RSS

Zombilia de luni

21 Iun

Duminica seara, fiul meu s-a hotarat sa doarma la un prieten si undeva pe la ora 21 m-a sunat sa-mi spuna.Toata ziua mi-o petrecusem in fata calculatorului,citind,jucand remi si delectandu-mi privirea,in asa fel ca spre seara aveam ochii bulbucati ca la broasca si nu ma mai vedeam decat in pat,dormind.
De obicei cand fimiu nu este acasa,noptile mi le petrec ascultandu-l pe Jami cum se duce la usa si plange si injurastriga dupa fimiu,pana il ia oboseala..
Ei,de data asta s-a cam tinut peste tot dupa mine,in mod ciudat,impleticindu-se printre picioarele mele si impiedicandu-ma tot timpul.
Imi iau pijamalele cu soricei si ma bag in pat,cu laptopul in brate,Jami langa mine,hop-top.
Mai sa fie!
Butonez,ma benoclez,ascult si pe la tv ,mai fratilor…si incepe dintr-o data un suierat si un zdranganit pe afara de mi se ridica parul pe picioare.Sar din pat,ma uit pe geam-Apocalipsa-eu asa am vazut..treosc,pleosc,buuuuum,lumini,plici,flici…ahhhh.
Imi iau sfejnicul cu lumanarea,castile,telefonul,o bricheta,imi schimb pantalonii de pijama cu unii de trening rosii si sexi(asta in cazul in care scenariul apocaliptic imi arata ca se spar geamuri ,se darama,zboara copaci,iar eu trebuie sa fug din casa,in vreun buncar,subsol,ceva.. :)) ),opresc curentul la calculator(nu la laptop)…si fug in baie.
Eram pregatita! Urgia poa sa-nceapa…Si a inceput frate…
Dau drumul la muzica(kiss fm),la maxim ca sa nu aud zgomotele de afara…iete ai dreacu,ziua nu baga muzica din asta misto…ma asez pe veceu(colacul e lasat) si cu pisugiu in brate,ma pun pe asteptat…E ora 1.30 dimineata si o nebuna sta in baie,cu o lumanare pregatita in caz ca se opreste curentul si cu casti pe urechi..
Inima imi e cand in gat,cand in chiloti,dar noroc cu muzica,pentru ca pot da vina pe ritm..:)))
La 3 dimineata,cu urechile franjuri,ma hotarasc sa ma bag in pat…Jami fuge dupa mine,sare si el in pat si se pune sa doarma,luandu-mi intre labute un picior si furandu-l somnul.Cred ca de fapt voia sa se asigure ca ,,nu mai fuge iar nebuna, in baie”.
La 6 dimineata,cine imi cantazbiera in urechi? Jami,imi dadea desteptarea,dormisem destul.Cu ochii carpiti de somn,incercand sa mi-i dezlipesc,m-am dus sa-mi pun de cafea.Sincera sa fiu,mi-as fi lipit pleoapele cu niste leucoplast,ca sa stea ochii deschisi,dar trebuia sa plec la scoala la o intalnire cu Dirigu si nu ii mai puteam flutura suav din gene.Eram deja zombi cu acte in regula si fatza mea,cu toate ca era machiata,cerea pumni…

Daca vreti urmarea unei nopti furtunoase si a unei zile de luni care mi-a produs numai draci la aflarea unor vesti…spuneti-mi!

 
18 comentarii

Scris de pe Iunie 21, 2011 în De-ale mele...personale

 

18 răspunsuri la „Zombilia de luni

  1. dictaturajustitiei

    Iunie 21, 2011 at 7:29 am

    Mi-a fost și mie frică să nu-mi cadă florile de pe pervazul geamului așa că, pe la ora pe care o scrii tu , eu nu m-am uitat la ceas ca să nu-mi sară somnul, am luat ghivecele de flori și le-am pus pe jos în dormitor și sufra. Apoi m-am culcat cu pisoiul lângă piept. Am uitat să-ți spun că el a fost cel mai speriat din cauza tunetelor și fulgerelor. Se ținea smiorcâind după mine prin casă.Despre luni îți povestesc când o vei face și tu.

     
    • scorpio72

      Iunie 21, 2011 at 7:50 am

      Acum eu nu stiu daca Jamal era speriat,parca…in orice caz, eu eram.

       
      • dictaturajustitiei

        Iunie 21, 2011 at 8:32 am

        Jamal al tău e tânăr și curajos ca orice berbant iar al meu e bătrââân , cu un singur dinte în gură, și fricos.

         
  2. virusverbalis

    Iunie 21, 2011 at 7:35 am

    E mai bun Super Glue instant…Cu asta lipesc io inelele da la lanseta…

     
    • scorpio72

      Iunie 21, 2011 at 7:51 am

      da mai Vv-ule,dar ce faceam apoi cu clipocitul din gene? Ha?

       
  3. simf

    Iunie 21, 2011 at 8:24 am

    eu vreau continuare.

     
  4. VirtualKid

    Iunie 21, 2011 at 9:39 am

    Imi vine sa spun ca nu este decat…. „ploaie trecatoare”.

     
  5. Georgiana

    Iunie 21, 2011 at 1:27 pm

    Scorpiuto, ce crezi? nici azi noapte n-am dormit cum trebe…. dupa cele doua ore de tunete care-au tinut in intervalul 23.00 – 01.00, m-a luat o migrena, din aia de nu stii exact unde’i amplasata durerea, adica te doare cam tot capul cu tot cu ochi. Am adormit intr-un foarte tarziu, cu un prosop ud pe frunte si m-am trezit tot cu rotopercutanta vecinului. Poate ‘oi ai avea mai mult noroc la noapte 🙂
    te pup, colega zombilica!

     
  6. psipsina

    Iunie 21, 2011 at 2:05 pm

    mie îmi place să privesc natura dezlănţuită. este ceva măreţ în ea, copleşitor, tulburător, îmi dau seama cât de mici şi fragili suntem.
    din fericire sau din păcate însă pe la noi, în căuşul munţilor se întâmplă rar astfel de urgii. dar am trăit una live, recent, în drum spre grecia, în maşină, taman în capitala bulgariei… mi-a plăcut mult. 😀

     
    • scorpio72

      Iunie 21, 2011 at 4:35 pm

      Ai respectul meu,eu nu pot face asa ceva :))

       
      • psipsina

        Iunie 21, 2011 at 4:56 pm

        draga mea, faptul că eu sunt fascinată de aşa ceva nu e semn de normalitate! 😆

         
  7. Hapi. River_woman

    Iunie 21, 2011 at 9:14 pm

    Si mie imi place furtuna, zgomotele ei…….dorm foarte bine!!

     
  8. Marian S

    Iunie 21, 2011 at 10:11 pm

    …. de unde rezulta ca nu cu motani in brate se doarme…

     
  9. Alex

    Iunie 21, 2011 at 10:13 pm

    Şi eu am auzit furtuna de afară (doar sunt prin zonă!) dar m-am întors pe partea cealaltă şi m-am făcut că nu o aud. Eram prea obosit ca să mai admir „concertul lui Sf. Ilie”! 😀 Poate dac-aveam şi eu un Jami prin preajmă…. dar canarii au stat cuminţi şi cu căpşorul sub aripă. Dar chiar şi ei au năravul să dea deşteptarea pe la 6. Îi apucă o fâlfâială şi ciripeală…
    O seară bună!

     
  10. Daria B.

    Iunie 21, 2011 at 10:27 pm

    Continuare! Continuare! 🙂

     

au urcat o treapta

 
