RSS

Duzina de cuvinte-Zarghitul

25 Iun

Un pisugi nintel limbut,
Nazdravan si prost crescut,
Se aseaza la fereastra.
Si privind inspre apus,
Nu se da adormit nici dus.
Scarpinandu-se cu sarg
La urechea aia bleaga,
Dand din cap de zici ca-i murg,
A tesut in mintea lui
Intrigi multe si capcane.
Stand ,,cuminte” pe sezut
Si ciulind caus urechea,
A aflat c-un vrabioi,
Isi cam cauta perechea.
Imitand o vrabiuta,l-a chemat pe vrabioi
Si facand cu el un targ,
I-a promis ca ii aduce o vrabiuta mai de soi.
Zis,facut..si trece noaptea,
Vine ziua cu mult soare.
Mieunand din toti bojocii,
Vrea afara la racoare.
Pe balcon stapana iese,
Cu o cana cu cafea.
Scuturandu-si blana alba,hop,pisugiu dupa ea.
Vrabiute-n stanga,in dreapta..
,,Ah pe care s-o aleg?
Sunt cam multe si nu pot ca sa alerg.”
Si sarind in sus natangul,
O fi zis ca poa’sa zboare,
Noroc c-a vazut stapana si-l apuca de picioare..
,,Ce faci putza? Unde fugi,n-ai vazut ca e balcon?
Am vazut,dar pana mea,am crezut ca sunt balon
Si ca zbor,ma duc in sus,ca sa prind o vrabiuta..
Vrabiuta?Ia de colea” si ii da nana la fund.
,,Pe balcon n-o sa mai iesi,de acum incolo,matza!”

Au mai scris:

http://pisica07.wordpress.com/2011/06/25/duzina-de-cuvinte-lemn-de-copil/

http://anaveronica.wordpress.com/2011/06/25/raspunsul-lui-praslea-al-saptesprezecelea-episod-din-elucubratia-cu-12-zombi-si-12-cuvinte-impuse/

http://v2valmont.wordpress.com/2011/06/24/duzina-de-cuvinte-dommage/

http://carmensima.ro/2011/06/25/1456/

 

Etichete: ,

23 de răspunsuri la „Duzina de cuvinte-Zarghitul

  1. Vero

    Iunie 25, 2011 at 9:38 am

    O poezie amuzantă, un pisoi simpatic şi stăpână vigilentă! Mi-a plăcut foarte, foarte mult 🙂

     
  2. psipsina

    Iunie 25, 2011 at 10:27 am

    😆 şi uite aşa l-ai versificat pe jami cu năzdrăvăniile lui cu tot! frumoasă poezia ta!

     
  3. Alex

    Iunie 25, 2011 at 2:33 pm

    Dar ştii să le povesteşti cu mult umor! Am râs cu poftă despre Jami cel năzdrăvan şi vrăbiuţele lui!
    Îţi doresc un week-end frumos! 🙂

     
    • scorpio72

      Iunie 25, 2011 at 6:21 pm

      Alex,multumesc frumos…a plouat de a rupt..

       
  4. Rappa_ru'

    Iunie 25, 2011 at 2:35 pm

    Foarte tare poezia. Trebuie sa isi incerce matza norocul, altfel unde e reputatia de felina ;)). Un weekend placut !

     
  5. BlueRiver

    Iunie 25, 2011 at 7:56 pm

    da, da, cunoastem astfel de pisoi 😉
    Mi-a placut poezia… initial ma gandisem si eu tot la poezie, deoarece cuvintele rimau si aveau legatura 🙂

     
    • scorpio72

      Iunie 25, 2011 at 7:58 pm

      la mine s-au legat cuvintele intr-o joaca de vreo 15 minute..

       
  6. papagigli

    Iunie 25, 2011 at 8:40 pm

    Si eu ma gindisem initial la o poezie, numai ca in loc de motan, ca n-am, l-as fi bagat pe Pirat la inaintare. Inconvenientul era ca daca-l bagam in vrabiute, ar fi trebuit sa atasez blogului vreo trei buline rosii 😆
    Mistoaca ideea!

     
  7. Ana lu' Manole

    Iunie 25, 2011 at 8:51 pm

    Mai, sun la protectia animalelor mici! Ai sechestrat matul! =))
    Frumusica poezie! Felicitari! 🙂

     
    • scorpio72

      Iunie 25, 2011 at 9:10 pm

      hai mai…doar pana vine fimiu acasa :))

       
  8. Georgiana

    Iunie 26, 2011 at 7:03 pm

    mare figura esti! m’am râs 😀

     
  9. Carmen

    Iunie 26, 2011 at 10:51 pm

    admiratia mea pentru dragalasa poezie! Chit ca este o frumusete motanul tau, eu nu as fi putut lega doua versuri… Chapeau!

     
  10. Gabriela Cimpoca

    Iunie 26, 2011 at 11:20 pm

    Si pisicutei mele ii plac vrabiutele, atat de mult incat le aduce in casa cateodata. Nu-mi place, dar e una dintre ratiunile de a fi ale pisicilor pe acest pamant! 🙂

     

au urcat o treapta

 
