RSS

,,Cautandu-te” la mine

02 Mai

Altii, cautand pe Google si ajungand la mine:

scorpio72-incantata de cunostinta,eu mi-s.
mircea badea cataratoru– trebuie sa-l intreb pe unde se catara..si iti spun.
cataratorii -da,eu si Mircea Badea.
as vrea ca in aceste zile sufletul vostru sa nu cunoasca ridul timpului-eu as vrea toata viata.
annabel lecter -deci..ori lecter,ori annabel,ca eu le stiu pe amandoua.
cataratorul – Mirceaaaaa,vezi ca esti cautat…
tort pentru pisica – o mana de boabe,un cap de soricel pe post de cireasa si o lumanarica in gura capului soricelului..efect garantat.
flori sf gheorghe -la multi ani Geo.
stie-tot habarnam– sa fie clar,habarnam nu stie tot.
„pizda” site:https://scorpio72.wordpress.com/– ups,pune-ti mainile la ochi,nu ai vazut,da? eu incerc sa imi dau seama ce cauti,maica.
poze cu capra-am..dar cu capra vecinului.
cu capul in jos-te avertizez ca nu rezisti mult.
cuvinte pentru morti-aaa,Gicule,de ce murisi fara sa-mi spui numarul de cont din Elvetia?
capra cand naste– aici am dubii,ca nu stiu de care capra intrebi…
eu am numai trei picioare-– hi,hi…si fimiu :))
nu-mi revin dupa divort-crede-ma,niste vin,bere,tequila,sampanie,tuica, te va face sa-ti revii garantat.

 
22 comentarii

Scris de pe Mai 2, 2011 în Diverși picurici

 

22 de răspunsuri la „,,Cautandu-te” la mine

  1. psipsina

    Mai 2, 2011 at 10:09 am

    😆
    ce-am mai râs de dimineață! am și io niște criterii de-astea cu care mă găsește lumea, dar parcă mai potolite. unele obsesii se tot învârt pe la eagle.s nest şi hitler, unii mă găsesc după sânziene…. dar încomparaţie cu tine sunt pui mic.

     
  2. coolnewz

    Mai 2, 2011 at 10:20 am

    wow … toate cele daca le amesteci crezi ca-ti revii? poate mai degraba iti pierzi mintile … Sau hai, in cel mai bun caz echivaleaza cu un „format disk” 🙂

     
  3. Mirela

    Mai 2, 2011 at 11:57 am

    Aaa, şi Mircea Badea e căţărător!
    Esti amuzantă şi e reconfortant să te citesc.
    În altă ordine de idei, te felicit pentru noua faţă a site-ului, se citeşte mult mai uşor şi arată mai bine, îmi dă o stare bună, rezultă: estetic!
    La mine intrau într-o vreme unii căutând „opiu”. Era vorba de parfumul Opium al lui YSL, aveam două articole, dar îţi dai seama ce-au sperat dumnealor… O săptămână bună!

     
  4. redsky2010

    Mai 2, 2011 at 11:59 am

    ce frumos e la tine! ma bucur ca acum comentez pe alb, inainte cu chiorala mea era cam greu 😀
    sa-ti fie de bine noua fatza si la cat mai multe cautari cataratoare si amuzante!

     
  5. scorpio72

    Mai 2, 2011 at 12:02 pm

    Ma bucur ca v-au amuzat..si pe mine la fel
    Si ma bucur ca va place noul look,dupa ce am sters aproape totul si m-am chinuit sa il refac,ma apucase tremuratul,pentru ca nu ma pricep.
    Ce am folosit este din casa:)) adica poze pentru fundal si imagine.
    Si-mi place si mie! :))

     
  6. Vero

    Mai 2, 2011 at 12:47 pm

    😆

     
  7. Georgiana

    Mai 2, 2011 at 3:47 pm

    Merci pentru urari inca o data! esti o dulce de fata! :*

     
  8. virusverbalis

    Mai 2, 2011 at 5:02 pm

    Bai, cand intrai acilea la tine, zisei ca am tarana-n ochi, c-ajunsei la alte alea..Da parc e mai bine pe alb cu luku…Nici io nu-s prea priceput cu schimbarile, fac extrasistole :))

     
    • scorpio72

      Mai 2, 2011 at 6:06 pm

      adicatelea io sunt rea si dau cu tarana-n ochi?ntz,ntz….

       
  9. dr.Lecter

    Mai 2, 2011 at 6:56 pm

    vaaaaai, ce frumos suna: annabel! deci ma caut lumea pe la tine! la mine intra cu taguri halucinante: curve nehoiu, cocalari nehoiu, fabrica de stupi!!!! etc.
    foarte tareeeeee, noua cosmetica a blogului!

     
  10. scorpio72

    Mai 2, 2011 at 7:12 pm

    lectere,iote ca da..te cauta si pe la mine :)).
    ma bucur ca iti place.

     
  11. Marian S

    Mai 2, 2011 at 9:39 pm

    Care-i aia care nu-şi revine după divorţ ???
    Dă-mi IP-ul, restul se rezolvă.

    Pe de altă parte ceea ce am scris aici este strict autentic:

    http://smro.wordpress.com/2010/10/17/am-35-de-ani-si-n-am-pe-nimeni/

    PS: frumos look. Deci da.

     
    • scorpio72

      Mai 3, 2011 at 9:00 am

      Marian,nu ma pricep sa ma uit sa-ti spun…
      Multumesc,dar schimb iar,pana ma hotarasc…

       
  12. papagigli

    Mai 3, 2011 at 6:29 am

    scorpiuto, ce facusi? 😦 Of, of, of! De ce-ai renuntat la culori? Era viu, intim si te reprezenta. Stiu ca nu-i elegant s-o spun, dar dupa cum stii, prefer sinceritatea, complezentei gratuite. Pentru mine scorpiuta ramine un brat de flori de cimp multicolore care-mi inspira vitalitate si voie buna.

     
  13. scorpio72

    Mai 3, 2011 at 8:16 am

    papa..este totusi ceva de moment,pana ma hotarasc ce aleg…am cateva optiuni,nu am terminat inca..:))

     
  14. MyLoBlog.In

    Mai 3, 2011 at 1:28 pm

    :)) ….

     
  15. Cocalari si Pitzipoance

    Mai 3, 2011 at 9:31 pm

    Felicitari pentru articol! Mi-a placut mult.

     
  16. alexandrupfratean

    Mai 3, 2011 at 9:45 pm

    Indiferent cum îl schimbi de-acum încolo, scrisul e preferabil să fie cu negru pe fond deschis, altfel e greu de urmărit.. Și nu te mai găsesc ăia cu Googelul! 😀

     
  17. silavaracald

    Mai 3, 2011 at 9:47 pm

    Scuze, mai sus am comentat din domeniul lui bărbatu-meu. !
    Scoate-mă de la moderare, rogu-te! 🙂

     

au urcat o treapta

 
