RSS

Sauna ratata

29 Iul

INTERZIS CELOR SUB 18 ANI!

(traducerea: Astazi sauna pentru femei-Vezi tu,Herbert..cu peruca matusii Gertrud..nimeni nu isi va da seama ca  esti barbat!”)

Tot comentez in stanga si in dreapta..dar la mine nu sunt in stare sa ma desfasor..asta vizavi de un subiect si anume…,,la sauna”.

Cand eram in Austria,pe timpul iernii,Schatz se ducea mereu la sauna.Eu ramaneam acasa..nici nu imi face bine acea caldura extrema care ma strange de gat si nici nu ma omor cu asta. nu aveam probleme de nici un fel,de ce se duce,de ce raman eu acasa,cu cine se duce…nu ma interesa.
Are un coleg foarte bun,Markus..un barbat tinerel,dragutel,casatorit,cu copii maricei si cu ochi cam fugaciosi.
Intotdeauna ii placea sa ma provoace si sa ma sicaneze,pe langa multe alte flirturi ,,nevinovate,, si apropouri. Nu l-am bagat niciodata in seama si ii raspundeam cu aceeasi moneda,pana cand a incetat sa ma mai enerveze,ca a vazut ca nu ma las.
Oful lui cel mai mare era faptul ca de cate ori mergeam in concedii,Schatz suporta cheltuielile,pe cand el punea totul jumi -juma cu nevasta-sa….nu intru in amanunte.
Sa revenim….Se nimereste odata la noi acasa si tot discutand,isi aduce aminte si de existenta mea si cu ochii sticlind ma intreaba daca data viitoare merg si eu cu ei la sauna..
Acum,eu ma gandeam ca poti face sauna si in costum de baie,asa ca am raspuns afirmativ.Numai ca Schatz a inceput sa rada si mi-a explicat ca este o sauna mixta si ca totul se poarta la vedere..
Ca acolo vin si bunici si copilasi si femei si adolescenti si barbati si mamai…
Eu in nestiinta mea,am facut ochii mari…cum naiba sa faceti asa ceva?
Nu se socheaza copilasii cand va vad mandravelele?
Nu rad mamicile cat vad boasele atarnate ale vreunui mos?
Markus..ma asigura ca nimeni nu se uita la nimeni..toata lumea se duce sa se relaxeze….,,insa Scorpio..mi-ar place sa te vad acolo”…..
I-am retezat-o direct,spunandu-i ca mi-ar fi mai bine daca mi l-as aduce aminte mereu asa cum il stiu si nu ca pe unul care mi-a aratat bogatia(sau nu) paroasa.
In plus de asta,nu erau numai Schatz si Markus cei care mergeau ci se strangeau vreo sase handralai plus eu.Iar pe handralai ii cunosteam perfect,pentru ca plecam mereu in grup cu motocicletele…
Am uitat o perioada de chestia asta,pana cand intr-o zi,cand a revenit Schatz de la sauna,mi-a spus ca s-a intalnit cu o vecina si buna cunostinta si amica de a lui…
A zis ca niciodata nu s-a simtit mai penibil ca atunci..cand ,s-au salutat…si el era cu goliciunea atarnata…iar ea,o scandura de femeie,pe care zacea doua sfarcuri…in prelungirea caruia ..se aflau niste buze ofilite…si flocaite.
Imi scuzati exprimarea,dar cam asa a fost traducerea mea,la ceea ce mi-a povestit printre hohote de
ras.
M-a lecuit definitiv… sa ma mai gandesc ca as putea vedea asa ceva….:)))

 
28 comentarii

Scris de pe Iulie 29, 2011 în Schatzi meu și made in Austria

 

28 de răspunsuri la „Sauna ratata

  1. coolnewz

    Iulie 29, 2011 at 10:20 am

    Mie imi place f mult sa merg la sauna dar, ce/i drept, nu m/am intalnit niciodata cu vreun cunoscut. Si cand au fost situatii in care am mers cu prieteni, ne/am dus pe rand:). La Baden/Baden, unde mergem noi este de fapt un complex mare cu bazine cu apa minerala calda sau rece, camere de relaxare prin muzica. Ei, cand ei erau la sauna noi ne relaxam dincoace.:)
    P.S. Imi place poza cu care ai incheiat glorios articolul:)))))

     
  2. silavaracald

    Iulie 29, 2011 at 10:56 am

    Vise, maică, vise!…
    Vorbesc de ultima poză. ;))
    Din cauza ei nici n-am citit cu atenție articolul.

     
    • scorpio72

      Iulie 29, 2011 at 11:01 am

      slvc…stii vorba aia cu…ai grija ce iti doresti? ei…e adevarata!!!!!

       
    • Georgiana

      Iulie 30, 2011 at 1:40 pm

      :))))))))))
      băi, cu voi nu poa să stea omu serios! 😆

       
      • scorpio72

        Iulie 30, 2011 at 2:09 pm

        Crede-ma ca eu sunt serioasa..:)). Mai ales cand afirm ce afirm.

         
  3. blo

    Iulie 29, 2011 at 12:00 pm

    nu stiu despre ce era articolul, ca n-am citit cu atentie, eram cu ochii pe ultima poza :))
    acuma serios vorbind, era la piscina duminica trecuta un nene fara par pe corp, si cu sanii cam la fel de mari ca ai mei :)) o clipa am stat in dubiu, ca nu stiam exact daca e o mamica foarte urata sau un tatic foarte urat :))
    aici si la piscina se poarta „liber la textile”, dar eu n-am vazut niciodata intrand sau iesind de la sauna, tipi ca aia din poza ta 🙂

     
    • scorpio72

      Iulie 29, 2011 at 12:56 pm

      blo..pai si eu ce zic? vise taicaaaa:))

       
  4. Minoki

    Iulie 29, 2011 at 1:11 pm

    Postarea ca postarea, dar cu ultima poza, m-ai dat gata! Galeata aia o tin sa faca pipi in ea?

     
    • scorpio72

      Iulie 29, 2011 at 1:15 pm

      cred ca este cu pietre si pune apa peste ele sa faca abur…nu sunt sigura…

       
  5. scorpio72

    Iulie 29, 2011 at 1:16 pm

    All….nu mai pot raspunde pana maine,imi cer scuze daca nu va apar comentariile…maine remediez.
    Sa aveti o zi buna cu totii!

     
  6. Gabriela Cimpoca

    Iulie 29, 2011 at 9:13 pm

    Sauna in care am intrat ultima data, acum 2 saptamani, era in centrul spa al unui hotel, o sauna o idee mai mare decat ghereta unui portar. Era full de mosi veniti sa petreaca weekend-ul in hotel, iar eu n-am stat mai mult de 3 minute, pentru ca cerceii pareau sa se topeasca, de tare ce se incinsesera si-i simteam pe obraz la fiecare miscare, plus ca purtam de grija ghipsului de la mana, care, brusc, parea ca se strange. Ghipsul, spuneam… 🙂

     
  7. Hapi. River_woman

    Iulie 29, 2011 at 9:26 pm

    Nu sunt amatoare de sauna.
    Si nu m-as simti bine deloc sa ma despui in fata altora.
    Nu e chestie de pudoare – e identic cu faptul ca nu.mi place martipanul. Asta nu inseamna ca nu e bun, dar eu nu il suport si gata

    Ai bagat commenturile la sauna?

     
  8. redsky2010

    Iulie 30, 2011 at 9:42 am

    am facut sauna en gros la turci, dar nu m-a obligat nimeni sa ma dezbrac, asa ca am ramas cu costumul de baie pe mine, chit ca eram doar eu cu fiica-mea. dupa ce treci de primul soc si-ti reglezi respiratia e extrem de relaxant, mai ales cand iesi in racoarea de afara. te simti cu 100kile mai usoara!
    beton poza, bine ca n-am vazut-o doar la sfarsit mi se blocau conexiunile 😆

     
  9. smro

    Iulie 31, 2011 at 3:13 pm

    Ce-aveti, frate (adica surorilor) cu poza aia??? Cei doi din mijloc stau unul in bratele celullalt.Va garantez eu ca n-aveti ce face cu baieti din astia, sunt mai speciali!!! 🙂

     
    • scorpio72

      Iulie 31, 2011 at 6:00 pm

      :)) deci eu acum am observat,dupa ce ai spus tu….atentia mi-a fost atrasa de cu totul altceva…:))

       
  10. Marian S

    Iulie 31, 2011 at 3:30 pm

    Am intrat logat in wordpress cu smro si m-am trezit in asteptare. O setare in plus, saru` mana.

     
  11. coolnewz / Ratatouille

    August 2, 2011 at 3:43 pm

    :)) mor de ris :)) Frate deci ultima poza e belea! Wishful thinking pur! Mda, treaba e ca nu am nici o problema sa ma duc la sauna intre necunoscuti, dar chiar saptamina trecuta la hotelul unde am fost in interes de serviciu era si sauna si da … am fost cu slip! Nu-mi venea sa ma intilnesc cu careva, dar nici sa renunt la sauna. Ma rog … Si chiar m-am intilnit cu un tip care nu a avut nici o problema sa defileze pe acola … Am stat de vorba in sauna … Ce sa zic, parca mi-a mai schimbat un pic opinia DAR … daca era altcineva. Un sef, o sefa …

     
  12. Roxandrei

    August 23, 2011 at 1:05 pm

    A face naturalist inseamna sa incerci sa te simti liber si sa fii alaturi de alte persoane care gandesc ca si tine. La nivel filozofic este ok, dar cred ca acest sport nu este placut atunci cand vezi si ceea ce nu ai vrea sa vezi.

     
    • scorpio72

      August 23, 2011 at 4:52 pm

      Sunt foarte multi care nu dau doi bani pe aparente si prefera naturaletea fara sa tina cont de nimeni si nimic…

       
  13. Hapi. River_woman

    August 23, 2011 at 7:16 pm

    Mai, eu ma simt libera si cu chilotii pe mine .
    In schimb , golasa, ma topesc de rusine! Sunt foarte multumita de corpul meu dar nu ma pot expune in fata unor necunoscuti
    Nu pot si gata…..
    Tine de personalitate………..

     

au urcat o treapta

 
