RSS

Provocarea turbanului negru-A fi

23 Mai

A fi broască e râios,
Crăcănată până jos.
Să faci cu talent un ,,oac”
Și ochi dulci unui brotac.

A fi capră..e cam dur,
C-o să te cam doară-n ..ur,
Nu de la poziții bune,
Ci de la tăiat de lemne.

A fi pește e pe ape,
Știi să înoți și stilul șarpe,
În apă și pe uscat,
Că ești băiat de băiat.

A fi vacă zburătoare,
Rumegând polen din floare,
Căutând în buzunare,
Lovelele masculilor,
Este visul fetelor.

A fi om e lucru mare,
Tre” să cazi doar în picioare.
Să fii demn și serios
Și să pui la muncă un os.

Celelalte provocari:

http://redsky2010.wordpress.com/2011/05/23/a-fi/

http://pisica07.wordpress.com/2011/05/23/a-fi/

http://verovers.wordpress.com/2011/05/23/joc/

 

Etichete: , ,

20 de răspunsuri la „Provocarea turbanului negru-A fi

  1. anowen

    Mai 23, 2011 at 9:04 am

    buna! 😆 hai ca poti sa si razi. ai mutat oglinda?

     
  2. redsky2010

    Mai 23, 2011 at 9:33 am

    fata, ce m-ai facut sa rad! bravo, eminescu autohton ce esti!
    o saptamana usoara!

     
  3. coolnewz

    Mai 23, 2011 at 9:50 am

    :))
    Tudor Arghezi sau George Cosbun … nu ma pot decide :))

     
    • scorpio72

      Mai 23, 2011 at 10:23 am

      Te hotarasti tu,pana la urma la ….Scorpio de Romania :)).

       
  4. Pingback: a fi « psipsina
  5. psipsina

    Mai 23, 2011 at 10:22 am

    😀 măăăă… da vaca? unde ai pus vaca zburătoare?
    îmi place zâmbetul tău de astăzi.

     
    • scorpio72

      Mai 23, 2011 at 10:23 am

      :)) Psi,trebuia sa scriu si de vaca ceva…da am uitat cand am dat editare…

       
      • Vero

        Mai 23, 2011 at 10:29 am

        Ar merita să pui şi un adaos despre vaca în cauză 😀
        Oricum, îţi mulţumesc pentru porţia de râs! A fost un desert excelent pentru micul dejun! 🙂

         
      • psipsina

        Mai 23, 2011 at 11:38 am

        draga mea, vaca e precum cireşica pe tort.. că mai spui sau nu despre ea, e alegerea ta. eu numai privind-o, cu botul ei roz optimist, zâmbesc larg. nu ştiu unde ai găsit-o, da faină mai este!

         
        • scorpio72

          Mai 23, 2011 at 11:56 am

          am scris si de vaca…
          si pare in poza mai optimista ca mine,nu? :))

           
          • psipsina

            Mai 23, 2011 at 3:21 pm

            draga mea, vom avea o şedinţă de ridicare a nivelului de optimism într-o zi din vara asta chit că vin pe jos la tine pentru asta. 😉

             
  6. dmd

    Mai 23, 2011 at 10:54 am

    …:)..

     
  7. Pingback: Joc « VeroVers
  8. cammely

    Mai 23, 2011 at 12:30 pm

    Scorpio de Romania, imi placi. Asa te vreau!
    Pana putem tratat lucrurile serioase cu umor, mai avem o sansa sa nu ne amaram semeni cu un chip posac. 🙂

     
  9. Altcersenin

    Mai 23, 2011 at 7:37 pm

    hai, ca m-ai amuzat spre sfasit de zi 🙂

     

au urcat o treapta

 
