RSS

Lucruri serioase

23 iun.

Eram deja zombi cu acte in regula si fatza mea,cu toate ca era machiata,cerea pumni.(urmare din Zombilia de luni).
Ma indrept spre autobuz si vine un maxi-taxi mic si prapadit,lumea se inghesuie…
Un nene care mirosea a ceapa amestecata cu Chanel-piratie,se infige in spatele meu si ma tot deranjeaza cu deja vestita si in trend plasa de rafie,rosu cu alb.
Ma intorc si il privesc.Cred ca privirea mea a spus totul,pentru ca se retrage si isi cere scuze (du-te neneee,ca puti! )
Ajung la liceu.Scoala noastra cea vestita si particulara este in incinta unui liceu.Lacat pus pe poarta,in fata.O iau prin spate,la fel..un lacatzoi. Apare Cerberul-paznic.Cred ca Cerberul cel adevarat era mic copil pe langa asta.Incepe sa imi latre ceva de Bac si examen si seviciul lui…ii flutur din gene si ma lasa sa intru(ce a dracu sunt!).
Din pacate inauntru nu erau decat niste pusti de la cealalta clasa de asistenti.De la mine..eu.
Apare si dirigu,nervos si suparat.Trebuie sa facem tabele pentru prezenta in practica.Ma trage deoparte si intre doua fumuri de tigara si o privire in decolteul meu(v-am spus ca dirigu e un dragut? E!),discutam despre problemele aparute vizavi de scoala.Eu si dirigu ne hotaram sa iesim din curtea liceului,in istericalele Cerberului care mai are un pic si face poc,Cerber care de draci,sechestreaza restul de pustani(era examenul scris la engleza,pentru Bac).
Ne strangem in fata liceului,mai apar inca trei colege,plus clasa cealalta si incercam sa intelegem cu ce ne enerveaza o doamna profesoara in varsta care a preluat clasa noastra si a celorlalti.
Cu coada ochiului observ cum pustanii de 20 si ceva de ani,au reusit sa scape de Cerber si sa evadeze,sarind gardul..nu sunt decat vreo zece bucati de fete si baieti.
Profesoara incearca sa explice ca din cele doua clase vor face doar una,ca vor da afara in masa,ca locul ti-l asiguri prin prezenta zilnica in practica la spital,ca s-a marit taxa anuala..ho,ho,ho! Opreste-te!
Derulez,ca nu am inteles ceva.
E scoala particulara,care nu isi permite sa piarda bani..cum sa dai afara 30 de elevi?Ba mai mult..daca vrei sa renunti si sa te transferi,cica ar trebui sa oferiplatesti 500 ron.Ceva nu se potriveste! E clar,nu inteleg din cauza de zombi.
Renunt sa mai incerc sa gandesc logic,soarele m-a batut in cap,mi-e somn,iar o vena sta deja sa plezneasca.
Ma vad cum,cu incetinitorul,ma reped in grumazul profesoarei,urland…e doar in capul meu…
E clar,mi-a fost de ajuns,am venit degeaba pana aici,asa ca plec.
Imi sun prietena si-i spun sa puna de cafea,ca vin la ea.
E 9.30 si e timpul ca ziua de abia de acum incolo sa inceapa.

 

Etichete:

23 de răspunsuri la „Lucruri serioase

  1. mamica_de_sebastian

    iunie 23, 2011 at 10:09 am

    Mda vad ca nu s-a schimbat nimic in 11 ani…Aceeasi mentalitate acelasi sistem defect…si vorbim de privat.

     
    • scorpio72

      iunie 23, 2011 at 10:27 am

      Directoarea este de moda veche…:)) deci ,nu!

       
  2. Ana lu' Manole

    iunie 23, 2011 at 11:12 am

    Nah, zici ca-i scoala particulara…tot babilonie e…

     
    • scorpio72

      iunie 23, 2011 at 12:53 pm

      Incep sa ma intreb daca am ales bine…:((

       
  3. psipsina

    iunie 23, 2011 at 11:39 am

    învăţământul românesc şi splendorile lui. peste toată babilonia unui sistem dărăpănat, mai pun şi alţii sarea orgoliilor. şi nu mai am curaj să mă întreb ce se va alege de tinerii noştri… o, nu!

     
  4. Alex

    iunie 23, 2011 at 11:40 am

    Din păcate…mai sunt şi astfel de zile! Şi parcă tot mai multe!
    Important este să trecem peste ele zâmbind, atât cât se poate! Poate cafeaua a mai alungat carul cu nervi, nu?
    O zi bună, Scorpio! 🙂

     
    • scorpio72

      iunie 23, 2011 at 12:55 pm

      daa,Alex…cafeaua a facut minuni.
      O zi buna si tie.

       
  5. eumiealmeu

    iunie 23, 2011 at 12:40 pm

    tocmai citisem un post in care tipul fusese muscat de/un caine in timp ce era in timpul serviciului. cand ai spus ca te/ai repezit la persoana, era sa cad pe spate.. ce/i cu oamenii in dimineata asta, toti sunt pusi pe butuci sau pun pe butuci… 🙂
    bine ca ai adaugat ca era doar in mintea ta. mai ai mult de tras? oricum, spor/t.

     
    • scorpio72

      iunie 23, 2011 at 12:55 pm

      :)) Imi mai joaca si mie mintea feste…
      Mai am doi an de tras.

       
  6. papagigli

    iunie 24, 2011 at 12:49 am

    De cind am citit pasajul cu decolteul, ma bate gindul sa intru in invatamint 😆

     
    • scorpio72

      iunie 24, 2011 at 9:08 am

      Papa,pe bune ca ai ce vedea..insa nu la mine…

       
  7. Rappa_ru'

    iunie 24, 2011 at 1:06 pm

    Urate chestii…se pare ca unele cadre didactice pur si simplu uita sa fie oameni. Mult succes si sper sa fie bine ! O zi frumoasa !

     
  8. Nea Costache

    iunie 24, 2011 at 1:56 pm

    Fie de stat fie privat, invatamantul romanesc are racilele lui, de care cine stie cand vom scapa!
    O zi faina!

     
  9. silavaracald

    iunie 24, 2011 at 3:29 pm

    Deci, te-ai lămurit buștean.
    Hai să nu dăm vina doar pe școală, pentru că întreaga societate e cu susul în jos. Până la urmă, important e să-ți duci la capăt planul, că degeaba te enervezi. Uneori egoismul e singura armă care ne mai rămâne. Din păcate!

     
    • scorpio72

      iunie 24, 2011 at 3:36 pm

      Mel,din pacate am cam ramas si fara profesori,sper ca cei din conducere sa faca ceva in afara de a cere bani…
      Planul..da,trebuie sa il duc pana la capat,chiar de voi invata acasa dupa carti…

       
  10. Georgiana

    iunie 24, 2011 at 3:50 pm

    Nasol. Cat mai ai pana la finele scolii?

     

au urcat o treapta