RSS

Provocare-Celei care stie

01 Aug

Si chiar este o provocare….o provocare pe care viata mi-o ofera din nou,dupa ce m-a lasat sa respir in voie…
Am tanjit si voi tanji toata viata dupa ceva ce imi doresc foarte mult.Am spus mereu ca stiu ce vreau,ca stiu ce fac,ca imi asum consecinte,trairi,iubiri,deziluzii…deci ,,succesuri” si esecuri.
Am trait mereu dupa principii adanc implementate inca din copilarie si foarte rar m-am abatut de la ele..Am trait toata viata cu notiunea si sentimentul de respect,rusine,teama,fidelitate,de a nu fii curva…deci sa ai principii…
De multe ori am fost judecata si catalogata ca o fiinta interesanta(culmea) dar plictisitoare si demodata.
Nu mi-a pasat,mi-am urmat mai departe menirea pe pamant si mi-am vazut de ale mele.Eu stiam!
De multe ori am fost judecata doar dupa aparente,ca o fiinta interesanta,sexi si curva si s-au facut pariuri vizavi de trairile,relatiile si stilul meu de viata.Multi si-au incercat norocul si au pierdut.
Nu mi-a pasat,eu stiam cum eram…stiam!
Am fost mereu cea care si-au dorit-o cei din jur si am incercat sa fac sa fie bine,am crezut ca sunt puritana si daca imi era rusine sa vorbesc despre sex..gandul imi era ca m-as regula.
Suna urat,este? Da stiu…nu-mi pasa.
Am gresit de multe ori si am incercat sa ma schimb,insa reveneam la ideile si principiile mele,pentru ca eu stiam!
Si vine un moment in viata,cand se duc dracu toate principiile tale si te gandesti ca de fapt tot ce ai trait si ai avut implementat in cap,poate fi fals.
Sunt in continuare o femeie care pune conditii,care are asteptari,tocmai pentru ca stie ce poate oferi,care incearca sa nu faca prea multe compromisuri…si cu toate acestea,un razboi crancen se da in mine…
Oare stie cea care stie?

Celelalte ,,Provocari”:Papagigli,Psipsina,Redsky,Carmen Sima,Virusverbalis,http://verovers.wordpress.com/,http://griska.wordpress.com,http://divers.toateblogurile.ro,
..pisicaru

 

Etichete: , , ,

38 de răspunsuri la „Provocare-Celei care stie

  1. redsky2010

    August 1, 2011 at 9:03 am

    normal ca stie, cea care stie!
    cand am indoieli ma gandesc daca as fi mandra de mine daca as face cutare-lucru sau as da curs unui anumit impuls de moment. daca raspunsul e „nu” renunt, indiferent de parerea celor din jur. pana la urma eu traiesc cu mine in fiecare zi, nu altii!
    o saptamana buna,celei care stie!

     
  2. virusverbalis

    August 1, 2011 at 9:12 am

    Gura lumii sloboda..Tu iti vezi de drumul tau, cum bine zici..Iar razboaiele le-om duce si pe ele.. :))

     
    • scorpio72

      August 1, 2011 at 11:36 am

      Vv…nu este vorba de gura lumii…ci de mine si atat.M-am saturat sa duc razboaie….

       
  3. Marian S

    August 1, 2011 at 9:29 am

    Scorpio[ancă]. Am zis!

     
  4. psipsina

    August 1, 2011 at 10:02 am

    hm… de ce este, de ce trebuie să fie o luptă să fii tu însuţi? cine te place, te place pentru defectele tale, pentru imperfecţiunile tale şi abia apoi pentru calităţi. 😉 iar ce zice lumea… ohoooo… cui îi pasă?
    zâmbeşte… şi nu privi în urma ta: mai sunt şi stele care mint, pe cuvânt!

     
    • scorpio72

      August 1, 2011 at 11:37 am

      Nu este vorba de placut,ci doar de principii. Oare e bine ca in anumite situatii sa le incalci? Asta e intrebarea…

       
  5. Ana lu' Manole

    August 1, 2011 at 10:07 am

    E normal cand „succesurile” ca tantarii vara, sa te indoiesti. Dar iti pun o intrebare, sa zicem ca da, iti incalci pricipiile…cum te vei simti „tu cea care stii”, dupa?!
    Pastreaza-ti principiile.

     
    • scorpio72

      August 1, 2011 at 11:39 am

      Nu prea le incalc si pierd de cele mai multe ori.Oare e bine sa faci atunci cand e nevoie un mic compromis, care te abate un pic din calea ta????

       
      • Marian S

        August 1, 2011 at 1:02 pm

        Principiile… hm! Presupun ca ai pe perete un ceas si un calendar.
        O sa fiu dur, magar chiar: depinde cat de mult te sperie ce vezi acolo.

         
        • scorpio72

          August 1, 2011 at 1:45 pm

          Nu esti magar…am aflat raspunsul chiar….
          Nu se merita sa ti le incalci..esti luat de fraier(a)…:))

           
          • smro

            August 2, 2011 at 11:51 am

            Inculpatul: domnule judecator: ochii vad, inima cere, constiinta NU si NU!!!
            Judecatorul: domnule, mai las-o naibii de constiinta, ca m-ai inebunit.
            Pai, la un moment dat, asa am zis si eu…

            http://www.trilulilu.ro/medeeamariax/86d26abcfde2be

             
      • dagatha

        August 1, 2011 at 10:46 pm

        Un mic compromis am făcut și eu odată. Am crezut că dacă 90% din oameni încalcă grav un pricipiu și nu li se întâmplă nimic, o să fie ok. Nu a fost. Am plătit scump. Încă mai plătesc.
        Așa că nu pot deschide gura când vine vorba de principii.

         
  6. Sara

    August 1, 2011 at 10:25 am

    gura lumii nu se va opri indiferent de ce decizie ai lua in viata ta .Important este sa ai incredere in tine,sa auzi barfele,dar sa nu le asculti,oricat de dureroase ar fi ele.

     
    • scorpio72

      August 1, 2011 at 11:40 am

      Am trecut de multi ani de etapa cu gura lumii.Si daca deciziile nu le iei cu capul?

       
  7. BlueRiver

    August 1, 2011 at 10:52 am

    femeia din tine e cea care stie cel mai bine, ce e bine pentru ea 🙂

     
    • scorpio72

      August 1, 2011 at 11:40 am

      Inseamna ca atunci nimeni nu se va ridica la asteptarile mele… Greu!!!!

       
  8. Minoki

    August 1, 2011 at 11:37 am

    Traind numai dupa principii care nu mai corespund cu persoana ta, doar pentru a acoperi gura lumii, o sa ajungi la un momentdat in viata sa regreti ce ai vrut sa faci si nu ai facut, si nu uita ca TIMPUL NU-L MAI POTI INTOARCE!!!! Traieste asa cum vrei si cum simiti!!! Sa ai o saptmana maxima!

     
    • scorpio72

      August 1, 2011 at 11:43 am

      Ajungem la intrebarea..,,oare sunt demodata,invechita,etc” sau ar trebui sa las garda jos???Nu pentru altii ci doar pentru ca asa simt eu?Oare am trait gresit pana acum?
      Dileme matinale :))))

       
  9. pisicaru

    August 1, 2011 at 12:06 pm

    Ai mare dreptate oamenii nu pot fii judecati niciodata.

     
  10. monicas10

    August 1, 2011 at 7:07 pm

    A fost odată… când căutam ceva, ceva de care să mă leg atunci când „îmi luam zborul”. Mă mulțumeam și cu un firicel de ață… orice.
    Atunci cineva mi-a pus o întrebare: Ce cauți tu, de fapt? Și am răspuns imediat, fără să stau prea mult pe gânduri: PE MINE! Apoi a venit o altă întrebare: Poți să fii mai exactă? În oglindă te vezi pe tine!
    Răspunsul l-am dat după câteva minute: UN SUFLET GEAMĂN. Aia am cerut… aia am.
    Einstein spunea un lucru amuzant despre coincidențe, cum că ele apar atunci când Dumnezeu vrea să rămână incognito. Așa și eu, spun că numărul coincidențelor este cu atât mai mare cu cât începi a discerne dintre anumite lucruri cu care am fost educați sau, mai aiurea, le-am primit „cadou” de la familie.
    E doar o poveste a uneia care credea cândva că știe „tot”, apoi s-a dovedit că acel „tot” e doar un început… 🙂

     
    • scorpio72

      August 2, 2011 at 2:51 pm

      cred ca eu voi cauta toata viata ceva ce nu exista…

       
  11. Valentina

    August 1, 2011 at 10:23 pm

    Mă regăsesc şi eu în aceste cuvinte… oare pentru că sunt un scorpion ? 🙂

     
    • scorpio72

      August 2, 2011 at 8:28 am

      Poate…Insa cred ca multe se regasesc in cele scrise,fara a avea vreo legatura cu zodia.

       
  12. Angela Tocila

    August 2, 2011 at 12:29 am

    scorpioanca, scorpioanca! Nu stiu ce stie „cea care stie”, dar e cert ca noi scorpioanele stim!

    Si cum sunt o scorpioanca mai mare ca tine (la varsta), da-mi voie sa-ti scurtez un pic drumul spunandu-ti ceva ce am aflat si eu dupa indelungi analize: daca ti-e foame, mananca! daca ti-e sete, bea! Nu exista principii, nu exista reguli decat cele inventate de om, asa ca traieste cum simti tu ca vrei sa traiesti 🙂

     
    • scorpio72

      August 2, 2011 at 2:52 pm

      Mi-a fost foame si-am mancat,insa mancarea a fost amara,Angela.
      Ps-nu pari mai mare decat mine :))

       
  13. Alex

    August 2, 2011 at 11:03 am

    Frumoase gânduri. Bine ai zis, Scorpio!
    Cât despre principii, aş întreba doar atât. ce este un om fără principii? Fără crezul său în viaţă, fără „legea” după care îşi conduce viaţa?
    Să ai principii, înseamnă să fii tu însuţi! Că le mai şi încălcăm uneori….dar cine nu o face?

     
    • scorpio72

      August 2, 2011 at 2:53 pm

      Din pacate lumea care te inconjoara pierde in vedere a trai dupa niste reguli si principii care par invechite,demodate si se deda la jungla scarboasa prezenta,doar pentru a fi in trend.

       

au urcat o treapta

 
