RSS

Miercurea fara cuvinte-Papucelul interzis

27 Iul


 
34 comentarii

Scris de pe Iulie 27, 2011 în Diverși picurici

 

Etichete: , ,

34 de răspunsuri la „Miercurea fara cuvinte-Papucelul interzis

  1. psipsina

    Iulie 27, 2011 at 8:45 am

    frumoasă orhideea aceasta. e colega ta de viaţă? jami ce spune despre ea? te întreb pentru că maya, ca şi predecesoarea ei, este mare fan al florilor.

     
    • scorpio

      Iulie 27, 2011 at 9:09 am

      Psi,floarea asta mi-a fost adusa de pe munte,ascunsa sub o geaca,anul trecut. Legea este foarte aspra acolo,insa Schatz nu s-a putut abtine.
      Cat despre Jami este mare fan al florilor in sensul ca le mananca,asa ca acum nu mai am o floare in casa,am renuntat la toate :)). Pupam o Maya.

       
      • psipsina

        Iulie 27, 2011 at 12:33 pm

        înseamnă că trebuie să-i cumperi katzengrasse… 😉

         
  2. virusverbalis

    Iulie 27, 2011 at 11:14 am

    Sa ai grija da ea…! :))

     
  3. redsky2010

    Iulie 27, 2011 at 11:16 am

    delicat papucelul interzis. si culorile sunt deosebite!

     
  4. Zamfir POP

    Iulie 27, 2011 at 12:05 pm

    Un vot de blam pentru Schatz! Dar, cu suspendare! Ani la rând, când înflorea magnolia din faţa Caterdralei din Turda, rupeam o floare şi o dăruiam … primei Femei ce-mi ieşea în cale, cunoscută ori ba. Într-o discuţie cu preotul paroh, mi-am mărturisit vina. Nu am apucat să-i explic şi ce fac cu floarea, că mi-a spus: Eşti iertat a priori! Bănuiesc că acel Schatz este o persoană care te iubeşte!

     
    • scorpio

      Iulie 27, 2011 at 12:27 pm

      Este o persoana iubita din trecutul meu si draga in prezent.Atat!

       
  5. abbilbal

    Iulie 27, 2011 at 1:32 pm

    Gingăşia florilor este strâns legată de gingăşia oamenilor.

     
  6. Mirela

    Iulie 27, 2011 at 3:07 pm

    O floare si doua fotografii, care o fac sa traiasca vesnic… Multumesc ca ne daruiseti si noua o parte din frumoasa si pretioasa ta amintire. Superba!

     
    • scorpio72

      Iulie 27, 2011 at 8:49 pm

      Multumesc si eu pentru vorbele frumoase.
      Te-am vizitat si eu pe blog,mi-am amintit de Salzburg.

       
  7. Ana lu' Manole

    Iulie 27, 2011 at 3:27 pm

    E frumoasa! 🙂

     
  8. se-cret

    Iulie 27, 2011 at 4:25 pm

    Foarte frumoasă floare!Să-ți trăiască!

     
  9. Alex

    Iulie 27, 2011 at 4:40 pm

    Superbă floare! Cred că era minunată la privit!
    O zi frumoasă!

     
  10. CARMEN

    Iulie 27, 2011 at 6:43 pm

    un zâmbet într-o zi gri. Minunata fotografia aceea din fereastra!
    Happy WW! sa ai o zi minunata!

     
  11. Napocel

    Iulie 28, 2011 at 10:46 am

    E ca o balerina ori dansatoare exotica venita sa-nveseleasca mohoreala ploii

     
    • scorpio72

      Iulie 28, 2011 at 9:30 pm

      In ziua aceea chiar plouase si ea mi-a inseninat ziua.

       
  12. Ana

    Iulie 28, 2011 at 11:12 am

    Delicata ca un zbor de fluture. Sa o stapanesti sanatoasa

     
    • scorpio72

      Iulie 28, 2011 at 9:31 pm

      Am stapanit-o cam o saptamana.

       
      • Ana

        Iulie 29, 2011 at 12:15 pm

        Pai si abia acum ai postat-o? Ahaaaa, ai vrut sa te bucuri singurica de ea

         
  13. silavaracald

    Iulie 28, 2011 at 11:40 am

    Abia acum pricepui de ce e interzis.
    Totuși, cu multă răbdare și perseverență, uneori nici lucrurile interzise nu mai sunt așa. Viața-i lungă… 🙂

     
  14. Zina

    Iulie 28, 2011 at 4:06 pm

    Papucul doamnei e o subspecie de orhidee care traieste prin padurile cu sol calcaros si e ocrotita de lege, de aceea culesul ei este interzis. Cea di poza am inteles ca a murit, dar fotografia a facut-o nemuritoare !

     
    • scorpio72

      Iulie 28, 2011 at 9:32 pm

      Absolut,iar pentru mine ramane o amintire speciala.

       
  15. dictaturajustitiei

    Iulie 28, 2011 at 6:24 pm

    Orice floare are un farmec. Papucelul tău este deosebit.

     
  16. Gabriela Cimpoca

    Iulie 28, 2011 at 10:21 pm

    Stiu ca azi e aproape joi spre vineri iar tema este oarecum epuizata… dar nu am putut rezista frumusetii si simplitatii degajate de papucel. Sa-i fie amintirea dulce, inteleg ca a avut o viata scurta, dar plina de aventuri. Pupici! 🙂

     

au urcat o treapta

 
