RSS

,,Cautandu-te ” la mine-4

26 iul.

cuvinte cu d mic– drac,duda,debil,delasator,dambla…mai vrei?
singur de sarbatori si suparat-singur,atat de singur…cheama un prieten sau doua fete.
draga domnisoara iesi-te rog afara,cheama un amic,sa te joci un pic.
notiune bejnita-bejnita este o notiune notzioasa,care ne arata cum o persoana lenesa sta..ca o bejnitza.
la tine imi zboara gandul-si mie! hai,ne combinam la cartela,ce zici?
salata scorpio-Se iau 10 gr de inima sfaramata, se pun peste o ligurita cu indiferenta si se amesteca cu grija ca sa nu se taie sentimentele .Se freaca pana se intaresc destul.Atentie! Salata se serveste rece.
poze cu mami in rochie-cam greu,dar daca rascolesc printre poze,gasesc eu una.
scarpinatul la buric-ah! cel mai tare!!!
oare exista sentimente amici-mai,sentimentele amici sunt acele sentimente in care gelozia e prietena cu libertatea si iubirea cu ura..intelegi?
cu capul in jos-era o pozitie,dar nu-mi aduc aminte cum se numeste..
adolescent alfa-precoce sunt adolescentii astia,nu mai asteapta sa devina masculi :))
rebus amintiri din copilarie pe verticala-eu nu stiu decat de copilarie pe orizontala.
asistent medical e scarbos?-daca iti ia banii din mana fara a se spala el pe maini dupa ce a facut pipi,daaaa,e scarbos.

Puteti citi si  (1) ,  si 3

 
13 comentarii

Scris de pe iulie 26, 2011 în Diverși picurici

 

13 răspunsuri la „,,Cautandu-te ” la mine-4

  1. Georgiana

    iulie 26, 2011 at 10:42 am

    oare ce raspuns o fi vrut sa afle ala la cautarea cu scarprinatul in buric? 😆

     
  2. Alex

    iulie 26, 2011 at 11:08 am

    Mie mi-a plăcut ideea cu „salata scorpio”! Trebuie să fie…”mortală”! 😀
    O zi bună!

     
  3. scorpio

    iulie 26, 2011 at 11:58 am

    Mortala???
    :)))

     
  4. Tudor Enea

    iulie 26, 2011 at 12:47 pm

    „Destepte” explicatii.
    Daca salata aia e chiar „mortala” e riscant rau:)))
    O zi minunata!

     
  5. redsky2010

    iulie 26, 2011 at 1:18 pm

    stiu eu acolo cu pozitia cu capul in jos: o fi ceva cu 6 si cu 9? 😀

     
  6. Hapi. River_woman

    iulie 26, 2011 at 6:15 pm

    Salata scorpio e tareee:))) Acu, depinde de care cauta: imblanzita sau neimblanzita 😀

    singur de sarbatori si suparat? Scorpio, ai organizat revelionul online? :))))

     
  7. CARMEN

    iulie 26, 2011 at 9:16 pm

    :)) dragut!

     
  8. virusverbalis

    iulie 27, 2011 at 11:17 am

    Daca-i buna salata ,iau si io o tzara…

     

au urcat o treapta