 at 3:18 pm

    ma bucur a vad asa mult optimism 🙂
    un 8 martie frumos!

     
    • scorpio72

      Martie 8, 2012 at 4:49 pm

      Lavi, da…ma mir si eu… dar ma simt bine :))

       
  8. tink3rbe11

    Martie 8, 2012 at 4:44 pm

    Imi place cum te simti astazi!! La multi ani si tie!

     
  9. rokssana

    Martie 8, 2012 at 6:30 pm

    mi-esti draga cand esti increzatoare in tine…esti frumoasa si e firesc sa te simti asa …la multi ani 🙂

    sa ai pofta la macinici…acum i-am fiert si eu ….

     
    • scorpio72

      Martie 8, 2012 at 6:51 pm

      Rokssa si mie mi-e drag de mine.
      :)) Au iesit buni macinicii.

       
  10. Lady A

    Martie 8, 2012 at 6:32 pm

    Hihihihihi :)))
    Azi, mai bine fara EI! Iti doresc tot ce-ti doresti tu!

    La Multi Ani!
    :-*

     
    • scorpio72

      Martie 8, 2012 at 6:51 pm

      Lady mi-as fi dorit sa fie cu mine, sincer.

       
  11. CARMEN

    Martie 8, 2012 at 11:47 pm

    toate gândurile bune se vor materializa si toate dorintele sincere se vor împlini!
    La multi ani cu fericire, pentru azi, pentru mâine si pentru fiecare zi! Sa ai o primavara desavârsita!

     
  12. Alex

    Martie 8, 2012 at 11:50 pm

    La mulţi ani de 8 Martie! Multă sănătate şi numai bucurii! 🙂

     
  13. silavaracald

    Martie 9, 2012 at 11:21 am

    Noa, faine urări! Și cadouri! Mai ales alea cu trandafirii… Doamne, cât îmi plac trandafirii roșii, mai ales dacă sunt oferiți cum trebuie. ;))

     
    • scorpio72

      Martie 9, 2012 at 12:41 pm

      Al meu inca rezista dupa 6 zile :)) deci a fost oferit cu drag, nu?

       
  14. Hapi. River_woman

    Martie 11, 2012 at 9:42 pm

    Ei, a trecut repede….. Consortul meu nu prea stie de 8 martie, asa ca am umblat eu dupa flori….avem totusi unele obligatii :))))

     

au urcat o treapta

 
