RSS

Duzina de cuvinte-Un ,,pisugi” ca un desert

21 mai

Despre Jami pot scrie o carte,la ce figura este..
Daca la inceput l-am privit ca pe un pisic zbanghiu,acum uitandu-ma ce mare s-a facut si cat de macho se da,parca ma incearca acele sentimente ,,mamosesti”.
Tin minte ca eram in Austria cand fiul meu l-a adus acasa intr-o cutiuta de carton si il tinea in ea.Si eu am trecut la fapte concrete,ducandu-ma si cumparandu-i culcus cu loc de joaca si o duzina de conserve delicioase pentru pisugi mici si i le-am trimis mandrutului in tara.
Fiul meu a fost impresionat de gestul meu,stiindu-mi ura si frica pentru pisici…era un prim pas spre acceptare.
Si am venit acasa si usor usor,am invatat sa il accept si sa il iubesc(iubesc?)…Si acum…
Nu mai spun ca,cu auzul lui fin,simte de cum intru pe scara blocului si ma asteapta intotdeauna cuminte la usa.
Nu mai spun ca,dupa ce ma dezbrac,se duce pe haina mea facandu-si culcus si torcand.
Nu mai are rost sa povestesc cum..daca prinde orice punga,o fura si fuge cu ea sub pat si pana nu o face praf nu se lasa.
Despre faptul ca atunci cand ,,da” lumina zilei ,sare pe toata mobila si isi incepe uratul de ,,buna dimineata,treziti-va bai!”,nici nu mai are rost sa amintesc.Cine are..stie!
El este acum si Gogaie si Futilici si Mau lu mama si sufletel si alinare si desert si viata si..tot ce poate fi mai frumos…
Ptiu,puschea pe limba,ete ca ajunsei sa vorbesc de bine o pisica si sa mai si scriu despre ea,pentru ,,eternitate”!


Celelalte ,,Duzini”:

http://eclpsademart.wordpress.com/2011/05/21/duzina-de-cuvinte-ganduri-ratacite/

http://pisica07.wordpress.com/2011/05/21/duzina-de-cuvinte-nestiutul/

http://anaveronica.wordpress.com/2011/05/21/de-vorba-cu-praslea-al-doisprezecelea-episod-din-elucubratia-cu-12-zombi-si-12-cuvinte-impuse/

http://redsky2010.wordpress.com/2011/05/21/duzina-de-cuvinte-senectuteviii/

 

Etichete: ,

33 de răspunsuri la „Duzina de cuvinte-Un ,,pisugi” ca un desert

  1. dictaturajustitiei

    mai 21, 2011 at 10:18 am

    Să vă trăiască! Știu ce înseamnă să te iubească necondiționat și să iubești.

     
  2. coolnewz

    mai 21, 2011 at 11:33 am

    in prima poza pare ca are ochi albastri!

     
    • scorpio72

      mai 21, 2011 at 11:40 am

      Chiar asa ii avea….pacat ca s-au schimbat.

       
  3. anowen

    mai 21, 2011 at 12:19 pm

    eu cred ca el stie ceva ce noi nu stim, da’ nu vrea sa spuna.

     
  4. Georgiana

    mai 21, 2011 at 12:29 pm

    cine are animăluţ acasă înţelege foarte bine ce înseamnă dragostea. 🙂 să fie sănătos şi să te bucuri de el mult înainte!

     
    • scorpio72

      mai 21, 2011 at 12:47 pm

      va foarte multumim,tie si ,,carliontatului” tau.

       
  5. Altcersenin

    mai 21, 2011 at 1:04 pm

    „…stiindu-mi ura si frica pentru pisici…” – nu pot sa cred! deci le urai?! Uite si rasplata; acum le iubesti prea mult, incat ai ajuns sa scrii despre una „pentru ,,eternitate”! 😀

     
    • dictaturajustitiei

      mai 21, 2011 at 1:33 pm

      Dragele mele, aveam o colegă de școală, trecută prin multe în viață și care neavând încredere în oameni prefera să ne vorbească despre câinii și pisicile ei asemeni englezilor care vorbesc invariabil despre vreme. Un coleg ce îi fusese profesor a tachinat-o zicându-i că doar fetele bătrâne au astfel de preocupări. Ei o iubeam și cu toate astea gândeam că nu-i sănătoasă complet.

      Colegul meu are mai mulți câini și mai multe pisici decât ea iar eu am făcut o depresie când mi-a murit câinele și stau cu motanul în brațe, acum, când vă scriu.

       
  6. scorpio72

    mai 21, 2011 at 1:11 pm

    serios! ai mei se inchina…deci-niciodata sa nu spui niciodata.

     
  7. psipsina

    mai 21, 2011 at 1:52 pm

    miau! ce-mi place!
    pupăm felina care te-a ales de companion, că pisicile nu au stăpâni. 😀

     
    • scorpio72

      mai 21, 2011 at 3:16 pm

      :)) si eu care ma minteam singura.

       
      • psipsina

        mai 21, 2011 at 4:11 pm

        😆 parcă nu ştii ce dominante sunt! dar deopotrivă extrem de iubitoare felinuţele noastre.

         
    • Vero

      mai 22, 2011 at 1:56 pm

      Pisicile sunt stăpâne! 😛
      Trăiască aşadar sir Jami, lordul cu codiţă neagră! Sir Grişka, lordul tărcat, îi trimite salutări – ca de la un boier la altul 😀

       
  8. Nea Costache

    mai 21, 2011 at 3:14 pm

    He, he! Las’ ca mai stiu eu o lady care ura matzele si-acu’-i topita dupa negroteiul de motan Onix: nevasta mea proprie si personala! Sa-ti traiasca stengarul de Mau!

    P.S.Te-am retrecut in blogroll – cum credeai c-o sa renunt la vechii prieteni?

     
    • scorpio72

      mai 21, 2011 at 3:15 pm

      Nu,Nea Costache,nu credeam nimic..am vazut ca esti in lucru serios acolo…:))

       
  9. Lecteriţa

    mai 21, 2011 at 5:48 pm

    bai, ce dracu ma fac eu cu un smecher de motan, ca s-a pripasit pe la mine prin curte, era vai de capul lui, asta iarna, era degerat, cu o labuta belita…i-am dat de mancare, i-am lasat magazia deschisa sa doarma intr-o cutie cu pernute si lana, continuu sa-l hranesc bine, si-a revenit al, dar cateodata tuseste si abia mananca. e vioi el, ca daca alearga dupa vrabii… dar as vrea sa-l deparazitez, sa-i fac baie, sa-i dea doctoru ceva… numai ca nu sta sa-l ating. se joaca pe langa mine, vine la mancare, desigur, se jioaca in fata mea, dar oricat de dragalasa as fi cu el, nu vrea sa vina sa-l alint. si as vrea sa fac ceva pentru el… daca tot l-au tolerat cainii, si e singurul pe care nu-l alearga

     
  10. scorpio72

    mai 21, 2011 at 6:34 pm

    Lecter ,cred ca interesul lui este doar sa manance si atat..nu stiu cata incredere are,daca nu vine totusi la tine.
    Ar trebui sa faci rost de o cusca de transport sau o cutie de carton in care sa ii pui un pic de manacare ca sa il prinzi si sa il poti duce la doctor,altfel nu stiu ce sansa ai.
    Faptul ca tuseste nu este un semn bun.De deparazitat,poate sa reusesti,insa baie..hmm…ma indoiesc.

     
  11. redsky2010

    mai 21, 2011 at 6:55 pm

    fata, sa-ti traiasca! se vede din vorbele tale cat de mult il iubesti!

     
  12. Alex

    mai 22, 2011 at 12:33 am

    Frumos foc! Îmi place „colecţia” de nume de alint cu care îl răsfeţi! 😀

     
  13. Hapi. River_woman

    mai 22, 2011 at 10:36 am

    Unul dintre motivele pentru care ma simt bine in Ro e faptul ca pastrez animalutul la mine. Porcusorul meu roscat 😀
    Dimineata cand ma trezesc e primul care ma saluta :)))))

     
    • scorpio72

      mai 22, 2011 at 12:08 pm

      Am avut si noi…un caine,doi papagali,apoi pe rand trei hamsteri si la sfarsit un porcusor…acum e de ajuns Jami :)).

       
      • Hapi2233

        mai 22, 2011 at 10:29 pm

        Hamsterii mor repede:(
        Sper ca porcusorul o sa fie mai rezistent
        Pisicile, au 7 vieti, nu-i asa?:)

         
  14. silavaracald

    mai 23, 2011 at 7:42 pm

    Voi încă vă jucați cu cuvintele, bată-vă să vă bată norocul!
    Fain flăcău Jamil ăsta. Chiar merita un articol special! 🙂

     
    • scorpio72

      mai 23, 2011 at 7:46 pm

      he,he…are deja categorie aparte in blog,ca doar e ,,mascul Alfa” ce mama naibii?

       

au urcat o treapta