RSS

Duzina de cuvinte-Capcana

30 iul.

Din seria Jegarel.

La ceas de amiaza totul parea pustiu ,era zabuseala in aer si Stapana disparuse in casa.
Sir si Jegarel picoteau unul in celalalt,la umbra unui tufis.Doar niste vrabii se spalau in pamantul uscat si nisipos din curte,tragand a ploaie.Erau galagioase,destul cat sa il faca pe Jegarel sa deschida un ochi si sa le priveasca chioras.Casca a lene si se intinse in asa hal incat il deranja pe Sir.
-Daca n-ai de gand sa stai locului,mai bine arata-mi ce te-am invatat.Treci la prins de pasari,nu crezi ca e timpul sa nu mai fii pampleaca?
-Dar eu nu sunt asasin!raspunse Jegarel..Nu pot omora pasarele..sunt mici si delicate..si ciripesc..
-Mda!Oi fi vegetarian si nu stiu eu…am vazut ca tie iti arde de alergat dupa fluturasi si de suflat in puf de papadie..nu crezi ca ai crescut deja?Cum vrei sa devii ca mine?Decat sa-ti pui cenusa in cap,mai bine incearca..ii spuse Sir pe un ton aprins si ii intoarse spatele.
,,Offff..gandi Jegarel incruntandu-se…cum sa omor eu animalute?Pentru mine sunt sacre..sunt prietenele mele..ma joc cu gandaceii pana ii starcesc,alerg fluturasii si ii prind in gura,sar dupa pasarelele care zboara cand ma vad…”
Jegarel sa uita inspre Sir,dar observa ca acesta nu ii mai da atentie.
-Sir! Uite,Sir..gata,ma duc sa prind o pasare! si pleca lovind din mers cu coada in roaba.
Sir ridica capul si incepu sa priveasca atent ce are de gand Jegarel.Il vazu cum ajunge in mijlocul curtii si se intinde brusc cat e de lat,ramanand nemiscat.
………………………………………………………………………………………………..
Jegarel incepu sa dea semne de plictiseal,mai ales ca o musca nesimtita il bazaia pe la urechi.Scosese deja limba si respira sacadat..ii era ingrozitor de cald.Deschise usor ochii si privi cerul albastru,apoi suci incet capul si observa ca vrabiile disparusera.
,,Ptiuuu,sa-mi bag rama…m-a luat somnul!” se ridica si veni spasit spre Sir.
Acesta mustacea abtinandu-se..apoi pufni in ras:
-Ce dracu ai vrut sa faci?
-O capcana!
-O ce? mai intreba odata Sir, razand.
-O capcana.M-am gandit ca daca ma intind acolo si fac pe mortul,vrabia vine la mine curioasa,iar eu hatz..o insfac!
-Da’ tu ce te crezi?Viemisor sa vina sa te pape?In primul rand trebuia sa stai pitit si sa le observi cu atentie,exact cum ti-am aratat eu,iar la momentul oportun,sa actionezi.Halal motan esti si tu..auzi,sa faca pe mortul! incheie Sir si pleca suparat spre casa.
Jegarel pleosti urechile si coada si ramase ganditor..
,,Eu cred ca m-am gandit prea mult la fluturasi si papadii si pasarele…cum naiba de m-a luat somnul?”

Mai puteti citi si alte,,Duzini”,la Papagigli,Psipsina,Redsky,Virusverbalis,http://experimentesiexperiente,

sara,Valentinapisicaru,Vero,Altcersenin,Carmen Sima.
 

Etichete: , , ,

30 de răspunsuri la „Duzina de cuvinte-Capcana

  1. virusverbalis

    iulie 30, 2011 at 9:06 am

    Ptiuuu, sa-mi bag rama-n ac, ce-mi placu da Jegarelu tau..Sa nu fie de deochi! :))

     
  2. redsky2010

    iulie 30, 2011 at 9:32 am

    :))))))) saracul cat e de mic! cum gandeste prea mult il ia somnul!

     
  3. dagatha

    iulie 30, 2011 at 9:56 am

    😆 Ăștia doi merită și o bandă desenată, zău! Ar ieși mai celebri decât Robotzii :-)))

     
    • scorpio72

      iulie 30, 2011 at 10:36 am

      Atata imaginatie chiar nu am,cu toate ca de desenat stiu sa desenez…

       
  4. Minoki

    iulie 30, 2011 at 10:14 am

    Faina tare povestioara. Sa o continui. Si mie mi-ar fi placut sa scriu povestioare pentru copii mai ales cu animalute.

     
  5. BlueRiver

    iulie 30, 2011 at 12:11 pm

    scorpio, te iau acasa sa-mi spui povesti cu Jegarel 🙂

     
    • scorpio72

      iulie 30, 2011 at 1:03 pm

      Pai nu stiu sa iti spun…imi trebuie motivatie..imi trebuiesc cuvintele din ,,Duzina” :)).

       
  6. psipsina

    iulie 30, 2011 at 12:42 pm

    măăăăi, pisoiu ăsta al tău are deja câţiva fani declaraţi. şi eu sunt printre ei, să ştii! 😉

     
  7. Valentina

    iulie 30, 2011 at 4:33 pm

    Tare imi plac motanii! 🙂
    Sincer, si eu i-as vedea intr-o carticica de povesti sau la TV, gen Tom&Jerry… sunt prea draguti si amuzanti 😀

     
  8. papagigli

    iulie 31, 2011 at 1:02 am

    Wow! Superba povestirea ta! Nu ma asteptam la asa ceva, felicitari scorpiuto!

     
  9. Hapi. River_woman

    iulie 31, 2011 at 10:52 am

    Sa scrii o carte cu povesti pentru copii 🙂

     
  10. Alex

    iulie 31, 2011 at 10:59 am

    Da, da! Cred că s-ar merita o carte pentru copii cu „aventurile” celor doi! 😀
    O zi frumoasă!

     
  11. monika

    iulie 31, 2011 at 9:15 pm

    intotdeauna m-au fascinat povestile tale.asta chiar este foarte buna.cred ca daca ai scrie o carte … noi doua am vb si alta data despre asta dar tu nu si nu.pupici .asteptam continuarea.

     
    • scorpio72

      august 1, 2011 at 7:23 am

      Ciprioato…ai devenit ,,invizibila” in ultimul timp,sper ca esti bine.

       

au urcat o treapta